[BC3] Oplossing Bill Goldberg met d.net?

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik zat eens ff te denken maar opzich stelt die ban van d.net niet echt veel voor.

Het lijkt me dat Bill een heel (of meerdere) computerparken heeft voorzien van een koetje want allemaal losse computers zou onlogisch lijken i.v.m. zijn productie.

Dan zou hij toch simpel de .ini kunnen aanpassen en op een nieuw emailadress (of een oude van een vriend ofzo) gaan flushen? De eerste paar weken rustig aan beginnen en daarna op 80% ofzo van zijn vorige kunnen gaan flushen. Niemand die het merkt en daar alleen zijn hotmail adress is gebanned kan je er toch niet achterkomen?

Dit is geen topic om te zien hoe je stiekum dingen kan doen maar om aan te tonen dat een ban niet veel nut heeft. het enigste is dat zijn hoge positie weg is maar hij kan nog wel grazen, toch :?

Verwijderd

Ik persoonlijk vind het sowieso onredelijk om iemand te bannen, zonder overleg. Kijk, als iemand nou bewezen veelvuldig en opzettelijk illegale koetjes uitzet, kan ik me een ban voorstellen. Ik hoop alleen dat er in alle redelijkheid overleg is/zal zijn tussen D.Net en Bill, wat betreft de koetjes waar nu problemen over zijn.

Als iemand 1000 koeien legaal heeft draaien, en 10 illegaal, vraag zoiemand dan die 10 koeien te verwijderen, maar ban niet alle 1000 daarom.

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

dit is nouw et eerste verstandige verstandige bericht dat ik lees over die hele unauth.-clients-en-dat-bill-gebanned-is sjit....

maar goed ik was van plan me hier nie mee te gaan bemoeien en wat doe ik nu weer |:(

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok, ze waren moeilijk te vinden tussen al het ongegronde geblaat, maar er stonden in de ''jullie-vliegen-er-nu-zonder-pardon-uit'' wel meer zinnige berichten van bovenstaande strekking hoor ;)

Mij is trouwens nog geen ECHTE daling opgevallen :) En die zal er ook niet komen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Hmmm volgens ivo heeft hij meerdere waarschuwingen genegeerd.
het e-mail adress waar ik al meer dan 2 jaar rc5 op draai gebruik ik verder nergens anders voor. dus ik lees em ook niet. Mischien dat er wel een gelijk geval was met bill!

Advanced sheep-counting strategies

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 09:53 schreef BrammeS het volgende:
Hmmm volgens ivo heeft hij meerdere waarschuwingen genegeerd.
het e-mail adress waar ik al meer dan 2 jaar rc5 op draai gebruik ik verder nergens anders voor. dus ik lees em ook niet. Mischien dat er wel een gelijk geval was met bill!
:) hmmm hier precies het zelfde...:) ik heb toevallig dat meel adres weer eens nagekeken na een jaar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan weet je dus ook niet of je het winnende blokje misschien al gegraasd hebt :)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 11:18 schreef HlpDsK het volgende:
Dan weet je dus ook niet of je het winnende blokje misschien al gegraasd hebt :)
Tja zolang het project nog draait hoeft dat ook niet, alleen moet je het password ook niet vergeten >:):P

Wat betreft het flushen op een ander adres : leuk om die inkomende blokjes te houden, maar het allerleukste (de strijd om de 1ste plaats binnen DPC) is natuurlijk weg, en knap als ie dat nog kan inhalen.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dat lijkt me onmogelijk!
Maar BG en D.net hebben geloof ik wel overleg, maar wat eruit komt?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 22:59 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik zat eens ff te denken maar opzich stelt die ban van d.net niet echt veel voor.

Dan zou hij toch simpel de .ini kunnen aanpassen en op een nieuw emailadress (of een oude van een vriend ofzo) gaan flushen? De eerste paar weken rustig aan beginnen en daarna op 80% ofzo van zijn vorige kunnen gaan flushen. Niemand die het merkt en daar alleen zijn hotmail adress is gebanned kan je er toch niet achterkomen?
Je theorie klopt wel ja,.. je kan al die koeien weer een nieuw e-mail adres geven.
Maar waarom zou je weer voor D.net willen gaan grazen als je door die gasten ge-banned wordt?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op maandag 21 mei 2001 22:40 schreef Sunney het volgende:

[..]

Je theorie klopt wel ja,.. je kan al die koeien weer een nieuw e-mail adres geven.
Maar waarom zou je weer voor D.net willen gaan grazen als je door die gasten ge-banned wordt?
Als het mij zou overkomen dat zou ik _juist_ terugslaan...fuck them...when the going gets tough the tough gets going(:+) en nog harder gaan grazen onder een nieuwe naam. Show them who''s boss en je niet zomaar aan de kant laten zetten. Maarja je kan natuurlijk ook stoppen of met een ander project meedoen.

Maar mijn posting was om aan te geven hoe gemakkelijk je zo''n ban kan ontwijken!
Pagina: 1