[BC3] Error bij koe op werk.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik krijg deze error op mijn werk als ik mijn koetje aan het werk wil zetten:

[May 09 10:24:06 UTC] Connect to host 213.93.68.173:80 failed.Error 10060 (Attempt to connect timed out)
[May 09 10:24:06 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds

Ik weet dat hier alleen poort 80 open staat dus dat heb ik ook in de client aangegeven:? misschien ben ik iets heel stoms vergeten, ik weet het iig niet meer hebben jullie een idee?

o ja hier is ook mijn ini file:

[parameters]
id=martijn@telekabel.nl

[misc]
project-priority=OGR,RC5=0,CSC=0,DES=0

[ogr]
fetch-workunit-threshold=1

[networking]
autofindkeyserver=no
keyserver=213.93.68.173:80

p.s. leuk dat gapende smiletje, hebben ze dat standaard in de errors van de dnet client gemaakt ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb al even in de search gekeken en daar stond dat je in je dnet client iets met je proxy/firewall instellingen moest doen. Nu heb ik dat geprobeerd door in die optie eerst http aan te geven en daarna socks4 en socks5 maar dan krijg ik nog steeds deze 10060 error.

plzz help want ik wil die 2 p3tjes graag toevoegen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb al even in de search gekeken en daar stond dat je in je dnet client iets met je proxy/firewall instellingen moest doen.(omdat ik daar in het netwerk op mijn werk natuurlijk ook achter zit) Nu heb ik dat geprobeerd door in die optie eerst http aan te geven en daarna socks4 en socks5 maar dan krijg ik nog steeds deze 10060 error.

plzz help want ik wil die 2 p3tjes graag toevoegen :)

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:06

brid

Onze excuses voor het ongemak

distributed.net client configuration: Keyserver<->client connectivity options
--------------------------------------------------------------------------
1) Network Timeout (seconds) ==> 60 (default)
2) Automatically select a distributed.net keyserver? ==> yes
3) Keyserver port ==> 80
4) Firewall/proxy protocol ==> HTTP
5) Firewall hostname ==> Ip Proxy/firewall
6) Firewall port ==> 80 of 8080
7) Firewall username ==> Domain\Username
8) Firewall password ==> Je wachtwoord
9) Always use UUEncoding? ==> yes
10) Dialup-link detection ==> Normal mode

0) Return to Buffer and Buffer Update Options
Dit zou het ongeveer moeten zijn.
Werkt hier met een koetje of 80 >:)

En die foutmelding lijkt het erop dat hij niet bij de Proxy komt en dus niet in contact kan komen met de keyserver.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Beste oplossing: ga een Personal Proxy gebruiken!

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad en met alle aangedragen oplossingen wilde de koeien niet grazen.

PerProxy van distributed.net gehaald, geïnstalleerd en werkt als een tierelier.

Het rare is wel dat de client nix lijkt te doen met poort 80, en de perproxy blijkbaar wel werkt op diezelfde poort met nagenoeg dezelfde opties.

Het maakt niets uit of je een perproxy gebruikt voor één of meer clients, werken doettie wel.

Suck-6

• BC3 Victim
brid thnx voor de oplossing hier ben ik heel blij mee :) nu maar ff wat meer van die }:O neerzetten >:)

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:21 schreef sossa het volgende:
brid thnx voor de oplossing hier ben ik heel blij mee :) nu maar ff wat meer van die }:O neerzetten >:)
Dan zou ik zeker de perproxy gaan gebruiken, hoef je helemaal nergens meer op te letten, de proxy verzamelt blokjes en zorgt voor nieuwe en de clients babbelen met de perproxy.

Echt, makkelijker kunnen we het niet maken (of zo) :)

Verwijderd

:O

Hmm, grappig, een hidden smilie, die staat niet in de FAQ of anderzins vermeld :)

(maar dat terzijde)

Hmm, blijkt geen hidden smilie te zijn, maar een nog niet gedocumenteerde, net als :X
Pagina: 1