Toon posts:

[BC3] En weer 1 die er mee ophoudt

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zo, na de unauthorized install draad is mijn beslissing in ieder geval genomen . Na onze subteamstrijd met DTC hou ik er in ieder geval mee op . Ik wordt ziek van D.net , ziek van sommige DPC leden en ziek van al het gezeik . E.e.a houdt in dat per volgende week +/- 50 pc''s met zo''n 26k per dag ophouden met alles wat ook maar lijkt op distributed computing . Ik weet dat velen er hetzelfde over denken en hoop dat ieder voor zich de beste beslissing kan nemen . Ik ben er in ieder geval niet van gedient om ff een flame naar mijn kop te krijgen en vervolgens als een kleinzielig mannetje de draad te sluiten . (Ja jij DSmarty, sluit hem zonder opmerking, of ga de discussie aan watje)
Deze beslissing is niet gebasseerd op dit akkefietje , maar op vele eerdere voorvallen die zich hier hebben voorgedaan . Ik laat me in ieder geval niet de wet voorschrijven door een paar mensen hier die zichzelf iets te hoog inschatten , dan nog liever een ander team joinen .
/me kotst van het hele DPC gebeuren op dit moment .

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Aaaghhh, hoe heeft het ooit zover kunnen komen .....

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
nou nou,

nu doe je hetzelfde als leto/ivo
gewoon typen wat je voelt, zonder eerst ff na te denken.

ivo is later ook tot een beter standpunt gekomen, ik hoop dat jij dat ook doet.

Verwijderd

Ik heb er ook genoeg van en stop :(
Dslimy ook bedankt,not!

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd: Als er geflamed gaat worden, dan gaat de boel weer dicht. Bij deze hebben jullie het topic heerlijk verneukt, wees trots op jezelf
En PeeJee, als je geen flauw idee hebt waar je het over hebt, praat er dan niet over.

"jullie" zijn o.a.: Bamibal, Gizmo_Mokum, Wolvie, Peejee en vele anderen.
Dit schreef dsmarty.

Om te beginnen... Hij draait zelf ook illegale clients op zijn eigen proxy... of als ze niet van hem zijn, dan is het toch zijn schuld (aldus dnet)
Tentweede zowel bamibal als Peejee hebben naar mijn mening TOTAAL niet geflamed...
Als je dat van mij flamen noemt, dat mag, so be it... maar dat betekent voor mij dat ik mijn mening niet meer mag zeggen... en dat verrek ik... dus als er iemand geflamed heeft, zou ik het wel zijn....

Het rare alleen is dat ik allerlei ICQ-tjes en mailtjes ontvang (om die paar die het ook nog op het forum zette maar niet te noemen) die vinden dat ik gelijk heb...

Anyway, ondanks het feit dat wij netjes draaien... wordt er binnen Rulende_bikkels & Panic IRC ook gesproken over overstappen op iets anders... een paar zijn al gekapt...

Ik herhaal nogmaals... het gaat weer goed...:'(

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 17:28 schreef PeeJee het volgende:
Ik laat me in ieder geval niet de wet voorschrijven door een paar mensen hier die zichzelf iets te hoog inschatten , dan nog liever een ander team joinen .
/me kotst van het hele DPC gebeuren op dit moment .
Hee pee, we kunnen ook eens kijken hoe strak dnet de regels naleven.... door samen te sparen... dan kunnen we ook een aardige "miniflush" doen :) (lol !)
Tis wel een waardig afscheid :+

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 1e gedachte was om gewoon ff 90 dagen te sparen en dan een fuck you , houdoe en bedankt flush te houden , maar daar heb ik zelfs geen zin meer in . Misschien spaar ik ze wel voor AT of zo dan krijgen sommige mensen hier toch nog hun zin en gaan we TA cadeautjes geven :r:r (stomste ID allertijden was dat, je eerste ergernis vergeet je nooit)

Verwijderd

Wie doet er nog meer mee met een MF die
zo groot is dat we de 1 miljard in een keer
halen.
Ik zal dan voor deze gelegenheid 2800 Thunderbirds inzetten >:)
Daarna schakelen we over op Seti.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Voor de mensen die genoeg hebben van d.net zou ik toch graag willen zeggen dat er meer projecten zijn die niks met d.net te maken hebben

Seti@home
Gammaflux
Gnome@home
Folding@home

Dus please denk er nog eens over na als je wilt quitten...daarmee straf je d.net en DPC ;(

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:39

s3n

Op zaterdag 19 mei 2001 17:56 schreef MarcyDarcy het volgende:
Dus please denk er nog eens over na als je wilt quitten...daarmee straf je d.net en DPC ;(
Ik zou um even willen aanpassen :)
Dus please denk er nog eens over na als je wilt quitten...daarmee straf je NIET d.net maar DPC ;(

Verwijderd

sjeez waar zijn jullie mee bezig |:(
Makkelijk he mensen afzeiken :r

Verwijderd

Topicstarter
Nee , het is pas triest als je iedere mening die niet de jouwe is een flame noemt .

Verwijderd

Nou ik heb die thread doorgelezen en meer dan 50% was vette flame bait en schelden.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Op zaterdag 19 mei 2001 18:45 schreef victorb het volgende:
Nou ik heb die thread doorgelezen en meer dan 50% was vette flame bait en schelden.
jah tuurlijk, jij bent toch een vriendje van dmsmarty ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
Op zaterdag 19 mei 2001 17:43 schreef thewolff4u het volgende:
Wie doet er nog meer mee met een MF die
zo groot is dat we de 1 miljard in een keer
halen.
Ik zal dan voor deze gelegenheid 2800 Thunderbirds inzetten >:)
Daarna schakelen we over op Seti.
Hmm Dat klinkt als .. Bil niet dan niemmand niet ..
Lijkt mij wel een vette Grap en als er dan toch nog een paar dpc ers overblijft gewoon die gasten verlinken hahhahahahha .
In het kort gezecht de boel opblazen dus ?
Tja Als het zo doorgaat zal dit te regelen moetten zijn denk ik ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Op zaterdag 19 mei 2001 18:48 schreef Bamibal het volgende:

[..]

jah tuurlijk, jij bent toch een vriendje van dmsmarty ?
Hij heeft anders wel gelijk. En nee, ik ben geen vriendje van dsmarty of een andere mod/adje. Verder is deze opmerking van jou al net zo goede een flame .........

