[BC3] Vraagje voor een handmatig opstarten PC

Pagina: 1
Acties:

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Het lijkt alsof dit topic in een ander forum thuishoort, maar lees effe.

Mijn situatie :
1 pc draaiende met een }:O

Nou sluit ik als ik niet bij de pc ben alle niet-noodzakelijke progjes af. Zoals ICQ,I-touch(toetsenbord-functies), Statbar, Muis-functies, Transparante icoontjes, tweede monitor enz.

Dan staat hij een end weg te grazen. Zie hier voor de resultaten.

Nou kom ik weer bij de pc, en wil ik gaan i-netten. Dan moet ik eerst alle progjes weer handmatig opstarten. Ik kan natuurlijk wel opnieuw opstarten, maar waarom wil jedaaraan tijd verspillen. Dus mijn vraag is ; Heeft/kent iemand een programma waarmee je een aantal (systeem)applicaties in een keer kan opstarten ?

P.S. Als dit hier niet thuis hoort, mag hij naar Software Algemeen.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarom zet je al die dingen uit? Die vreten toch alleen maar geheugen ipv idle time?

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Potatoman

koniwa

Afmelden-Opnieuw aanmelden gaat redelijk snel, doe ik ook altijd.

The cyclographing developer

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 11:06 schreef Buzzman het volgende:
Waarom zet je al die dingen uit? Die vreten toch alleen maar geheugen ipv idle time?
Ze moeten toch weergegeven worden. Dat kost toch ook rekenkracht, D8 ik. * Mahena kan ook lijden aan rekenkracht-paranoia.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Denk inderdaad dat je beetje paranoia bent. Als ik allerlei proggies aan heb, loopt de koe praktisch even hard als kaal opgestart. Weergave kost praktisch geen rekenkracht, dus laad maar lekker aan staan :)

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Als je echt alles wilt opstarten elke keer; maak dan gewoon een batch-file...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Nah.. sorry ik neem het terug.
Pagina: 1