Toon posts:

[BC3] dnetc -install werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, effe een vraagje, ik zit hier op een pc met windows NT 4.0 SP6. Als ik hier de koe installer gewoon in windows zelf werkt ie wel, maar aangezien het hier met inloggen gaat moet ie geinstalleerd worden via dnetc -install. Alleen dan geeft ie bij het inlog scherm aan dat ie de service niet kan starten. Weet iemand van jullie de oplossing??
alvast bedankt

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Als hij de service niet kan starten kan het bestand DNETC.exe wel gevonden worden op de harddisk?
Ik weet niet of je de dnetc -install vanaf floppy hebt gedaan? Ik weet namelijk niet zeker of hij bij het installeren als service de benodigde bestanden ook naar de harddisk kopieert.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Rechten onder NT goed staan?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op woensdag 16 mei 2001 12:50 schreef Witlof het volgende:
Ik weet niet of je de dnetc -install vanaf floppy hebt gedaan? Ik weet namelijk niet zeker of hij bij het installeren als service de benodigde bestanden ook naar de harddisk kopieert.
Nee dat doet hij niet.

...

Verwijderd

Topicstarter
Nou de bestanden sleep ik altijd onder een map, dan dnetc -install. Ging altijd goed toen ze win 95 hadden, nu met nt nie meer. Maar als ik hem opstart in windows zelf doet ie het wel, dus denk dat ik de rechten er niet voor heb dan, zou het anders ook niet weten.

Verwijderd

copieer dnetc.exe en dnetc.com naar windows/system32 en doe dan vanuit een dos-shell dnetc -install, na een volgende boot moet het werken, ik draai een NT4 SP6 en 2 x Win2k no prob at all... }:O

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Ik denk dat je niet genoeg rechten heb om op die bak een service te installeeren

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Kun je inloggen als local admin op de machine?

Verwijderd

Topicstarter
Nope ik kan niet inloggen als local admin, ik denk dat ik toch maar eens met de systeembeheerder moet gaan praten ofzo, tenzij iemand nog een oplossing heeft?

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Als je geen rechten hebt kun je maar beter met je systeembeheerder gaan praten, misschien kan hij het meteen als standaard applicatie op al jullie PC''s dumpen, ook op de servers :)

Verwijderd

Topicstarter
JA het zou wel makklijk zijn als hij mee werkt, want hier draait ook zo een ghost, zodat iedereen willekeurig dat kan doen, en dan is die koe er weer af, dus je blijft bezig. Maar bedankt voor de tips, ik ga hem maar eens effe opzoeken.

Verwijderd

dat hele NT moeten ze verbieden!
Ik kan ook al geen -install koeien plaatsen :'(
Pagina: 1