[removed]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Op zaterdag 19 mei 2001 18:57 schreef mmxmmx het volgende:

[..]

Hmm Dat klinkt als .. Bil niet dan niemmand niet ..
Lijkt mij wel een vette Grap en als er dan toch nog een paar dpc ers overblijft gewoon die gasten verlinken hahhahahahha .
In het kort gezecht de boel opblazen dus ?
Tja Als het zo doorgaat zal dit te regelen moetten zijn denk ik ?
Zullen we dan ook gelijk GOT plat gaan gooien ? Lopen ook van die irritante mensen rond die graag willen dat het allemaal goed gaat. Ze worden ook wel admins genoemd, en als iemand zich niet aan de regels houdt dan bannen ze die. Dat kan natuurlijk niet zomaar !!!!!!!

Oftewel snap nu eens een keer dat ze daar ook regels hebben en dat je je daar gewoon aan moet houden. Schijnbaar is de enige manier dat mensen het snappen een ban op leggen. En ja, Ivo zei het aan het begin aardig bot, maar daar heeft ie later ook zijn excuses voor aangeboden. Verder ben ik het er ook niet mee eens dat er eerst gebanned wordt, en dan pas gevraagd. Maar om daarom hier zo te lopen flamen en andere DPC''ers aan te vallen is natuurlijk onzin :(

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Het was niet de bedoeling dat we hier verder gingen met die andere draad , dus open je eigen draad aub als je dat wel wilt . :P

• mmxmmx
  • Laatst online: 26-04 19:40
Op zaterdag 19 mei 2001 19:13 schreef redwing het volgende:

[..]

Zullen we dan ook gelijk GOT plat gaan gooien ? Lopen ook van die irritante mensen rond die graag willen dat het allemaal goed gaat. Ze worden ook wel admins genoemd, en als iemand zich niet aan de regels houdt dan bannen ze die. Dat kan natuurlijk niet zomaar !!!!!!!

Maar om daarom hier zo te lopen flamen en andere DPC''ers aan te vallen is natuurlijk onzin :(
Hmmm ik val niemmand aan en het is ook niet mijn idee ik analiseer alleen ff wat hij zij meer niet Ik ben dus zeker niet van plan DPC te slopen ofzo daarvoor moet je bij dnet zijn .

http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=438947

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 19:17 schreef PeeJee het volgende:
Het was niet de bedoeling dat we hier verder gingen met die andere draad , dus open je eigen draad aub als je dat wel wilt . :P
Dat is Duidelijk genoeg zo lijkt mij!

p.s. gaan we een MF doen ? of wat?

Bill moet terug or else.....

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 19:38 schreef thewolff4u het volgende:

[..]

Dat is Duidelijk genoeg zo lijkt mij!

Bill moet terug or else.....
zo maken jullie het alleen maar erger laat bill maar mailen met ivo en ga niet mfsen anders krijg je ban aan je broek in de stats

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Erg triest dit weer, een flame is een flame, ik heb eerder in de thread gezegd dat de thread openblijft (heb hem weer geopend na een ander slotje van een andere mod) op voorwaarde dat er niet geflamed wordt. Als er dan enkelen zo puberaal zijn om het voor de rest te verneuken --> Dan sluit ik de thread.

Dan kan je me een klootzak, watje of wat dan ook vinden... so be it. In al jouw posts betreffende de illegale client probleempjes zie ik geen enkel (juist) argument. (betreffende PeeJee)

En wat bedoel je met dat ik illegale clients draai :? Ik draai gewoon mijn eigen computers en mijn afdelingscomputers, met instemming van de rest van de groep aldaar.
Kortom, veel geblaat, weinig wol |:(

En thewolff4u komt ook al met mooie argumenten :(
Is het zo moeilijk om mede-dpc''ers met een andere mening (die ze keurig, zonder te flamen weergeven) fatsoenlijk te woord te staan :?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 19:46 schreef DSmarty het volgende:
En thewolff4u komt ook al met mooie argumenten :(
Is het zo moeilijk om mede-dpc''ers met een andere mening (die ze keurig, zonder te flamen weergeven) fatsoenlijk te woord te staan :?
Ik heb niemand geflamed en iedereen fatsoenlijk te woord gestaan.
Kom maar met een quote waarin ik iemand flame
dat kan je niet!

Ik ventileer alleen mijn mening en mijn aktie
om er mee te stoppen.
en gooi er nog een ideetje voor een grand finale achteraan.
Dat jij het hier niet mee eens bent , betekend niet dat je dan meteen de draad sluit.
Dat vind ik misbruik maken van je positie! :(

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 17:35 schreef thewolff4u het volgende:
Ik heb er ook genoeg van en stop :(
Dslimy ook bedankt,not!
Dit noem jij dus een fatsoenlijke discussie zonder flames :?

Het ging niet over meningen, sterker nog, wie zegt uberhaupt dat ik een andere mening heb :? Het ging erom dat er geflamed werd in die thread, Floris heeft de thread toen gesloten, ik heb hem later geopend omdat ik het toch wel een erg belangrijke thread vond. Ik heb het een aantal uren aangezien, het niveau daalde en een aantal mensen ging flamen. Kortom --> Wederom op slot.

Nou mag jij mij uitleggen wat ik EXACT verkeerd heb gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Jij ziet geen juist argument ? Dat bedoel ik nou , sinds wanneer verkondig jij hier de mening van 5000 DPC leden ? Ik denk dat ik terecht een argument mag aanvoeren waar om bill uit de stats is terwijl Nugget''s trojan (ook al is die niet door hemzelf geschreven) wel gewoon in de stats staat . Als jij dat geen argument vindt kan mij dat weinig interesseren , maar sluit geen topics met een laatste opmerking naar anderen die niet meer bij machte zijn om in de topic nog te reageren , dat neigt naar machtsmisbruik en het lijkt er dan ten zeerste op dat jij perse het laatste woord wilt hebben . Dit blijft een forum en op een forum mag je dacht ik je mening uiten tenzij het racistisch of iets degelijks wordt .

