Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
The Tortoise blijft een vreemd/ dubieus geval. Het verbaasd me nog altijd waarom hij/zij (als ie legitiem is) geen eigen team is begonnen (zoals freight trains a.k.a. wiki wiki).
Daarom is het maar goed dat een iemand anders nu op de 1e plek staat...nu wij nog
Daarom is het maar goed dat een iemand anders nu op de 1e plek staat...nu wij nog
Volgens mij is er wel dat gerucht/vermoeden maar is het nooit aangetoond, zolang er geen klachten van mensen komen die onwetend een dnet client hebben en deze hebben ontdekt(en dus klagne bij dnet) zal dnet er niks aan doen denk ik.
Verwijderd
Inderdaad een vreemd geval die Tortoise..
Trouwens er is geloof ik ook een ''The Cat'' ... Ik heb ooit eens gelezen dat het allemaal trojans zijn.
Trouwens er is geloof ik ook een ''The Cat'' ... Ik heb ooit eens gelezen dat het allemaal trojans zijn.
Zo te zien heeft Tortoise ook al een hele tijd niet meer geflushed.Op dinsdag 08 mei 2001 09:42 schreef NightBird het volgende:
Te zien op : http://stats.distributed.net/ogr-25/plist.php3?low=1&limit=10
En waar staan onze DPC groepsleiders?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
The Cat is gewoon een supercomp die flushed voor een jappenteam (uit m''n hoofd Japan FreeBSD Users Group), je hebt het waarschijnlijk over The Rabbit enz.
<quote>
Tortoise gebruikte toch gehackte clients / trojans?
</quote>
Hehe, dan vind ik het toch knap van hem/haar dat hij/zij zoveel CPU power weet te verzamelen...
Doet me trouwens aan iets denken : ik moet dringend een paar ''software patches'' naar een paar vrienden mailen
Tortoise gebruikte toch gehackte clients / trojans?
</quote>
Hehe, dan vind ik het toch knap van hem/haar dat hij/zij zoveel CPU power weet te verzamelen...
Doet me trouwens aan iets denken : ik moet dringend een paar ''software patches'' naar een paar vrienden mailen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1