Intentionally left blank
Verwijderd
mijne staan er alweer !!
ben weer flink gestegen in me uppie ZONDER subteam! :):)
GrTz. J
ben weer flink gestegen in me uppie ZONDER subteam! :):)
GrTz. J
De individuele stats zijn er inmiddels (behalve block submission history)
Overigens alleen bij RC5, nog niet bij OGR
Overigens alleen bij RC5, nog niet bij OGR
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Pff...en of ze er zijn : weeral eens een hoop blokjes die niet zijn doorgekomen. Dit keer bijna 5% 
Niet dat die paar tientallen blokjes een verschil uitmaken voor het team of zo, maar ''t gaat om het principe. Hoe is dit toch steeds mogelijk ??? M''n koe haalt ze per 16 op, rekent de boel uit, en flusht ze meteen terug. Duurt dus een half uur of zo. Dus ofwel delen ze dezelfde units meerdere keren uit bij dnet
ofwel verdwijnen ze in een zwart gat
En als ik ''t forum zo eens bekijk, zijn er hier nogal wat anderen die ook last hebben van zwarte gaten.... zou dat bij andere team ook zo zijn ??
Niet dat die paar tientallen blokjes een verschil uitmaken voor het team of zo, maar ''t gaat om het principe. Hoe is dit toch steeds mogelijk ??? M''n koe haalt ze per 16 op, rekent de boel uit, en flusht ze meteen terug. Duurt dus een half uur of zo. Dus ofwel delen ze dezelfde units meerdere keren uit bij dnet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan altijd IMHO dat iemand die blocks ''random'' heeft gedaan en ze net iets eerder als jij heeft ingeleverd. De client sluit dat zoveel mogelijk uit, en Dnet zelf ook door apparte ''spaces'' toe te wijzen voor ''random'' units, en voor ''current'' units, maar helemaal uitsluiten kan je het nooit.
Oftewel: je zal altijd wel iets verlies hebben, maar 5% is IMHO nog acceptabel...
Oftewel: je zal altijd wel iets verlies hebben, maar 5% is IMHO nog acceptabel...
Intentionally left blank
Komen de OGR stats ook nog van 6 Mei? Was toch een mooie dag met ruim 800T
De stats van 7 mei zijn eigenlijk de stats van 6 + 7 meiOp dinsdag 08 mei 2001 11:58 schreef Onno het volgende:
* Onno heeft geen OGR stats van 6 mei gezien... alleen van 5 en 7.
Intentionally left blank
Hmm, das voor Division Eindhoven net zoveel als de stats van 6 mei want 7 mei is er (bijna) niets geflushedOp dinsdag 08 mei 2001 18:29 schreef crisp het volgende:
[..]
De stats van 7 mei zijn eigenlijk de stats van 6 + 7 mei
Staan we nog 10e met een totaal van 21,5T. Nou ja, volgende keer beter
Dat vermoedde ik al ja... grmbl.Op dinsdag 08 mei 2001 18:29 schreef crisp het volgende:
[..]
De stats van 7 mei zijn eigenlijk de stats van 6 + 7 mei
Pagina: 1