De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je geen bal met de hema te maken hebt heet dat consumentenvoorlichting
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ehh.. ik koop er cdr''s en gsm standaards, wat dan?Op zondag 20 mei 2001 15:49 schreef thedolf het volgende:
Als je de baas bij hema bent dan heet dat reclame.
Als je geen bal met de hema te maken hebt heet dat consumentenvoorlichting
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mislukte consumentenvoorlichtingOp zondag 20 mei 2001 16:01 schreef stefana3a_AKA_MM het volgende:
[..]
ehh.. ik koop er cdr''s en gsm standaards, wat dan?
Ik mis nl een plaatje
Gezocht!
Router
+4 What everybody should haveOp zondag 20 mei 2001 15:37 schreef stefana3a_AKA_MM het volgende:
Zier er wel geinig uit, en kost maar 3 piek ofzo.
te krijgen bij de Hema (heet dit reclame of is dit consumentenvoorlichting? Ik laat het aan Dsmarty over)
Gezocht!
Router
kan even kijken
nee, niks