Wat gaat D.net hier nu tegen doen? Als de DPC het niet mag en er daardoor behoorlijk verhitte discussies over ontstaan, waarom doen onze (verre) ooster buren het dan nog steeds? Wel een aantal hele leuke flushes zo trouwens
Tja 3 teams die tegelijk een MF doen, vind je het gek dat de stats wat lang duren.
Ben benieuwd wie er eerste is, RimArts UsersGroup, Kikumaru, ark K'' of gewoon wij.
Ben benieuwd wie er eerste is, RimArts UsersGroup, Kikumaru, ark K'' of gewoon wij.
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Wat is het eigenlijk vandaag voor speciale dag dat al die japanners aan het MF-en zijn?
Is dit toevallig vanwege de 8 oktober viering in Alkmaar(alkmaars ontzet van de spanjaarden)?
Is dit toevallig vanwege de 8 oktober viering in Alkmaar(alkmaars ontzet van de spanjaarden)?
Verwijderd
we staan gewoon 1 ste
1 Dutch Power Cows
2(16) Team RimArts UsersGroup
3(444) Team ark K'' - Japan
4(2) AnandTech
5(2) HZTeam.United power of xUSSR lead by Khabarovsk,Moscow,Israel
6(2) Russian Team
7(4) Team KIKUMARU
1 Dutch Power Cows
2(16) Team RimArts UsersGroup
3(444) Team ark K'' - Japan
4(2) AnandTech
5(2) HZTeam.United power of xUSSR lead by Khabarovsk,Moscow,Israel
6(2) Russian Team
7(4) Team KIKUMARU
Op dinsdag 08 mei 2001 17:25 schreef Jozzz het volgende:
Mischien vieren ze eh....lama>:)
Verwijderd
Kan wel zijn .. maar het hele verhaal van oude spaces en zo, en de tijd die het kost om dat te verwerken.Op dinsdag 08 mei 2001 14:13 schreef DukeBox het volgende:
Wat bij hun een Super Mega flush is, is bij ons een slechte dag
Als wij het niet mogen, dan zij ook niet!
Verwijderd
Wij mogen het niet omdat we dan teveel worden voor de servers, dat is bij de jappen niet zo!Als wij het niet mogen, dan zij ook niet!
Verwijderd
flamehead, zitten er dan verschillen in de blocks tussen japan en nederland ??
ik niet snap jouw ..
ik niet snap jouw ..
Verwijderd
3 miljoen oude blokjes is 3 miljoen oude blokjes.Op dinsdag 08 mei 2001 20:46 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Wij mogen het niet omdat we dan teveel worden voor de servers, dat is bij de jappen niet zo!
Wanneer ga jij MF-en?Op dinsdag 08 mei 2001 21:15 schreef [BoerQ] het volgende:
En japanners zijn wat kleiner, dus gaat het allemaal wat makkelijker.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
tsja, als BoerQ weer eens in het bos wakker wordt dan weet hij direct dat het kabouter bevrijdingsfront weer actief is in de buurt
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Niet, ik wil niet het risico lopen dat Dutchman de teamnaam verandert in "Kabouter Flush".Op dinsdag 08 mei 2001 22:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer ga jij MF-en?
Volgens mij is dit aan D.net als het over MF-en gaat niet aan ons om die Jappen dat te zeggen.
Op TA was er ook al een reactie over de MF van de Japanners. Daar werd ook al cinisch gevraagd of de MF-ban alleen voor dat ene team(DPC) gold...
[happy_moet_doot >:)]
ssssssssssukkel....
[/happy_moet_doot >:)]
[happy_moet_doot >:)]
ssssssssssukkel....
[/happy_moet_doot >:)]
Verwijderd
FRaEK je Nederlands heeft nu wel wat weg van KC>:)
Ik vind dat de mensen uit het land van de reizende zon gewoon een waarschuwing mogen ontvangen van dnet.
Het hangt er natuurlijk van af of de blokjes uit de laatste 4 keyspaces kwamen of niet.
Ik vind dat de mensen uit het land van de reizende zon gewoon een waarschuwing mogen ontvangen van dnet.
Het hangt er natuurlijk van af of de blokjes uit de laatste 4 keyspaces kwamen of niet.
Als ik zo ff kijk bij een paar van hun leden zijn die bijna 3 maanden aan het sparen geweest. Het zijn dus blokjes die zeker niet uit de laatste 4 spaces komen.Op woensdag 09 mei 2001 11:15 schreef happy_at_work het volgende:
FRaEK je Nederlands heeft nu wel wat weg van KC>:)
[removed]
Verwijderd
Ik d8 dat onze megaflushes ook ECHTE megaflushes waren, en een jappen megaflush bijlange dat van ons niet haalde...
[Werdt hier boven ook gezegd]
Als wij een megaflush doen dan wordt heel D.net gewoon hard in de aars geneukt, als die jappen dat doen hebben die PC''s wat minder eet uit me neus time...
Of zit ik nou weer helemaal mis... ?
[Werdt hier boven ook gezegd]
Als wij een megaflush doen dan wordt heel D.net gewoon hard in de aars geneukt, als die jappen dat doen hebben die PC''s wat minder eet uit me neus time...
Of zit ik nou weer helemaal mis... ?
Pagina: 1