Verwijderd

Dsmarty=Slim = D Slimy(slimmie)
Is dat een flame?????
volgens mij de nederlandse vertaling van Smart.
Wat jij niet goed doet is als het even te heet wordt, de draden sluiten.
Ik vind dat er best af en toe is een scheldwoord gebruikt mag worden in een draad
als de emoties hoog oplopen.
Dat doe je irl namelijk ook.

• DSmarty
  • Niet online
Ik had het over de flame, niet over de geventileerde mening.

Flamen is simpelweg verboden alhier, zie de regels van GoT. Een flame draait niet om de gestelde mening, maar om de manier waarop je iets post (of iets dat je suggereerd).

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 20:12 schreef thewolff4u het volgende:
Dsmarty=Slim = D Slimy(slimmie)
Is dat een flame?????
volgens mij de nederlandse vertaling van Smart.
Wat jij niet goed doet is als het even te heet wordt, de draden sluiten.
Ik vind dat er best af en toe is een scheldwoord gebruikt mag worden in een draad
als de emoties hoog oplopen.
Dat doe je irl namelijk ook.
Mijn nick heeft niks daarmee te doen, heb ik ooit bedacht toen ik een jaartje of 9 was (in de tijd dat er nog geen internet was hier in Nederland en ik nog actief was in de BBS-wereld)

Wij zijn hier een grote, gezellige groep genaamd DPC. We zitten op een forum wat bepaalde regels kent. Wat jij IRL doet moet jezelf weten, maar hier heb je je te houden aan de regels die er gesteld worden, net zoals alle anderen.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:15 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Wat jij IRL doet moet jezelf weten, maar hier heb je je te houden aan de regels die er gesteld worden, net zoals alle anderen.
"de regels" je bent mijn moeder niet en ik ben ook geen 15 meer.
Dus die toon sla je maar tegen je vriendjes aan.
Ik houd me gewoon aan mijn eigen regels, en dat houd in negen van de tien gevallen in dat ik mij nooit laat verleiden tot Flames.
en daar zal je het mee moeten doen.
Je gedraagt je als een vervelend politieagentje die meteen met zijn boekje begint te zwaaien,vind ik.

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 20:28 schreef thewolff4u het volgende:

[..]

"de regels" je bent mijn moeder niet en ik ben ook geen 15 meer.
Dus die toon sla je maar tegen je vriendjes aan.
Ik houd me gewoon aan mijn eigen regels, en dat houd in negen van de tien gevallen in dat ik mij nooit laat verleiden tot Flames.
en daar zal je het mee moeten doen.
Je gedraagt je als een vervelend politieagentje die meteen met zijn boekje begint te zwaaien,vind ik.
Ik denk dat je het niet helemaal snapt.

Als jij een bankrekening opent, dan moet jij voldoen aan de voorwaarden en regels van de Bank.
Als jij naar school gaat, dan heb jij je te houden aan de regels van school.
Thuis heb jij je te houden aan de regels van jouw ouders.
En hier heb jij je te houden aan de regels van GoT.

Jij wil van GoT gebruik maken, dat houdt in dat je conformeert aan de regels van het gebruik ervan. Ben je het niet daarmee eens, dan had je je hier niet moeten registreren.

Om even jouw taal te hanteren, als je goed kijkt dan ben ik dus een politie-agent die van tevoren aangeeft dat je ergens op een bepaald moment niet te hard moet rijden omdat er gecontroleerd wordt, vervolgens nog een tijd door de vingers kijkt dat je te hard rijdt.... en daarna aangeeft dat je echt rustiger moet rijden. (zonder zelfs een boete te geven)

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry , dat is alleen voorbehouden aan team BVD . die mogen dat van D.net , de rest niet . Ik heb verder niks tegen team BVD hoor en ik MF zelf ook , maar als ze zeggen geen megaflushes , wat zouden ze daar dan mee bedoelen ?

No flame intended , maar DSmarty begint over regels , dit is er dacht ik 1 . Kom ook niet met het argument wij mochten want dat is onzin .

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 20:36 schreef PeeJee het volgende:

[..]

Nee sorry , dat is alleen voorbehouden aan team BVD . die mogen dat van D.net , de rest niet . Ik heb verder niks tegen team BVD hoor en ik MF zelf ook , maar als ze zeggen geen megaflushes , wat zouden ze daar dan mee bedoelen ?

No flame intended , maar DSmarty begint over regels , dit is er dacht ik 1 . Kom ook niet met het argument wij mochten want dat is onzin .
Wat probeer je hiermee te bereiken in vredesnaam :? Dit noemt men "van de hak op de tak springen".

TeamBVD heeft een keer een maandflush gedaan, een flush die niet tegen de regels van DNet inging maar wel een verkeerd signaal was richting de rest van DPC, het viel inderdaad in het verkeerde keelgat bij vele andere DPC''ers. Daarop is besloten gewoon weekflushes te houden. Probleem opgelost lijkt me!

Jullie zitten nu mij af te zeiken omdat ik een slotje uitdeeld omdat er geflamed werd. Feitelijk ben je dus van mening dat mensen wel mogen flamen op GoT, dus dan moet je niet bij mij zijn, maar bij Femme. Vraag Femme maar om de regels aan te passen.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:32 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Om even jouw taal te hanteren, als je goed kijkt dan ben ik dus een politie-agent die van tevoren aangeeft dat je ergens op een bepaald moment niet te hard moet rijden omdat er gecontroleerd wordt, vervolgens nog een tijd door de vingers kijkt dat je te hard rijdt.... en daarna aangeeft dat je echt rustiger moet rijden. (zonder zelfs een boete te geven)
Als je goed kijkt, wie kijkt??
Ja slim je bent een supercop, echt waar!
zo relexed....

Ik stop er nu mee, ga weer wat leuks doen.

GrTz.*D

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 19:02 schreef redwing het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk. En nee, ik ben geen vriendje van dsmarty of een andere mod/adje. Verder is deze opmerking van jou al net zo goede een flame .........
Nee, dit is een flame :

[flamemode]
Je moet je grote bek houden tegen maten van me eikel ! anders schop ik je ZO hard in je aars, dat je stront opboert
[/flamemode]

Dit is flamen... totaal onzinnig en onnodig.
Maar wat ik in de andere posting deed, was niet als flame bedoeld, maar meer als STEVIG mijn mening geven, over wat mieterig gedrag over kerels die een dikke pik krijgen van regels opleggen aan anderen... daar ging het over...

