_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Wiho heeft de eerste plaat een jaar vastgehouden, dat vind ik echt een super prestatie ! Klasse Wiho !
Ik had persoonlijk liever gewild dat we Bill Goldberg in deze strijd langzaam hadden ingehaald (wat nog een maand had geduurd) dan dat ie nu opeens uit de competitie verdwenen is. Erg jammer dat het zo moest
Maar toch ook geweldig om te zien dat QU|CCC begonnen is met 250k in Mei 2000 en dat we langzaam maar zeker opgeklommen zijn naar de top.
We hebben ongeveer 175 dagen op nummer 5 gestaan, om de gigantische achterstand van Wiho en DBC (die beide joinden met iets minder dan 10 miljoen voorsprong) in te halen.
De competitie is iets wat me echt tijden bezig houd en het resultaat is ook iets waar we trots op mogen zijn.
Ik schat dat we deze plaats ongeveer een maand kunnen vasthouden. Dan hebben we toch bereikt wat we wilden bereiken. De (friendly) strijd met Ethan Hunt mag beginnen ! Laten we hopen dat het een sportieve competitie mag worden !
Ik had jullie graag nog wat leuke statistieken willen laten zien maar aangezien mijn server het begeven heeft zal dat nu niet lukken
Iedereen van QU|CCC, bedankt voor jullie medewerking, en geef het niet op, de wereldtop is ook nabij !
Vriendelijke groet van jullie Teamleader,
Ricoh
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
DatDus.DE --- DatDus!
Ik heb Ricoh als eerste persoon via ICQ gefeliciteerd, maar ook de overige teamleden verdienen felicitaties
Ik hoop dat jullie de strijd met EH aangaan om zolang mogelijk als teamleider te fungeren.
En nu natuurlijk doorstomen naar de wereldtop, want alhoewel ''we'' als team al bijna 1 miljard blokjes hebben verzet, staan de individuele DPC-ers nog niet eens bij de eerste 30 deelnemers
Ricoh and friends => geniet ervan zolang het kan
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Greetz radial (keyserver the holy cows member of QU|CCC)
We staan inmiddels 40, vannacht weer 2 plaatsen gestegen. Als we de lijsten zo bekijken, hebben we nog wel wat groei in het vooruitzicht!En nu natuurlijk doorstomen naar de wereldtop, want alhoewel ''we'' als team al bijna 1 miljard blokjes hebben verzet, staan de individuele DPC-ers nog niet eens bij de eerste 30 deelnemersSchande
O ja, bedankt voor de felicitaties
Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar
wel jammer dat het op zo''n manier moet doordat Bill uit de race gehaald werd:(
maar ja ik ben blij met de eerste plaats nu nog wat hoger op wereld nivo(ben nie zo goed in nederland:)) daar staan we nu 40e
Ga zo door
Advanced sheep-counting strategies
en nou hopen dat we het even vol kunnen houden.
Have a wheelie good weekend!
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Geniet er nog maar even van nu het nog kan!
Ik haal mijn 100 Durons van stal nl!
Verwijderd
hoeveel illegale clients zouden die hebben ?Op zondag 20 mei 2001 11:30 schreef raver het volgende:
gefeliciteerd [DPC] Quakers United | Cewle Coown Cadavers
Gefeliciteerd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar toch maar gefelicteerd dan
en hoezo 1 maand op 1e plek, wij zijn toch goed enzo hmmmm
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Suc6 met de tocht naar world domination
Verwijderd
Ik hoop dat ons team ook zoveel felicitaties krijgen als we in de top100 van DPC belanden.
Nog 27 dagen schat ik.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
CoNgratz !!
Verwijderd
Succes met het proberen te behouden van die plek... hehehe
Verwijderd
....Wat ben ik toch weer vriendelijk vandaag
Iig gefelicitaart.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt