[BC3] Hoe GammaFlux client te verbergen?

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
Weet iemand hoe je die client kunt verbergen (zodat je hem echt nergens meer ziet)? De optie hidden werkt niet echt. :(

Ik heb hier namelijk een 20 tal celerons die niks hebben te doen >:)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

in je opties "Run Hidden" aanvinken en "Run on Startup" niet :P

werkt absoluut :P

• Marcj
Bedankt, Sequence.

Kan iemand trouwens even regedit.exe van win9x naar mijn e-mail adres sturen? (kan ik hem in het register zetten)

marcj@thekeyboard.com

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

done :)

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
Op het moment dat je Run Hidden aanvinkt, zet de client zichzelf al in de registry.

• Marcj
Bedankt jongens, het werkt :)

nou nog op de andere installeren

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Op dinsdag 15 mei 2001 11:04 schreef Sequence het volgende:
in je opties "Run Hidden" aanvinken en "Run on Startup" niet :P

werkt absoluut :P
Krijg je dan ook het venstertje met gf_win32_cmdline niet?

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat zat ik me ook al af te vragen dus:)
Ik blijf nog steeds wachten op die nieuwe client vrees ik of deze optie moiet idd werken.
Krijg nu bij het opstarten nog steeds die dosbox :(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Melkie
Ik heb het net ff getest op een NT4.0 bak en daar werkte het perfect, zonder dos-box dus! Ik had alleen de Run Hidden optie aangezet, de andere 3 uit.

• Marcj
Op dinsdag 15 mei 2001 13:59 schreef Skater het volgende:
Ik heb het net ff getest op een NT4.0 bak en daar werkte het perfect, zonder dos-box dus! Ik had alleen de Run Hidden optie aangezet, de andere 3 uit.
Zal wel aan win95 liggen maar hier zie je die dos-box wel heel even. Maar het valt niet zo op door die novell die eroverheen start. :)

Kan het ook zijn dat deze gewoon te traag is om hem snel te verbergen? (Celly 300, 32Mb)

• Melkie
Zou idd ook aan de snelheid van de machine kunnen liggen... die van mij was een P3-866 >:). Maar het kan natuurlijk ook win9x zijn.

Verwijderd

als je de core commandline opstart met -9 (dacht ik) start die als service op en zie ik hem niet eens in de vreemde taskmanager ding staan of dat onder winnt ook werkt weet ik niet.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik denk dat ik vanavond eerst thuis effe ga testen, blijkt het te werken dan kan ik meer pc''s gaan inzetten:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Marcj
Op dinsdag 15 mei 2001 14:09 schreef kia het volgende:
als je de core commandline opstart met -9 (dacht ik) start die als service op en zie ik hem niet eens in de vreemde taskmanager ding staan of dat onder winnt ook werkt weet ik niet.
Wordt er al standaard achter gezet als je op run hidden drukt. Heb ik dus ook gekopieerd naar een .reg bestandje en zo een install gemaakt :P

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 13:38 schreef Taradino het volgende:
Krijg je dan ook het venstertje met gf_win32_cmdline niet?
Je kunt die ook weghalen door in de win.ini een bat file op te laten starten die op zijn beurt met @echo off (jaja dat ken ik nog :)) de client laten starten. :)

• Marcj
Op dinsdag 15 mei 2001 16:44 schreef eXistence het volgende:

[..]

Je kunt die ook weghalen door in de win.ini een bat file op te laten starten die op zijn beurt met @echo off (jaja dat ken ik nog :)) de client laten starten. :)
Hellaas zal dan dat dos-venstertje alleen maar langer zichtbaar zijn. Dat moet hij eerst het bat-bestandje uitvoeren en daarna het programma.
Het probleem is niet dat je text ziet (wat je met @echo off oplost) maar dat dat dos-venstertje verschijnt.
(Dit heb ik onder Win2k getest)

Verwijderd

Dat moet je ook niet doen onder win2k, want daar is het dos boxje zowieso niet zichtbaar en is zo''n bat file wel zichtbaar en onder win9x niet. Als andere mensen dit ook even willen proberen (als het schermpje weg moet :)) dan weten we allemaal zeker of het goed werkt.