Verwijderd

Topicstarter
Dan had je de draad meteen na de eerste posting van Ivo moeten sluiten, regels zijn regels .

Verwijderd

Topicstarter
Als jij dat van de hak op de tak springen noemt dan moet jij dat weten . Ik zie het verband tussen Megaflushes , illegale clients en het commentaar hierop wel , jij blijkbaar niet . Je bent ook niet inhoudelijk ingegaan op mijn commentaar over die trojan , is dat omdat je geen idee hebt waar het over gaat (zoals je mij verwijt in de andere draad) , of omdat je er gewoon geen antwoord op hebt? Iedere mening van de 5000 leden moet even zwaar wegen , of ze nou 100k of 10 blokjes per dag doen.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zitten nu mij af te zeiken omdat ik een slotje uitdeeld omdat er geflamed werd. Feitelijk ben je dus van mening dat mensen wel mogen flamen op GoT, dus dan moet je niet bij mij zijn, maar bij Femme. Vraag Femme maar om de regels aan te passen.
Volgens mij weet jij niet wat een flame is .

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:32 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal snapt.

Als jij een bankrekening opent, dan moet jij voldoen aan de voorwaarden en regels van de Bank.
Als jij naar school gaat, dan heb jij je te houden aan de regels van school.
Thuis heb jij je te houden aan de regels van jouw ouders.
En hier heb jij je te houden aan de regels van GoT.

Jij wil van GoT gebruik maken, dat houdt in dat je conformeert aan de regels van het gebruik ervan. Ben je het niet daarmee eens, dan had je je hier niet moeten registreren.

Wees nou geen mietje en zeg je gewoon :
IK BEN GOD HIER EN JIJ MOET JE BEK HOUDEN...
dan snap ik het ook weer >:)

• DSmarty
  • Niet online
Door Kees (Server Admin - 1341) - donderdag 07 december 2000 14:42

--------------------------------------------------------------------------------
flamebait

On the Internet, flamebait is a "posting" or note on a bulletin board, a Usenet newsgroup, a Web site, or other public forum that is intended to elicit the extremely strong responses characteristic of flaming and active public discussions. To be effective, flamebait should be a bit subtle (but not too subtle) so that potential flamers will "take the bait." This term is similar to troll, which is an effort to get a reaction from readers but not necessarily for the purpose of eliciting flames.

• DSmarty
  • Niet online
Wolvie --> Het ging in deze thread niet om jou, maar om PeeJee en Wolff4u.

Anyway, ik ben gewoon een gebruiker van GoT en een normale DPC''er. Alleen hebben mensen mij rechten gegeven om threads te sluiten die niet aan de regels van GoT voldoen, daar ben ik nog aardig soepel in, maar soms gaan threads te ver... zoals de betreffende thread.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 20:59 schreef DSmarty het volgende:
http://whatis.techtarget.com/definition/0,289893,sid9_gci212129,00.html
heel leuk ?? wat dacht je van "vrijheid van meningsuiting" ?
das UPG (uit positie gelult)
die mooie flaim "wet" van jou is nogal vrij te intepreteren.... en dat gebeurd hier ook regelmatig, al moet ik zeggen dat ik het gemiddeld taal gebruik meestal wel mee vind vallen...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Jij ook DSmarty, ga maar naar de kroeg ofzo. :P

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 20:50 schreef PeeJee het volgende:
Als jij dat van de hak op de tak springen noemt dan moet jij dat weten . Ik zie het verband tussen Megaflushes , illegale clients en het commentaar hierop wel , jij blijkbaar niet . Je bent ook niet inhoudelijk ingegaan op mijn commentaar over die trojan , is dat omdat je geen idee hebt waar het over gaat (zoals je mij verwijt in de andere draad) , of omdat je er gewoon geen antwoord op hebt? Iedere mening van de 5000 leden moet even zwaar wegen , of ze nou 100k of 10 blokjes per dag doen.
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat jij van het onderwerp afwijkt en ipv het discussieren of het al dan niet terecht sluiten van een thread ga jij mensen persoonlijk aanvallen.
Ik maak geen enkel verschil tussen grote leden en kleine leden etc.

Voor de 3e keer: Er werd behoorlijk geflamed, dat gaat tegen de regels van GoT in en daarom is de thread gesloten... alleen dat en GEEN ENKELE andere reden.

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:04 schreef Wolvie het volgende:

[..]

heel leuk ?? wat dacht je van "vrijheid van meningsuiting" ?
das UPG (uit positie gelult)
die mooie flaim "wet" van jou is nogal vrij te intepreteren.... en dat gebeurd hier ook regelmatig, al moet ik zeggen dat ik het gemiddeld taal gebruik meestal wel mee vind vallen...
Prima als jij dat vind, maar zo zijn de regels hier niet, en als je het daar niet mee eens bent, dan moet je maar een nieuwe post creeeren in LA. Ik heb de regels niet gemaakt, maar ben er wel mee akkoord gegaan (net als jij) toen je je inschreef op GoT.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:01 schreef DSmarty het volgende:
Wolvie --> Het ging in deze thread niet om jou, maar om PeeJee en Wolff4u.
Nou... dat ben ik niet helemaal met je eens... want je zei dat zij flamde... in die andere thread, terwijl ik het meeste zei...

Maar wees gerust... ik heb jaren "admin werk" gedaan... en je doet het nooit goed, vandaar dat ik het niet meer doe... ik ben het gezeik altijd flink zat... daarom was ik nogal "duidelijk" in die andere thread

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aangezien Ivo''s post ook niet echt bijzonder tactvol was kan ik me opzich wel voorstellen dat die thread bij een aantal in het verkeerde keelgat is geschoten. Maar er werd in die thread af en toe wel erg bot gereageerd, en het is niet nou eenmaal niet de bedoeling van dit forum om medeforummers zonder argumenten de grond in te boren. DSmarty heeft er toen maar voor gekozen om er een slotje op te hangen, en of dat terecht was.. tsja.. daar doe ik maar geen uitspraken over.

