[BC3] Waar is de KKeys/sec van afhankelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Goed bij mij staat nu dus ook een koe te grazen.
stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=350834

Nou wil ik iets weten. Als ik er een andere videokaart in gooi gaat hij dan sneller.

voor de duidelijkheid, ik heb een P3-600 met 320 MB ram, Guillemot 3D Prophet(SDR) niet overgeclockt. Overall Rate: 447 KKeys/sec

Een vriend van me heeft net zijn pc geupgraded naar een Dondervogel 1Gig met (nog)256 Mb ram en een videokaart van 8 of 16 MB, kweet het niet meer. Ook (nog) niet overgeclock, voor zover ik weet. Overall Rate: 421 KKeys/sec

Komt dit echt door zijn videokaart, of heeft hij een probleem ??

PS Rene, als je dit leest. Ik wil dit alleen effe zeker weten. Kan niet geloven dat een P3-600 sneller kan rekenen dan een T.bird-1000.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Koe-snelheid is zuiver afhankelijk van CPU / OS / aantal services dat draait.

Voor richtsnelheden: http://www.teamanandtech.com/speed.asp

Een AMD bij gelijke kloksnelheid is in de meeste gevallen sneller dan een Intel (athlon <> pentium).

Een P3-600 veel minder doen dan een Dondervogel 1000, tenzij die machine behoorlijk slecht geinstalleerd is, veel services heeft draaien etc.

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Voor zover ik weet heeft hij nog een redelijk schone installatie van winME. Verder zal hij waarschijnlijk ICQ, hardware monitor en statbar(eventueel) draaien.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 14:13 schreef Mahena het volgende:
Voor zover ik weet heeft hij nog een redelijk schone installatie van winME. Verder zal hij waarschijnlijk ICQ, hardware monitor en statbar(eventueel) draaien.
Daar noem je dan ook zo ongeveer het slechtste OS dat er is voor een koetje.
Kijk eens naar zijn services, welke processen er cpu-tijd in beslag nemen (virusscanners etc).
Of installeer een ander os ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dsmarty, het ligt eraan dat ze bij Dnet een gemiddelde nemen vanaf het eerste moment dat je een blokje inlevert...

Als je bijv eerst met een langzame bak flusht krijg je een lager gemiddelde. Of als je bijv een maand niks flusht dan neemt je overall rate steeds iets af ;).

• DSmarty
  • Niet online
OOOPS, ik dacht dat het over client-snelheden ging, niet om de snelheid die bij dnet in de stats staat. |:(

Sorry, laat maar hangen... ;)

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Nouja, ik kijk danwel over een maand hoe het staat

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Zorg ook dat screensavers uit staan... Scheelt een hoop...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
hmmz ik vindt 477 erg laag. op mijn PII300 haal ik 840Kkeys!

Advanced sheep-counting strategies

Pagina: 1