Toon posts:

[BC3] Over flushen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik in dat mijn koetje nooit meer automatisch flusht, maar dat ik het met de hand moet doen? Voor te sparen zeg maar.. :)

}:O

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 17:33 schreef DiEana het volgende:
Hoe stel ik in dat mijn koetje nooit meer automatisch flusht, maar dat ik het met de hand moet doen? Voor te sparen zeg maar.. :)

}:O
Groot buffer aanmaken. En iets met de dial-instelling. Kweet zo snel niet precies wat.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 18:19 schreef stokkie het volgende:

[..]

Groot buffer aanmaken. En iets met de dial-instelling. Kweet zo snel niet precies wat.
Ik vind er ook niet zo erg veel over terug :)

Verwijderd

lama post klopte niet helemaal :(

sorry

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Da mag nie !!!! ;)

Maar dat doe je door in het config menuutje van je koe te kiezen voor 2) buffer and buffer update functions, en dan disable buffer updates from/to a keyserver op yes te zetten. Wel op letten dat je koetje niet met een lege buff-in komt te zitten, want als die leeg is haalt ie niet automatisch nieuwe blokjes op ! Je kunt fetchen/flushen door rechts te klikken op je koetje en dan fetch/flush te kiezen.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 18:22 schreef redwing het volgende:
Da mag nie !!!! ;)

Maar dat doe je door in het config menuutje van je koe te kiezen voor 2) buffer and buffer update functions, en dan disable buffer updates from/to a keyserver op yes te zetten. Wel op letten dat je koetje niet met een lege buff-in komt te zitten, want als die leeg is haalt ie niet automatisch nieuwe blokjes op ! Je kunt fetchen/flushen door rechts te klikken op je koetje en dan fetch/flush te kiezen.
Hey cool, thanks! Daar zat ie dus :)
Btw, wat is optie 2-6 (disable...remote buffer?) Wat doet dat precies?

Thankoe

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 18:23 schreef DiEana het volgende:

[..]

Thankoe
Was toch dat hij nooit meer contact opzocht voor WU''s om te versturen en/of op te halen !

• redwing
Op dinsdag 08 mei 2001 18:23 schreef DiEana het volgende:

[..]

Thankoe
Volgens mij was dat als je op een netwerk zit, waarbij je dan een computer gebruikt om blokkies op te halen, en vervolgens met meerdere PCtjes die blokjes gaat verwerken. De andere PCtjes kun je dan naar die ene computer laten wijzen.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 10:33 schreef redwing het volgende:

[..]

Volgens mij was dat als je op een netwerk zit, waarbij je dan een computer gebruikt om blokkies op te halen, en vervolgens met meerdere PCtjes die blokjes gaat verwerken. De andere PCtjes kun je dan naar die ene computer laten wijzen.
niet nodig dus :)

• redwing
Op woensdag 09 mei 2001 13:18 schreef DiEana het volgende:

[..]

niet nodig dus :)
Dat in ieder geval niet :+

[removed]

Pagina: 1