Laten we er nu maar gewoon over ophouden, DSmarty heeft geen officiele waarschuwingen uitgedeeld, dus die thread zal verder voor niemand consequenties hebben. Al dat gepost kost alleen maar idle time die je beter aan je koetje (of als DNet je niet meer bevalt GammaFlux, SETI@Home, Genome@Home of Folding@Home) kunt besteden. :)

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:07 schreef Wolvie het volgende:

[..]

Nou... dat ben ik niet helemaal met je eens... want je zei dat zij flamde... in die andere thread, terwijl ik het meeste zei...

Maar wees gerust... ik heb jaren "admin werk" gedaan... en je doet het nooit goed, vandaar dat ik het niet meer doe... ik ben het gezeik altijd flink zat... daarom was ik nogal "duidelijk" in die andere thread
Maar jij opent geen extra thread om mensen af te gaan zeiken. Een duidelijke mening is prima, alleen was jouw mening iets TE duidelijk geventileerd.
Het was niet alleen jouw post, maar al die iets TE duidelijk geventileerde meningen (waarvan sommigen onder de kwalificatie "flame" vallen) die de thread naar een slotje leidden.

Verwijderd

Topicstarter
Maar jij opent geen extra thread om mensen af te gaan zeiken.
Dat was ook niet gebeurd als jij dat ding gesloten had zonder commentaar , snap je dat nou nog niet .

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Waar Dnet niet toe in staat is? Ze passen gewoon policy toe! Ivo heeft toegezegd dat de policy net zo hard geld voor DPC als voor andere teams! Wat wil je nou nog meer dan?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:07 schreef PeeJee het volgende:
Dan had je de draad meteen na de eerste posting van Ivo moeten sluiten, regels zijn regels .
Ik ben niet 24/7 aanwezig. Zijn post neigde (onbedoeld) naar een troll, maar zijn wij dan niet zo volwassen om daar normaal op te kunnen reageren en eerst door te vragen voordat we er vol emotie op inspringen :?

Bij deze wil ik eigenlijk de discussie sluiten.

• 0rbit
Ik stel bij deze voor dat Wolvie, PeeJee en Wolff4u met zijn drieën maar een eigen forum beginnen.

Waarom zou je eigenlijk zelf stoppen met Dnet, omdat Dnet zich aan haar eigen regels houdt? Doe jij je auto weg als iemand anders een bekeuring krijgt?

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Waar dnet al niet toe in staat is zeg.
Ze flikkeren Bill uit de stats en ze hebben ermee bereikt wat ze willen. DPC raakt verdeeld. :(
Sommige stoppen, andere stappen over. Wat krijg je nu :? AT wat harder gaat dan wij.
Wie lacht er nu ... juist DNET.:(
Laten we in vredesnaam wachten tot na het hoogte punt (1.000.000.000) en laten we dan masaal kappen en een lange neus trekken na die lui van dnet.>:)

Nu krijgt DSmarty de boel over zich heen en dat vind ik persoonlijk niet echt eerlijk (al ken ik um helemaal niet). Willen jullie je allemaal lekker uitleven :? Zorg er dan voor dat je de mensen pakt die je hebben moet en niet de verkeerde. Juist pak dnet en niet DSmarty. Als je kappen wilt .. doe het dan goed. >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

[toevoeging]
Zelf ben ik member van |>JdI!<| en ik ben de enige die hier echt komt, dusja ... wij gaan door tot het bittere eind.8-)
[/toevoeging]

Greetz,

Wessie

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:05 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Prima als jij dat vind, maar zo zijn de regels hier niet, en als je het daar niet mee eens bent, dan moet je maar een nieuwe post creeeren in LA. Ik heb de regels niet gemaakt, maar ben er wel mee akkoord gegaan (net als jij) toen je je inschreef op GoT.
Over het algemeen flame ik niet... normaal gesproken heb je van mij geen last...
Maar ik zal nog even reageren op jou motivatie.. :

TUURLIJK !! jij lees ook de agreements als je windows illegaal installeert :)

Adminnen hiero is heel gemakkelijk... als het meer als 15 replies krijgt... sluiten maar.... trouwens het meeste wat gezegd word is toch bull... Ik zie over het algemeen niet ZOVEEL interessante dingen... toevallig werd ik gewezen op de eerste thread, omdat ik de founder ben van een top30 DPC team op zowel rc5 als OGR... anders had ik het niet eens gelezen...

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:11 schreef Chaos het volgende:
Jij ook DSmarty, ga maar naar de kroeg ofzo. :P
Dat bevel kan ik niet negeren ;)

Veel plezier vanavond...

En PeeJee, de sluit-post was niet bedoeld als afzeikactie, ik baalde er gewoon ontzettend van dat er zo gereageerd werd, een slotje geef je nooit met plezier.

• 0rbit
Op zaterdag 19 mei 2001 21:13 schreef Wolvie het volgende:

[..]

Ik zie over het algemeen niet ZOVEEL interessante dingen...
Hoog tijd dus om ZELF alleen maar interessante dingen te posten.

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ivo blijkt een Belg te zijn en geen Nederlander :?:?

Lijkt me een logische redenatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel bij deze voor dat Wolvie, PeeJee en Wolff4u met zijn drieën maar een eigen forum beginnen.
Waarom zou je eigenlijk zelf stoppen met Dnet, omdat Dnet zich aan haar eigen regels houdt? Doe jij je auto weg als iemand anders een bekeuring krijgt?
Was jij niet diegene die het nodig vond om op het AT forum te gaan zitten zieken ? Ik dacht het wel , was toen al een reden voor enkelen om er mee te stoppen , dus zit hier nou niet de schijnheil uit te hangen.

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Dingen die ze op ons toepassen moeten ze op iedereen toepassen.
Komen de jappen met een MF ... wopla dan moeten ze wat doen. Doet AT wat, dan moeten ze wat doen, maar dnet doet alleen wat bij ons ... ik vat dat echt niet hoor.

Ik kan er naast zitten, maar om zomaar iemand te verwijderen uit een lijst zonder dat hij zich mag verdedigen :? Dat gaat wel heel ver. :r:r:r
Ze moeten het wel fair houden en dat doen ze nu absoluut niet !

