[BC3] wanneer nieuwe GammaFlux MegaFlush?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Door de geslaagde megaflush vorige week, lijkt het me leuk zoiets nog een keer te doen
(ik zal denk ik niet de enige zijn :))

De vraag is alleen, wanneer?
over 1 maand of 2?
Ik dacht eigenlijk aan begin juli (of eind juni als het anders te lang is).
Ik weet niet hoe lang we sparen uit kunnen houden, maar ik krijg nu alweer kriebels voor de volgende mf.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

Ik vind dat we nog een poosje moeten wachten met een nieuwe MegaFlush. Zowieso omdat we eerst "even" AT gaan inhalen :9~ .

En ook omdat een MF iets speciaals is, wat je niet "dagelijks" moet doen. Volgens mij moeten we dus wachten tot na de zomervakantie (daar in de buurt) en dan een mooie kerstflush gaan houden ofzo

_ArJaN_

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik denk dat je dat idd niet al te snel weer moet doen, iets wat heel leuk is moet je niet te vaak doen, dan wordt het gewoon. Maar pas met kerst is ook wel wat ver weg, 1 of 2 week na de zomervakantie ofzo lijkt me wel wat.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Ik ben alvast aan het sparen iig ;)

[removed]

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 17:00 schreef redwing het volgende:
Ik ben alvast aan het sparen iig ;)
Ik ook, deze keer stonden we 3e op
de ''algemene'' flushdag, en dat moet 1 worden :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het leukste lijkt me als ong. de helft van de users spaart zodat er nog wel een dagelijkse output is. En dat de MF dan komt als we daardoor de #1 positie in kunnen halen?! :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 21:32 schreef eXistence het volgende:
Het leukste lijkt me als ong. de helft van de users spaart zodat er nog wel een dagelijkse output is. En dat de MF dan komt als we daardoor de #1 positie in kunnen halen?! :)
Precies, gewoon heel veel sparen, en dan een hele week flushen zodat we in 1 keer helemaal boven aan komen, proberen elke dag 500k te flushen >:)

Verwijderd

Ik denk dat ik voortaan ook maar ga GF en ga sparen voor de komende MF.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

eerst effe TA inhalen alvorens we weer beginnen te plannen voor een volgende MF :P

Verwijderd

Dat lijkt me een strak plan Sequence! :)

Verwijderd

Wat dachten jullie van een Sinterklaas Flush, dat is typisch Nederland en de andere teams weten dan ook niet wat ze overkomt >:)

En dan ook dusdanig bruut flushen dat we binnen een paar dagen op #1 staan (van 4 in 1 keer naar 1 ofzo :9~ )

Dus, ik denk dus ook dat we nu niet direkt weer aan een MF moeten gaan denken, eerst maar eens wat meer }:O ''tjes voor GF in de wei zetten zodat we een wat komfortablere positie krijgen lijkt me.
Pagina: 1