[BC3] [DPC - meeting] hernieuwd

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Beste DPC-ers, naar aanleiding van de poll op wdo is de stad Utrecht wederom de eer te beurt gevallen de plaats te mogen zijn voor de 4e (bij mijn weten) DPC-meeting!
DSmarty, Gulpener en ik zullen de organistatie op ons nemen, met een ieders goedkleuring uiteraard :P.
Nadat de uitslag van de poll bekend was (er werd niet meer gestemd) heb ik DSmarty gevraagd of hij weer mee wilde helpen met Gulpener en mij en dat wilde hij wel. Ik heb hem gevraagd een paar activiteiten te zoeken in de omgeving Utrecht (hij is daar wat meer bedreven/ervaren in dan ik ofsow :? :)), maar goed jullie kennen DSmarty en na 2 week heb ik nog niks gehoord :P (No offence DSmarty :D)

Maar goed, hierbij willen we _jullie_ mening ook weten: wat vinden jullie een goed id om te gaan doen, en kom dan ook met locaties aan. Je kunt heel mooi zeggen: Parachute-springen, maar als je niet weet hoe wat en waar etc, hebben we er niks aan.

Als de activiteit uitgezocht is, kunnen DSmarty, Gulpener en ik wel verder :)

Volgende vraag was: wanneer? De mensen van het midelbaar onderwijs hebben nu examens, en de mensen van HBO/WO/andere vervolgopleiding hebben dat ws over een paar week. Wij d88 dus aan de eerst week van (mijn) vakantie: rond 20 juni is dat. Laat ff weten of jij dan echt niet kan (en wel wil komen!), dan kunnen we kijken of we het kunne verzetten en evt over de vakantie heen moeten tillen...

Mzla, B-Force
(b_force17@hotmail.com)

edit:
Dsmarty 3x verkeerd geschreven |:( :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ga niet mee (sorry:)) maar paintball?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op woensdag 16 mei 2001 20:42 schreef Thunder het volgende:
Ik ga niet mee (sorry:)) maar paintball?
Een iets duidelijkere omschrijving van het hoe-waar-en-wat etc presies is wenselijk, anders gaat iedereen alsnog 10.000 verschillende dingen roepen en zijn we op het einde nog niks wijzer.

:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry, moet nog wat dingen uitzoeken, net nieuwe baan, ben dus erg erg druk.

Maar komt in orde, volgende week tijd zat.

Verwijderd

Ik weet een leuke activiteit die B-Force mag voordoen vanaf de domtoren namelijk Parachute-springen

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Op woensdag 16 mei 2001 22:45 schreef DSmarty het volgende:
Sorry, moet nog wat dingen uitzoeken, net nieuwe baan, ben dus erg erg druk.

Maar komt in orde, volgende week tijd zat.
kay DSmarty :)

Verwijderd

Voor het geval Paintball leuk zou zijn heb ik even gekeken waar het zou kunnen enzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.bedrijfsuitje.nl/extImages/Logo_Paintball_Power.jpg
Paintball Power
Parallelweg 9 Bunnik
Tel: 0344 604646 Fax: 0344 604621
E-mail: info@paintballpower.nl
Website: www.paintballpower.nl

Paintball Power organiseert evenementen voor bedrijven en particulieren op één van de mooiste locaties in het groene hart van Nederland.

Het dicht beboste terrein biedt u verschillende faciliteiten, mogelijkheden en tal van spelvariaties. Douches, toiletten, kleedruimten staan uiteraard tot uw beschikking.

In onze gezellige ontvangstruimte wordt ook de inwendige mens niet vergeten. Wij verwelkomen u met een gratis kop koffie en gebak. Ook kunnen wij voor een geslaagde afsluiting zorgen met bijvoorbeeld een bbq. Tal van arrangementen en activiteiten vanaf f 50,-- per persoon.

Aantal deelnemers: vanaf 6 tot 100 personen.

Verwijderd

Idem dito voor karten:

DeFabrique Eurodomein
Westkanaaldijk 7 3606 AL Maarssen
Tel: 030 2404040 Fax: 030 2404050
E-mail: arjan.norbart@defabrique.nl
Website: www.dekartbaan.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.bedrijfsuitje.nl/extImages/Logo_DeFabrique.gif

Karten over 950 meter in DeFabrique!
DeFabrique onderscheidt zich door haar gasten op alle fronten te prikkelen.

De ruimtes zijn niet alledaags ingericht om zo de industriële sfeer van DeFabrique te behouden en te accentueren. Tezamen met het Grand Café Het Ketelhuis en een tweetal luxe zalen DeGarage en HetMagazijn kunnen wij u volledige arrangementen bieden.
Vergaderen? Naast de huidige zalen hebben wij per 1 januari zelfs de beschikking over 9 nieuwe ruimtes.

De indoor kartbaan is 950 meter lang (over de ideale lijn gemeten) en behoort tot de langste indoor kartbanen van Europa.
Met super grip op FIA gespecificeerd asfalt en met alle bochten welke in de Grand Prix racewereld bekend zijn. Met name: 180 graden, 90 graden, blinde bocht, doordraaiers, links-rechts combinatie, rechts-links combinatie en haarspeldbochten.

De toppers rijden op dit spectaculaire circuit gemiddelde snelheden van boven de 74 kilometer per uur. Inhalen is daardoor moeilijk en eigenlijk beperkt tot twee plaatsen en dan alleen nog voor alleen de goede coureurs. Het commentaar van de top is dan ook unaniem:"Dit is dé kartbaan!".

Uitgebreide buffetten
Van lunches tot exclusieve buffetten; onze keukenbrigade is u graag van dienst!

DeFabrique is snel te bereiken met zowel de auto als trein vanuit Utrecht (NS station op 800 meter). Volop (gratis) parkeergelegenheid, ook overdekt.

Verdere informatie? Neem contact met ons op.

Aantal deelnemers: maximaal 350 personen
Pagina: 1