[BC3] Hoe koetje meer en sneller laten grazen??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maakt niet uit hoe langzaam mijn pc gaat,laat hem gewoon aan staan als ik weg ben of gewoon s''nachts ,dan mag ie gewoon alles ophet meest gebruiken en mag mijn pc traaaaag worden want ik heb hem dan toch niet nodig

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
als jij weg bent en er draaien geen/weinig andere programma''s dan neemt je koe toch wel iets van 99% van je processortijd dus dat gaat vanzelf

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Om maar meteen een aantal hardnekkige misverstanden uit de wereld te helpen:- Je PC wordt absoluut niet merkbaar trager van de RC5 client (tenzij je zelf de prioriteit van het proggie verhoogt).-

Ik las dit

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Je moet alle andere programma''s afsluiten, en vooral ook je screensaver! Want dat is een stiekeme grote concurrent van ons koetje.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Alles behalve je koe en explorer :) uitzetten en helemaal niks doen, oja: Screensaver uit!

---
Ik ben wel iets te laat om te zeggen ''iemand was me net voor'' :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Kun je zeker beter je monitor gewoon uit zetten in plaats van een screensaver of energiebesparings-opties ???

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op zondag 06 mei 2001 08:08 schreef Mahena het volgende:
Kun je zeker beter je monitor gewoon uit zetten in plaats van een screensaver of energiebesparings-opties ???
ZEKER! :P

Powersave functies weet ik niet, volgens mij vreten die geen cpu tijd. Maar het is altijd handig om dat te controleren. Gebruik daarvoor een of andere logfilechecker, dan zie je meteen of je koe wel doorwerkt ''s nachts. Kijk op www.distributed.net voor logfile checkers. En zet in je koe (optie 4, type mag je zelf kiezen) logging aan.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Powersave functies werken in het algemeen op het gehele systeem. De dutythrottle van je cpu kun je veelal instellen tot wel 12% van de originele snelheid; Dan verlies je dus een hoop ''capaciteit''... Beter is dus gewoon monitor uit (= 0 Watt) en de rest aan :) (Downspinnen van harde schijven is ook nuttig; zeker de schijven waar het koetje niet op staat...)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:58
ook niet met de settings m''n koe op1 00 te zetten (dat ie ook m''n geheugen volgooit) :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:58
ik zoek nog steeds duracel batterijen voor m''n koe, die philips powerlife batterijen sucken enorm >:)
Pagina: 1