De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
poll scriptje heeft maar 6 opties... heb dus de 6 naar mijn idee meest leuke uitgekozen... als je andere in je hoofd had bij de 6 leukste post ze maar hierOp zondag 20 mei 2001 16:40 schreef Sir Abarth het volgende:
Ik mis er toch nog wel een paar, zoals [DPC]One, enz.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sorry maar ik heb toch echt betere voorstellen gezien (no offence)
kan heel goed, post maar hier dan. verander ik het evt welOp zondag 20 mei 2001 16:48 schreef MarcyDarcy het volgende:
Je schrijft het zelf al...de leukste 6 naar _jouw_ idee.
Sorry maar ik heb toch echt betere voorstellen gezien (no offence)
We spend our years as a tale that is told
je bedoelt dutchpowercows.orgOp zondag 20 mei 2001 16:53 schreef Dutchman! het volgende:
we bouwen er anders wel eentje op dutchpowercwos.org, dan kan er tenminste uit een theoretisch onbeperkt aantal opties gekozen worden
Verwijderd
Misschien moeten we een poll houden over welke voorstellen in de poll mogen???Op zondag 20 mei 2001 16:49 schreef bigbadbootz het volgende:
[..]
kan heel goed, post maar hier dan. verander ik het evt wel
Mijn inzending nogmaals:
[DPC] If only we had a billio... oh wait, we do
Deez vinnik ook cool:
[DPC]Resistance IS Futile
[DPC] It''s amazing mike, 1 billion blocks
[DPC] Houston, we have a billion..
[DPC]All your blocks are belong to us
[DPC] 1.000.000.000 wu''s ?? --> We demand a recount
en het moet op korte termijn, we moeten allemaal die naam zo snel mogelijk instellen over een week is het al zo ver...