• Marcj
Op dinsdag 15 mei 2001 19:39 schreef eXistence het volgende:
Dat moet je ook niet doen onder win2k, want daar is het dos boxje zowieso niet zichtbaar en is zo''n bat file wel zichtbaar en onder win9x niet. Als andere mensen dit ook even willen proberen (als het schermpje weg moet :)) dan weten we allemaal zeker of het goed werkt.
Ik heb het op school onder win95 geprobeert en het blijft hetzelfde. Wel heb ik nu 3Ghz aan celly''s erbij :P

edit:

De tien 366Mhz doe ik later wel, maar die hebben geen i''net verbinding, dus heb je kans dat ik niet alle blokjes kan gaan flushen

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ok komtie:

Onder Windows NT en 2k is de service opstart niet zichtbaar. Onder Windows 9x wel.

De GUI niet zien na de opstart:
"Run on Startup" NIET aanvinken.
"Run Hidden" WEL aanvinken.

Tijdens de opstart in Win9x de service niet zien opstarten:
Maak een .bat bestand aan met daarin de lokatie van de core service + de parameter -9.

Een voorbeeld:
code:
1
2
@echo off
C:\PROGRA~1\DCYPHER.NET\GF_Win32_Cmdline.exe -9

Vervolgens laad je in Kladbok C:\WINDOWS\WIN.INI.

Bij het statement "LOAD" geef je de lokatie op naar het batchbestand. Dus bijvoorbeeld
code:
1
C:\windows\gfstart.bat

Je ziet nu geen DOS schermpje meer openen. Het schijnt dat deze methode alleen werkt onder Windows 9x en niet meer onder ME :(

Misschien is het het beste om die core service te hernoemen naar een kortere naam, bijvoorbeeld GFCORE.EXE. Dat vind DOS ietsje leuker.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

BTW: De Gamma Flux 2 client release datum wordt nog steeds naar voren geschoven. Ik heb het idee dat er momenteel niet aan gecode wordt, want enkele weken geleden was hij al zo goed als af, maar zaten er nog 2 serieuze fouten in.

• Johannes
Op woensdag 16 mei 2001 17:16 schreef MOL het volgende:
lap tekst
Ik heb ''t nog niet geprobeerd, maar als het werkt. >:)
Dan komen er wel wat celly''s van school bij.

Verwijderd

Ok ik heb nog een toevoeging aan het hele verhaal van MOL:

Als je WinMe draait en je krijgt op deze manier nog ff heel snel een dos boxje voorbij schieten dan kan je ook bij de properties van de .bat file Run Minimized aanvinken.  Staat dit er niet bij dan kun je ipv een .bat file ook een .pif en een .lnk (shortcut) proberen.

Veel succes met het hidden van de client en Taradino met de celly''s!!! :9~

• Johannes
Op donderdag 17 mei 2001 11:13 schreef eXistence het volgende:
Veel succes met het hidden van de client en Taradino met de celly''s!!! :9~
Je weet hoe het komt als m''n output volgende week verdubbeld is! :P

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:48

Flapmo

and back is gigi!

He MarJ daar wist ik nog niets van af? Fijn dat ik het nu weet, gaan die schatjes GF doen?? :P:P:P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Marcj
Op donderdag 17 mei 2001 14:09 schreef Flapmo het volgende:
He MarJ daar wist ik nog niets van af? Fijn dat ik het nu weet, gaan die schatjes GF doen?? :P:P:P
Ja, er zijn nu 10 geïnfecteerd. Zal later nog eens proberen die anderen ook te installeren. :P Het probleem is alleen dat ze momenteel geen i''netverbinding meer hebben (kendisnet ligt eruit), maar ik hoop dat ik morgen 1k kan gaan flushen :9

• Marcj
Hoe flush je trouwens een hidden client (al hij dat zelf niet meer wil doen)? GF_Win32_Cmdline.exe /flush :?

• Melkie
Waarom zou-ie dat zelf niet meer willen doen, hij flusht altijd automatisch? Dat zou volgens mij alleen kunnen gebeuren als hij hangt. En dan moet je ''m toch killen en opnieuw opstarten.
Pagina: 1