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:12 schreef Mr_Atheist het volgende:

tssssk, wij hebben al een eigen forum :)
dus don''t even go there :)

Als je het niet met de regels eens bent, dan kan je OF als een van de schapen achter de rest aanlopen OF als een echte vent je conclusies trekken en zeggen : barst maar....
Een aantal hier zeggen dat dus... daar moet je respect voor hebben en geen commentaar...

De enkelen die andere dingen doen als de grijze massa, onderscheiden zich... maar worden door die grijze massa direct weer aangevallen... zo werkt dat...

Das net zoiets als dat het grote leger het kleine terroristen noemt... is het niet ??

En over die bekeuringen... ik doe wat ik nodig acht... zonder iemand verantwoording af te leggen... als ik te hard rij, dan kan ik een bekeuring krijgen... das het risico..
genoeg antwoord ?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:09 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Een duidelijke mening is prima, alleen was jouw mening iets TE duidelijk geventileerd.
sorry kerel, that''s me :)

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:16 schreef Wessie het volgende:
Dingen die ze op ons toepassen moeten ze op iedereen toepassen.
Komen de jappen met een MF ... wopla dan moeten ze wat doen. Doet AT wat, dan moeten ze wat doen, maar dnet doet alleen wat bij ons ... ik vat dat echt niet hoor.

Ik kan er naast zitten, maar om zomaar iemand te verwijderen uit een lijst zonder dat hij zich mag verdedigen :? Dat gaat wel heel ver. :r:r:r
Ze moeten het wel fair houden en dat doen ze nu absoluut niet !
Ivo bracht het verkeerd, ik zal even het Emailtje posten dat ik ontving van Ivo na een vraag mijnerzijds:
> Wat ik me echter wel afvraag is het volgende: Op welke gronden is Bill
> Goldberg uit de stats verwijderd EN als belangrijkste: Is daar ook
> communicatie over geweest met Bill Goldberg zelf.

Nog niet dus. Hij heeft natuurlijk wel een mailtje gehad, en tot dan
toe blijft hij even op non-actief.
Ik merk trouwens nu pas dat die persoon blijkbaar op #1 binnen DPC
stond....

> Het is niet meer dan fatsoenlijk dat als iemand beschuldigd wordt van het
> illegaal uitzetten van clients, dat de beschuldigde ook om een reactie wordt
> gevraagd. Is dit gebeurd, zo ja, wat is daaruit voortgekomen, zo nee, gaat
> dat alsnog gebeuren?
Dat gaat dus zeker nog gebeuren. Maar hoogstwaarschijnlijk is het
inderdaad een unauth. install. Je weet hoe er gemiddeld op het forum
gepost wordt. (hoe kan ik koetje onzichtbaar installeren, zelfs
gewoon openbaar zeggen dat ze naar een school in de buurt gaan met
een flop). Daarnaast is echt een groot gedeelte van de
unauth-installs van DPC. Iemand met SQL access is nu een lijstje aan
het maken met alle abuses die verwijderd zijn.

Misschien kwam mijn post wat onverwacht, zo ben ik blijkbaar,
daarvoor mijn excuses. Ik post nog een samenvatted mailtje op GoT en
voor de rest beantwoord ik reeele vragen wel via de mail.

Groetjes!
(Extract uit het mailtje van Ivo)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:16 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Hoog tijd dus om ZELF alleen maar interessante dingen te posten.
/ignore Mr_Atheist, says it all :D

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Volgens mij zijn we hier een beetje de team-geest aan het verliezen. Het wordt te persoonlijk. Misschien is dit ook wel gewoon het automatische gevolg van het feit dat we geen direkte competitie meer hebben.

Toch verdomd jammer.

SysSpec

Verwijderd

Dsmarty... zet er maar vast een slotje op :)

Anyway, ik ga een pilsje pakken, peukje roken en mijn vriendin een beurt geven...

Verder morgen lekker wat leuks doen, dus hf hiero... het is allemaal wel weer duidelijk geweest denk ik |:(

Verwijderd

Anyway, ik ga een pilsje pakken, peukje roken en mijn vriendin een beurt geven...
Dat doe je ALLEEN als er topics gesloten zijn?

Dus als HlpDsK in een ijverige bui is krijgt je vriendin flink veel rugpijn ;) ? :)

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op zaterdag 19 mei 2001 21:22 schreef DSmarty het volgende:

[..]

KNIP

[..]
Affijn daar doel ik ook op, maar hij zegt vervolgens dat het voor iedereen geldt. Hij lult zichzelf dus tegen !
Bovendien zat ie te zeuren dat ie ons steunde enzo. Als je dat zou doen dan haal ik ook niet zomaar iemand uit de stats ! Waar of niet :?

Laat hem dan in ieder geval eerlijk zijn, want dat is ie nu dus niet.

• 0rbit
Was jij niet diegene die het nodig vond om op het AT forum te gaan zitten zieken ? Ik dacht het wel , was toen al een reden voor enkelen om er mee te stoppen , dus zit hier nou niet de schijnheil uit te hangen.
Ja, dat was ik ja. Argument? Wat ik ooit deed mag jij DUS ook? Nee; Regels gelden nog steeds. Nu je de regels expliciet kent kun je 1) Ze proberen aan te passen 2) Weggaan.

Volgens mij hebben jullie zelf geen bezwaar tegen optie 2); hence this topic...

Verwijderd

Bill moet terug in de stats!

Ivo,
Je bent niet eerlijk.

Kom maar met een goede uitleg, en niet dat slappe"wij hebben een mail gekregen van..."
dus we gooien hem er uit.

"en ik wist niet dat hij op #1 in de DCP stond.

GELOOF JE HET ZELF!!!!!!! :(

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:48 schreef thewolff4u het volgende:
Bill moet terug in de stats!

Ivo,
Je bent niet eerlijk.

Kom maar met een goede uitleg, en niet dat slappe"wij hebben een mail gekregen van..."
dus we gooien hem er uit.

"en ik wist niet dat hij op #1 in de DCP stond.

