[BC3] Nieuwe stats Folding@home & Gnome@home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
In een topic op het Anandtech forum werd verwezen naar vernieuwde stats van de projecten Folding@home en Gnome@home.

De stats van Folding@home zijn te zien op http://statsman.noxordo.com/foldingstats/index.html

De stats van Gnome@home zijn te zien op http://statsman.noxordo.com/genomestats/index.html

Zier er goed uit en ik wilde het jullie niet onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:32
Thanks! Deze stats zien er een stuk beter en overzichtelijker uit. Vooral ook natuurlijk omdat nu te zien is dat * Tha_Snail in de top 10 van Genome@home staat. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik moet me er toch eens een keer in verdiepen. Ik weet niet waar het over gaat, maar het ziet er gelikt uit.
Bij Folding@home zie ik trouwens heel DPC niet staan :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:55
Ik weet niet of er een officieel folding team bestaat (zal wel maargoed). Genome iig wel. Stats zien er wat beter uit ja, maar functioneel en overzichtelijk lijkt het er wat op achteruit te zijn gegaan. [/persoonlijke mening modus] Van mij mogen ze wel eens wat practische stats en client dingen op gaan lossen zoals naamsijzigingen en de manier waarop een client moet worden ingesteld enzo :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:32
Op donderdag 10 mei 2001 09:54 schreef Mobster het volgende:
Ik moet me er toch eens een keer in verdiepen. Ik weet niet waar het over gaat, maar het ziet er gelikt uit.
Bij Folding@home zie ik trouwens heel DPC niet staan :?
Na lang gezoek heb ik ze weer teruggevonden, Dutch Power Cows, Rank: 604, User: 2, Total Units: 6. Dit is de DPC Folding@home pagina, zoals te zien zijn de 2 users ''Cows Taskforce'' en ''Stappel''. Het schiet niet errug op daaro. Er moet maar gauw een FAQ voor worden gemaakt, want ik heb 1 dag lang geprobeerd lid te worden van het team, maar het is niet gelukt. :r
Op donderdag 10 mei 2001 10:00 schreef Dutchman! het volgende:
Van mij mogen ze wel eens wat practische stats en client dingen op gaan lossen zoals naamsijzigingen en de manier waarop een client moet worden ingesteld enzo :)
Jah! Vooral aan de beide cliënts, Folding & Genome, mag nog heel wat gesleuteld worden. Zouden er van die mooie duidelijke Windowscliënts van moeten maken, rechtermuisknop = menuutje waar je uit allemaal opties kan kiezen, net als bij de Koe / Gamma Flux. Minder brakke cliënt = meer leden. 8-)