[BC3] Anandtech krijgt er heel veel koeien bij

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Laat die 1500 386''s maar komen ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

TACube heeft wel vaker dit soort stoere praat gehad (denk aan de burn-in test voor compaq servers) Deze thread is al een tijdje oud en werd weer omhoog gehaald. Weinig vrees dus eigenlijk. Daarnaast moet TA eerst maar eens proberen om langszij te komen voordat ze werkelijk weer gevaarlijk kunnen worden.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
:O Wij winnen toch wel :)

Verwijderd

wij gaan iig als eerst over de 1.000.000.000 heen :P

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik denk dat Anandtech beter kan zorgen dat ze de voorsprong in OGR houden; RC5 gaat ze niet meer lukken ben ik bang (blij!)...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Als we op 1.000.000.000 zitten hebben we een leuke physiche grens berijkt en als we helemaal niks meer zouden doen dan haalt TA ons over 51 dagen in. Das we zouden een maandje kunnen stoppen met flushen maar waarom?

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op dinsdag 15 mei 2001 22:04 schreef Smazy het volgende:
Als we op 1.000.000.000 zitten hebben we een leuke physiche grens berijkt en als we helemaal niks meer zouden doen dan haalt TA ons over 51 dagen in. Das we zouden een maandje kunnen stoppen met flushen maar waarom?
Voor een MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGA flush >:)

ff niets

Verwijderd

Ta gaat het op alle fronten verliezen als ze niet oppassen. Veel dagdromen op een forum helpt niet. Voor het einde van het jaar staat de DPC bovenaan met OGR, RC5 én GammaFlux (dat natuurlijk al vééél eerder toch Sequence? *-)) Het enige waar TA nog inzit is SETI maar daarin zijn ze slechts een teampje in de middenmoot en komen ze nog lang niet in de buurt van (a)arsTechnica. Weinig eer valt er dus voor de Amerikanen te behalen. Ik denk dat ze beter alles op 1 project kunnen zetten (OGR heeft nog zin voor ze) want TA IS GOING DOWN!! (TiFaRu/Thijs: Hoef je dat niet meer te vertalen >:))
Pagina: 1