GELOOF JE HET ZELF!!!!!!! :(
hou nou eens op pak een biertje en verander die typo :P

Verwijderd

[quote]Op zaterdag 19 mei 2001 22:02 schreef victorb het volgende:

[..]

hoe nou eens op pak een biertje en verander die typo :P
[/quote

Ja , ga ik nu doen.
GrTz :P

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

[off topic]
Ik dacht net ter ontspanning een glassie Vodka of Passao (iets in die trent) te nemen, maar dat heb ik niej in huis (tja woon thuis).
Sjit happens.
Dan maar cola ...
[/off topic]

Dnet zuigt nog altijd. :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik ooit deed mag jij DUS ook?
Nee, ik heb geloof ik 1 post op hun forum , in de hardware sectie, maar wie ben jij dan wel niet om hier mooi weer te spelen ? Heb jij nog niet genoeg mensen weggejaagd ?

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Nou ff on topic maar weer:

Persoonlijk vind ik het een zwakke en impulsiefe beslissing om gelijk uit DPC te stappen.
Je hebt een probleem met het gedrag (policy) van D.net. Akkoord.
MAAR dan laat je nu op een lompe manier het team zitten. Ga dan op zijn minst overnieuw assimileren, maar dan voor een ander project, er is genoeg te grazen op deze wereld. }:O
Zoals zoveel hebben gezegt, laat de emoties ff zakken, en kijk dan nog eens naar de verschillende DPC projecten.

Je toont jezelf alleen maar zwak door er gelijk uit te stappen, je pakt D.net er niet mee, jezelf wel. Als je D.net wilt pakken ga je hard grazen aan een ander (niet) D.net project.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Topicstarter
Jij noemt het gelijk eruit stappen , ik noem het ''de bekende druppel'' . Het is niet de eerste plooi in het bestaan van DPC zal ik maar zeggen . We noemen een incident als het gezeik op het TA forum , een .plan update waarin DPC publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld terwijl ze zelf schuldig zijn , het willen weggeven van blokjes aan AT , enz.
Allemaal incidenten die mij ertoe hebben aangezet om er een punt achter te zetten . Mensen als Mr. Atheist laten in ieder geval zien dat het een juiste beslissing is .

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Op zaterdag 19 mei 2001 23:16 schreef PeeJee het volgende:
Jij noemt het gelijk eruit stappen , ik noem het ''de bekende druppel'' . Het is niet de eerste plooi in het bestaan van DPC zal ik maar zeggen . We noemen een incident als het gezeik op het TA forum,
Dat klopt, is IDD DPC eigen, maar dan nog de harde kern heeft dit goed de kop in weten te drukken....
een .plan update waarin DPC publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld terwijl ze zelf schuldig zijn
Klopt ook, MAAR dan ben ik van mening dat het nog niet op zo''n manier moet....
het willen weggeven van blokjes aan AT , enz.
Dit zie jij als iets negatiefs terwijl het idee erachter goed bedoelt was. Waarom denk je dat het niet doorgegaan is? Omdat het IDD een slecht idee was.
Allemaal incidenten die mij ertoe hebben aangezet om er een punt achter te zetten . Mensen als Mr. Atheist laten in ieder geval zien dat het een juiste beslissing is .
Je laat nu wel blijken dat er voor jou meerdere andere redenen zijn. Maar uit vele posts van allerlei (ex)leden bleek dat dit akkefietje met D.net hun teveel werd, en dat ligt nu toch echt buiten DPC zelf.
Ik vind het nogsteeds zonde als je stopt.
Maar uiteraard even goede vrienden! :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

[/offtopic]Hoop ik......

• Triple
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Haha, top 100 is al gelukt, maar nu die top 40 nog. Het schiet al aardig op!!

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Verwijderd

Ja ik word ook altijd niet goed van die domme }:O }:O }:O }:O die op dat AT forum interessant gaan zitten doen. Laat ze daar toch lekker in onzekerheid.

• Witlof
  • Laatst online: 24-05 09:35
Dit is zeker slecht nieuws voor Division Eindhoven. PeeJee was even groot als alle andere members bij elkaar (kwa dagelijkse output ;) )

PeeJee toch bedankt voor alle dingen die je voor Division Eindhoven hebt gedaan :)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ik merk trouwens nu pas dat die persoon blijkbaar op #1 binnen DPC
stond....
En dat heet DPC een warm hart toedragen :?

In de vorige thread beweert ivo nog dat hij zeer regelmatig het DPC forum leest :?

Wat klopt hier niet???

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk gestopt met RC5? En waarom nu eigenlijk? Omdat we willen laten zien hoe impulsief we kunnen reageren?

Volgens mij heeft iedereen het zo persoonlijk opgevat, dat ze kern van de boodschap maar volkomen genegeerd hebben.

Zelf doe ik al zo''n 3 jaar mee en de enige reden waarom ik mijn eigen team korte tijd geleden heb opgegeven en DPC heb gejoind was omdat ik het nationalistische karakter wel aardig vond. Hoe een klein rotlandje gewoon keihard nummer 1 kan zijn in de digitale wereld.

Ok, misschien zit er wel veel meer uitdaging in om met Seti@home mee te doen, omdat we dan een Nederlands succesje kunnen bereiken in outer space :)

Als niemand (van degene die overstappen op iets non-dnet''s) voldoening vind in een ander project komen ze TOCH terug bij DPC, al zouden ze dat zelf nooit durven toegeven, vanwege hun eerdere drastische reakties (MIJN mening he, voordat iedereen weer over vriendjes enzo gaat beginnen).

Nederland #1, dat vinden jullie allemaal ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op zondag 20 mei 2001 15:25 schreef RobzQ het volgende:

[..]

En dat heet DPC een warm hart toedragen :?

In de vorige thread beweert ivo nog dat hij zeer regelmatig het DPC forum leest :?

Wat klopt hier niet???
Hetgeen wat niet klopt is dat ivo nulkommanul onderzoek heeft gedaan naar Bill Goldberg mbt de abuse mail. En deze gewoon heeft verwijderd uit de stats.
Of ivo wist het en loopt keihard de waarheid te ontkennen (om het maar netjes te zeggen).

Verwijderd

Goed. Nu het _IETS_ rustiger schijnt te zijn : Dsmarty, Mr. Atheist, verdedig je niet langer tegen types als Wolffie en PeeJee. Het puberaal het laatste woord willen hebben van deze lui staat in geen verhouding tot het op het spel zetten van je goede humeur. Verder zijn dit soort welles/nietes en ik-ben-meer-recht-door-zee-dan-jij discussies GoT-onwaardig.

