[BC3] [UD] new protein

Pagina: 1
Acties:

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Heeft een van jullie ook een nieuw target protein? Ik heb nu op twee machines als target staan : 2 4 VEGF Protein[].

Maar die fuck dingen zijn wel groot. De ene machine is een 850Mhz P3 en heeft nu al 5% in wel 98 uur!!!!!

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Ik draai hier Superoxide Dismutase,

die gaat nog wel snel. Hij stond na 5 uur al op 98% en nu (drie uur later) staat ie daar nog steeds op (PIII-750).

Is er al eigenlijk bekend wanneer UD zijn stats gaat updaten?
Wij ([DPC] AJKNL) staan echt veels te laag. Volgens onze teamstats hebben we al 212 units af.

Ik ben er nog niet over gaan zeuren omdat ik verwachtte dat ze dat zelf ook wel door hadden maar daar twijfel ik nu aan.

Ik hoop dat UD helpt, zou mooi zijn! *D

Verwijderd

Stappel_, la me raaie : Ze zijn vergeten de MFH''s voor het tweede eiwit eruit te filteren ?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Heb wel opgemerkt dat hij thuis met ongeveer 1 % per uur ging, dus misschien heb ik er ook wel eentje te pakken. Niet echt op zitten letten.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op maandag 07 mei 2001 11:08 schreef Unabomber het volgende:
Is er al eigenlijk bekend wanneer UD zijn stats gaat updaten?
Wij ([DPC] AJKNL) staan echt veels te laag. Volgens onze teamstats hebben we al 212 units af.
Ze hebben een redelijk probleem daar, want ze moeten van iedereen de persoonlijke stats (die nog wel kloppen), naar de teamstats doorsluizen...en wanneer dit af is...weet niemand :(
Ik ben er nog niet over gaan zeuren omdat ik verwachtte dat ze dat zelf ook wel door hadden maar daar twijfel ik nu aan.
ze weten het :)
er is ook een UD board, en daar hebben meerdere mensen het gemeld, voor de zekerheid ;)

ik hoop trouwens ook dat ze een beetje opschieten, dan kan ik weer is stats produceren :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Hoi Stappel,

Ik draai die nu ook en heb in 22 minuten 25%, hopen dat ie zo doordraaid :)

Even een update> na 2 uur en 22 minuten was ie klaar:)

Verwijderd

Heb nu ook die VEGF protein:
10% in 8 minuten!
So far so good.
De 90% die over zijn kunnen natuurlijk wel heel lang duren!

Verwijderd

lees even volgend bericht gathering.tweakers.net/showtopic.php/166264/2 en het zal wat huidenlijker worden wat de veranderingen zijn.

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik heb nu ook VEGF op een aantal PC''s. Op anderen nog Superoxide_dismutase, maar die zullen bij het volgende molecuul wel overgaan !
Pagina: 1