Zo, na de unauthorized install draad is mijn beslissing in ieder geval genomen . Na onze subteamstrijd met DTC hou ik er in ieder geval mee op . Ik wordt ziek van D.net , ziek van sommige DPC leden en ziek van al het gezeik . E.e.a houdt in dat per volgende week +/- 50 pc''s met zo''n 26k per dag ophouden met alles wat ook maar lijkt op distributed computing . Ik weet dat velen er hetzelfde over denken en hoop dat ieder voor zich de beste beslissing kan nemen . Ik ben er in ieder geval niet van gedient om ff een flame naar mijn kop te krijgen en vervolgens als een kleinzielig mannetje de draad te sluiten . (Ja jij DSmarty, sluit hem zonder opmerking, of ga de discussie aan watje)
Deze beslissing is niet gebasseerd op dit akkefietje , maar op vele eerdere voorvallen die zich hier hebben voorgedaan . Ik laat me in ieder geval niet de wet voorschrijven door een paar mensen hier die zichzelf iets te hoog inschatten , dan nog liever een ander team joinen .
/me kotst van het hele DPC gebeuren op dit moment .
Deze beslissing is niet gebasseerd op dit akkefietje , maar op vele eerdere voorvallen die zich hier hebben voorgedaan . Ik laat me in ieder geval niet de wet voorschrijven door een paar mensen hier die zichzelf iets te hoog inschatten , dan nog liever een ander team joinen .
/me kotst van het hele DPC gebeuren op dit moment .