De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en daarna
DNETC -SVCSTART
Wat je dan doet is, je installeert hem als Service (onder Win9x/ME/NT/2K), en daarna geef je de Service het start commando.
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Kies vervolgens optie 1 "General client options" en daarna optie 10 "disable all screen output" vervolgens er uitgaan met 2x optie 0 en klaar is Klara
Heb je trouwens wel je emailadres etc. ingevuld?? dan had je dit al kunnen zien misschien
suc6
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
[Hierdoor werd ie misselijk en spuugde hij al z''n blokjes weer uit]
Greetz,
Z. }:0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Koe = hidden
Hoe kan ik nu ff checken wat zijn status is of hoe kan ik de config wijzigen ?
Greetz,
Z.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
of je doet geregeld dnetc -update
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Zo zie je maar weer, voor elk probleem is wel een oplossing
Merkez