[BC3] koe op halve kracht na 1-3 uur

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Na ongeveer 1 tot 3 uur gaat mijn koe op halve kracht, normaal 550 Kkoe/s daarna gaat hij verder op 275 Kkoe/s. Na herstart draait hij weer op 100%. Al aant zoeken geweest in oude topiks, idle progjes, powersavings allemaal uitgezet, alle achtergrondprogs uit gezet (tot alleen windows explorer en koe draaiden). nog steeds geen oplossing.
Kan het zijn dat iemand de helft van mijn koe-produktie zit te jatten???
oja systeem is:
Pentium 1 233@266/32Mb, stealth II 4Mb video
windows 98,13Gig Hd,3610 brander:(:r:'(,
SB 128,NEC DVD.
Weet iemand wat???????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Hmm wat faach

Een Troian kan het iig niet zijn, want die zal al van begin af aan tijd moeten meesnoepen...

Kweetniet, kom anders ff naar #dpc, daar weet iemand (zal wel weer Onno worden dan :P) altijd wel raad

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

FutureCow

(C) FutureCow

had ik ook,
bij mij lag het aan de screen saver van UD
nadat ik die eraf gepleurt had ging ie weer voluit....

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Kan het zijn dat iemand de helft van mijn koe-produktie zit te jatten???
Nee dan zou jouw koe altijd de helft doen, dus in het begin 250 kkeys en later 125 kkeys.

Je kan kijken welke programma''s er draaien en hoeveel van je CPU ze vreten met dit progje: Wintop
http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/wutoys/w95kerneltoy/default.asp

Welk OS draai je? win 95/98 neem ik aan gezien je pc?

Je kan goed testen of het aan je OS ligt of dat er iets is met de hardware (al zou ik niet weten wat) door even een flopy te maken met daarop linux + koe. Heel makkelijk te instaleren. Dan stop je die flop erin en klaar, laat je hem een tijdje (randoms) grazen. Als daar de keyrate niet achteruit loopt dan ligt het dus aan je OS.

Beetje omslagtig maarja als het werkt :)

...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bedankt voor de reakties
wintop geinstalleerd, progje blijft gewoon 97% aangeven voor mijn koe terwijl hij maar 275 Kkoe/s doet
Ik ben een nieuwbie op de DPC (pas 2week)maar er wordt gevraagt kom ff naar de #dpc
Waar is dat???
En van dat linux wordt lastig, heb nixs en weet nixs van linux helaas
Ga wel ff een Kale dos Koe proberen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
# DPC is het IRC kanaal van DPC, op sorcery.net
Meer info over #DPC -> www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=152

En die linux flop waar ik het over had is ergens te downloaden, kan je gewoon ook in windows op install klikken, floppy erin en hij gaat copieren. simpeler kan niet, nouja behalve dan een dos flop + dos koe :)

...

Pagina: 1