De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Erg aardig dat je die leuke linkjes post, en ik wil daar zeker ff kijken enzo. Maar ik moet een inlognaam en een password hebben voor ik verder mag.Op dinsdag 08 mei 2001 10:37 schreef MarcyDarcy het volgende:
De site ziet er ff maf uit omdat ze met de statsrun bezig zijn.
Klik hier om de Dutch Power Cows te joinen
Ik zie trouwens dat je staat geregistreerd onder je emailadress. Als je onder The_Ghost_II of een andere naam wilt grazen klik dan hier.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hihi 
Je emailadres is je loginnaam en je password moet je ff laten meelen op je emailadres (netzoals Onno zegt, staat die link onderaan je eigen statspagina).
Je emailadres is je loginnaam en je password moet je ff laten meelen op je emailadres (netzoals Onno zegt, staat die link onderaan je eigen statspagina).
Oke okeOp dinsdag 08 mei 2001 11:14 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hihi
Maar nogmaals bedankt.
Verwijderd
Ik weet een omslagtige manier!
Horen?
- moet je bij distributed.net op de DPC pagina kijken en dan klikken op: "Click here to view this team''s participant stats for yesterday"... dan naar beneden(?) scrollen om te kijken of jouw blokjes er ook tussen staan.....
succes!
Horen?
- moet je bij distributed.net op de DPC pagina kijken en dan klikken op: "Click here to view this team''s participant stats for yesterday"... dan naar beneden(?) scrollen om te kijken of jouw blokjes er ook tussen staan.....
succes!
Ja, die is idd erg omslachtig. Kan het nog erger?Op dinsdag 08 mei 2001 12:20 schreef ARTY het volgende:
Ik weet een omslagtige manier!
Horen?
succes!
Pagina: 1