De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
UTFS!!! :(:(
Maar omdat ik heel lief ben: * klik *
Je zit er dus boven, en met de nieuwste client kan je nog iets sneller!
Maar omdat ik heel lief ben: * klik *
Je zit er dus boven, en met de nieuwste client kan je nog iets sneller!
Dat is wel heel cool.
Welke client bedoel je precies? Ik kijk namelijk niet vaak op distributed net maar er is dus al weer een vernieuwing in de client?
Welke client bedoel je precies? Ik kijk namelijk niet vaak op distributed net maar er is dus al weer een vernieuwing in de client?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit zegt het die site: 2.3 Mk/sec(Athlon 700)
Dit zegt Benchmark van koe zelf:
[May 17 22:08:33 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:16.35 [2,564,791.72 keys/sec]
Dit zegt Benchmark van koe zelf:
[May 17 22:08:33 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:16.35 [2,564,791.72 keys/sec]
Wel heel
allemaal hoor. En ik weet ook hoe je alles precies moet uitlezen.
Maar ik denk eigenlijk dat mijn cpu best traag is qua }-O berekenen. En inderdaad als je het gaat vergelijken met een 700 MHz Athlon dan kom je tot de conclusie dat mijn 1,2 best wel traag is.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
En er werd net gezegd dat er een nieuwe client is. Ik ben hier zelf niet zo mee op de hoogte, weet iemand dat hier?
Maar ik denk eigenlijk dat mijn cpu best traag is qua }-O berekenen. En inderdaad als je het gaat vergelijken met een 700 MHz Athlon dan kom je tot de conclusie dat mijn 1,2 best wel traag is.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
En er werd net gezegd dat er een nieuwe client is. Ik ben hier zelf niet zo mee op de hoogte, weet iemand dat hier?
Dit topic gaat over de nieuwe client. Het stond iets onder jou post toen ik dit schreef. Dus eerst ff de posts doorlezen, staat veel nuttige info in voor DPC. Ik zeg dit omdat je newbie bent hier, niet om irri te doen
Pagina: 1