PeeJee : Mazzel, de groeten, vergeet vooral dat distributed computing een aangename hobby kan zijn als je kop wat minder hard is en je tenen wat minder lang zijn.
PeeJee / Wolvie / thewolff4u : De interpretatie van Dsmarty over wel/geen flame is inderdaad aan hem, krijg je een keer een waarschuwing en vindt je dat niks : Bye-bye, zwaaizwaai !

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:41

Hoicks

Techno!

Respect is niet aan iedereen besteed blijkbaar :?

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

DSmarty is gewoon "ons modje" dus doe gewoon niet moeilijk met wat hij vindt.
Het is echt niet zo dat zijn wil wet ik dus zolang je je normaal gedraagt is er nix aan ut handje.

:P

edit:

Tjaaaaaaaaa wat een vrolijke bui al niet kan doen he ...

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:21

radial

Watch out

Lekker belangrijk allemaal, heel erg jammer dat Bill op non actief is gezet, maar hopen dat Dnet zich nog gaat bedenken, en met een wat ruimere marge gaat meten i.p.v. met 2 maten zoals ze nu vaak doen (zie megafushes Japan)

Conclusie ik blijf gewoon lekker doorgaan met m`n teampje.

just for fun

20xSF170s - ozo

• crisp
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

In dienst hadden we altijd een mooie uitdrukking voor dit soort discussies: Lima Bravo (oftwel: Lekker Belangrijk).
Blijf gewoon doen wat je leuk vind, en stoor je toch niet aan anderen. Als ik me overal druk om zou maken dan had ik al 4x een hartinfarct gehad.
Ik blijf lekker RC5 en OGR doen zolang ik er plezier aan beleef, en niemand die me dat af kan pakken!

Oh ja, de zon schijnt hoor! :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 11:22 schreef Nemesis het volgende:
Goed. Nu het _IETS_ rustiger schijnt te zijn : Dsmarty, Mr. Atheist, verdedig je niet langer tegen types als Wolffie en PeeJee. Het puberaal het laatste woord willen hebben van deze lui staat in geen verhouding tot het op het spel zetten van je goede humeur.
Ik heb alleen mijn mening gegeven... daar werd over gediscuseerd en aangezien ik mijn standpunt mag verdedigen... doe ik dat ook.
Daar heeft Dsmarty geen problemen mee... lijkt me tenminste...

En het puberaal gedrag (als je refereert naar leeftijd tov gedrag) is meer een geval van "wie de schoen past, trekke hem aan"...
En aangezien jou woorden in mijn geval de plank mis slaan... veel plezier ermee :9

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 21 mei 2001 17:13 schreef crisp het volgende:
In dienst hadden we altijd een mooie uitdrukking voor dit soort discussies: Lima Bravo (oftwel: Lekker Belangrijk).
Blijf gewoon doen wat je leuk vind, en stoor je toch niet aan anderen. Als ik me overal druk om zou maken dan had ik al 4x een hartinfarct gehad.
Ik blijf lekker RC5 en OGR doen zolang ik er plezier aan beleef, en niemand die me dat af kan pakken!

Oh ja, de zon schijnt hoor! :)
:) ik kan je mededelen dat dit gezegde nog steeds leeft en dat je groot gelijk hebt C. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hehe:) L.B.
Da''s lang geleden dat ik dat hoorde:)
dik 10 jaar geleden ofzo:)
Maar heb inmiddels mijn belsuit genomen, inzake Dnet.
Ik blijf nog effe actief in rc5 maar ga wel een gedeelte overzetten naar GF.
En met mij nog meer binnen Team ColdFusion

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• ParagonEnschede
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Jur, bij SETI is er toch ook een DPC team?
Zou toch leuk zijn als je wel bij de DPC bleef.

De Groningse beer

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
geez .. ff wat postjes gelezen en begrijp er dus nog weinig van maareh .. we zijn hier toch niet aan het ruzie maken over een processje dat tijdens je idle time ff wat rekend ? |:(

gewoon zeggen: "ok ik zal geen illigale clients instaleren en/of stoppen met het flamen van mijn team maatjes" , mekaar een handje geven weer normaal doen.

tsss, en dat allemaal om wat idle time ... ehehehehe :P

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:08 schreef Wolvie het volgende:

[..]

Ik heb alleen mijn mening gegeven... daar werd over gediscuseerd en aangezien ik mijn standpunt mag verdedigen... doe ik dat ook.
Daar heeft Dsmarty geen problemen mee... lijkt me tenminste...

En het puberaal gedrag (als je refereert naar leeftijd tov gedrag) is meer een geval van "wie de schoen past, trekke hem aan"...
En aangezien jou woorden in mijn geval de plank mis slaan... veel plezier ermee :9
|:( I rest my case ...

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Na ongeveer een uur topics lezen is het voor mij ook wel duidelijk....

D.net is duidelijk te amateuristisch om grote hoeveelheden users te kunnen verwerken en er mee om te gaan.
Let wel dit is niet bedoeld als flame maar gewoon (in mijn ogen)een feit.

Morgen zal ik dus fijn op zoek gaan naar buitenaards leven.

Jammer voor Nederland en DPC maar ja....

(Bij de weg het verlies zal niet zo groot zijn,zat pas op 350K in 8 maanden)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Of anders GammaFlux of UD
zijn ook nog mogelijkheden als je een soort van hekel hebt aan Distributed.net

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Jongens jongens.

Ik ben er trots op dat een Nederlands team dit heeft bereikt.
Des te groter je groeit dan komt er wel eens onenigheid. Als de beschaving te groot komt revolutie. Maar laat het nu met ons gewoon goed doorgaan. En even er allemaal overheen stappen en gewoon doorgaan. Team 99% united flushers gaat gewoon voor de top 100 in DPC.
En ik hoop jullie ook.
Ivo en andere mensen doen hun best voor ons simpel en zelfs ben je het er soms niet mee eens kan gebeuren maar dan had je van het begin af aan gewoon op je eigen email adres moeten flushen en nu 985e gestaan en een onopgemerkt moeten gebleven en je eigen plan kunnen trekken. Maar je bent nu lid van een team en dan zijn er wel eens dingen die niet naar je zin zijn maar so be it.
Pagina: 1