De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
@WIN
Maar hoe krijg ik StatBar geinstalleerd?
Bij het uitpakken krijg ik al het bericht dat: WinRAR is waiting when executing of the archived file StatBar.exe will be finished.
Dus ik heb ook geen snelkoppeling die ik moet verslepen.
En nu?
StatBar werkt overigens wel, maar telkens als ik op StatBar. exe klik krijg ik het zelfde verhaaltje te zien.
Wie weet raad?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
maak een map bv c:\statsbar
dubbel op die statsbar.zip
extract alles naar c:\statsbar
doen dan rechtermuis op start => verkennen
ga dan met je verkenner naar programma''s => opstarten.
open c:\statsbar sleep met rechts statsbar.exe naar de map opstarten. als het goed is vraagt windows of je em wil kopieren verplaatsen of een snelkoppeling maken. (snelkoppeling maken dus)
en dan ben je KLAAR
en nou maar hopen dat ik de eerste ben die reageert anders heb ik dit blaat verhaal voor niks getypt
mocht het nog niet lukken icq #46330724 of martijnp@hotmail.com of sorcert.net => marijse
moet wel lukken zo toch?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Vooral de regel "extract alles naar c:\statsbar" was heel erg belangrijk voor mij. Ik dacht namelijk dat het altijd vanzelf ging in WinRar.
Je was dus niet de eerste maar wel degene die me geholpen heeft. Bedankt nogmaals.
Trouwens iedereen bedankt voor de suggesties.
Ik heet hier Geckoo zie je ook links staanOp dinsdag 22 mei 2001 23:21 schreef Geurt-kun het volgende:
Bedankt Marijse,
[bla]
marijse is een chatbox daaro moet inderdaad eigenlijk een # voor
en graag gedaan hoor
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Was zo blij dat het eindelijk gelukt was, dat.......
Bedankt Geckoo!!!!