De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
koetje log laten aanleggen (zie configuration) En kijk dan eens hier als je er ook nog statistiekjes van wil. http://www.distributed.net/download/addon.html
Verwijderd
Naast de add-ons bij dnet is er ook nog StatBar van Mr. B en GrazeStats van Barry Luijten (nic weet ik niet meer). Van deze laatste weet ik ook niet of die nog met de laatste clients over weg kan
.
Verwijderd
Kan je met een proxy dan wel bijhouden hoeveel je hebt gelushed dan, want dan heb ik er zeker een paar keer overheen gekeken??(geen proxy)
Btw leuke username!
Misschien is dit nog een leuke optie voor in de client die _ArJaN_ aan het maken is!
Is zeker wel een id. Ik ben van plan dat mensen hun eigen plugins kunnen gaan maken voor de GUI. Maar momenteel worstel ik nog me nog door m''n laatste examen heen. Morgenavond hoop ik iets klaar te hebben dat geen foutmelding meer genereert (I/O error 104 zuigt echt bigtime!)Misschien is dit nog een leuke optie voor in de client die _ArJaN_ aan het maken is!
Arjan