1. Verkeerd ingestelde clients.
2. Dubbelflushende members
3. Members die enorm oude buffers gebruiken.
2. Dubbelflushende members
3. Members die enorm oude buffers gebruiken.
Verwijderd
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Wij krijgen ook 99.9% binnen van alles, ik denk niet dat de oorzaak (geheel) bij DNet ligt.Op maandag 14 mei 2001 13:33 schreef [eNeRGy] het volgende:
* DSmarty ]krijgt gewoon 100% binnen
Verwijderd
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
quote van Bruce Wilson op de rc5 maillist:Op maandag 14 mei 2001 19:05 schreef jackal_nl het volgende:
Ogr bug is ook erg stil bemerk ik.....
I apologize for not answering sooner the questions about the state of the OGR project. I have a draft I''ve been massaging and routing to other dcti stuff. The short version is that while the OGR project clients have some problems, we don''t believe any valid work will need to be discarded. We will, of course, give full stats credit to all work received, whether it is later determined to be invalid or not.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
Ja dat weet ik wel daar om draai ik nog ogr,heel verhaal
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mis ik ietsOp dinsdag 15 mei 2001 13:26 schreef sossa het volgende:
reclame maken sun
Dat is net zoiets als twee brieven sturen om er zeker van te zijn dat je post wel aankomtOp dinsdag 15 mei 2001 13:49 schreef DSmarty het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik ALTIJD dubbelfush (RC5 iig) en ik mis nooit wat.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Blijkbaar niet. Zie de eerdere posts.Op dinsdag 15 mei 2001 15:14 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als twee brieven sturen om er zeker van te zijn dat je post wel aankomt
IMHO zou dit niet nodig moeten zijn in deze moderne tijden, tijdens het fetchen en flushen wordt alles toch al een keer gechecked?
En het gaat nou juist om de statsOp dinsdag 15 mei 2001 15:56 schreef Mobster het volgende:
Het is moeilijk te bewijzen, maar ik ben ervan overtuigd dat direct flushen (dus niet via perproxies) minder/weinig/geen verlies oplevert. Je mist dan stats dat wel, maar je hebt tenminste al je blokjes.
Ik niet. wij hebben een proxy op werk. Aan die proxy hangen een aantal clients. Met de huidige instellingen flushen we dagelijk 5000+ blokjes. Dit doen we al sinds 16 april. Je kan mij niet wijsmaken dat door een foute configuratie van de clients op één dag alle ingeleverde workunits zijn verdwenen.Op dinsdag 15 mei 2001 18:08 schreef Sunney het volgende:
Maar ook via een proxy hoeft het geen probleem te zijn, wat dat betreft ben ik er van overtuigd dat het toch eerder een client fout is dan een proxy fout.
Verwijderd
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
1
2
3
4
5
6
7
8
| dag 0 90 91 91+X 91+X+1
| | | | |
+----------+-----+----------+-------+