[BC3] UD telling... er klopt nix van!

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Alles leuk en aardig, een prima nuttig doel voor niet gebruikte CPU power, maar de telling die op de site van UD staat klopt bij mij voor geen kanten.

Ik vind het ook leuk om er een beetje competitie in te zien maar op de site staat slechts de helft van de gegenereerde punten in vergelijking met de opgave van de window van UD in mijn PC :(

Kan iemand uitleggen waar de missende 2500 punten gebleven zijn?

ThX dan :O

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:35

Tao

DPC DE_KOMETEN

Hi,

Als het goed is, moeten je individuele punten wel kloppen. Die worden eenmaal per dag (2400 uur GMT-tijd, dus hier 2.00 uur) ge-update.

De teamstats is a different ballgame.
Er is een aantal topics over geschreven in de UD Forums.
UD werkt aan verbetering, maar de database schijnt nogal screwed te zijn, zodat er aardig wat backlogging-werk dient te gebeuren.
(Bij ons team is hetzelfde aan de hand; we ''missen'' 22 results.. op punten letten wij zelf niet, want we doen als ''bloody foreigners'' toch niet mee met de sweepstakes.)

Diablo3

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op donderdag 10 mei 2001 06:56 schreef Tao het volgende:
Hi,

Als het goed is, moeten je individuele punten wel kloppen. Die worden eenmaal per dag (2400 uur GMT-tijd, dus hier 2.00 uur) ge-update.
individuele stats zijn realtime. als jij punten submit worden ze direct erbij geteld. niks wachten tot 00:00 UTC.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Buiten het ''goede doel'' (en dat is door sommigen ook al in twijfel getrokken) hoor ik niets dan slechte verhalen over UD.

Hoe kan dit toch :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

De organisatie moet wat duidelijker zijn naar buiten toe denk ik. Ze maken beloftes die ze niet kunnen waarmaken in die korte tijd. etc.

Het kost ze iig machines: ik had er eerst 3 (100%) op kraken, nu nog maar 1 (50% andere 50% koe)

Ik denk niet dat ik de enige ben die er zo mee omgaat.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
same here..

ik denk dat het probleem is dat er veel meer mensen meedoen dan ze verwacht hadden, en dat dit het eerste grote project is van UD.

UD bestaat uit mensen die aan SETI gewerkt hebben, en uit mensen van Dnet. De client ziet er goed uit, maar werkt niet zo tof :(

Verder hebben ze imo niet goed ge-beta-test (wel lang, maar niet goed), en zijn ze nu nog bezig met het oplossen van beta problemen...met de hele wereld die nu boos (geirriteerd) meekijkt...

Dan komt daar het geintje met de stats overheen, en het geheel ziet er redelijk amateuristisch uit :(

in het uiteindelijke resultaat heb ik wel vertrouwen, gezien de ervaring van de UD staff, maar hoelang dat nog gaat duren...

http://www.donorofniet.nl/

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Nou jaaa, wel zullen wel zien. Maar toch jammer dat er zulk soort zaken niet helemaal kloppen...
Pagina: 1