We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Verwijderd
greetz
ik heb dus een koe, en als ik dus een snelkoppeling van dnetc.exe maak en die in start/programma''s/opstarten zet zodat ie telkens als ik de pc aanzet automatisch opstart moet ik de pc minstens 4 keer opstarten voordat hij eindelijk normaal werkt. Anders loopt ie altijd vast als ie nat het bureablad heeft opgestart en als ik dan die snelkop van dnetc.exe weghaal uit
start/programma''s/opstarten dan doet mijn pc het weer gelijk bij de 1e keer opstarten. weet iemand hier iets op.
alvast tnx
ik heb dus een koe, en als ik dus een snelkoppeling van dnetc.exe maak en die in start/programma''s/opstarten zet zodat ie telkens als ik de pc aanzet automatisch opstart moet ik de pc minstens 4 keer opstarten voordat hij eindelijk normaal werkt. Anders loopt ie altijd vast als ie nat het bureablad heeft opgestart en als ik dan die snelkop van dnetc.exe weghaal uit
start/programma''s/opstarten dan doet mijn pc het weer gelijk bij de 1e keer opstarten. weet iemand hier iets op.
alvast tnx
Als ie echt alleen hangt bij het gebruik van dnet-client dan zou ie cpu-problemen kunnen hebben. Probeer eens ander programma wat de cpu zwaar belast (www.passmark.com).
En inderdaad probeem hem anders eens non-overclocked te laten draaien...
En inderdaad probeem hem anders eens non-overclocked te laten draaien...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
probeer anders een bat-filetje met een timer erin, dus dat ie 1 minuut na het opstarten pas met de koe begint
(weet de code niet, sorry
)
(weet de code niet, sorry