De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik las dit
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
---
Ik ben wel iets te laat om te zeggen ''iemand was me net voor''
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
ZEKER!Op zondag 06 mei 2001 08:08 schreef Mahena het volgende:
Kun je zeker beter je monitor gewoon uit zetten in plaats van een screensaver of energiebesparings-opties ???
Powersave functies weet ik niet, volgens mij vreten die geen cpu tijd. Maar het is altijd handig om dat te controleren. Gebruik daarvoor een of andere logfilechecker, dan zie je meteen of je koe wel doorwerkt ''s nachts. Kijk op www.distributed.net voor logfile checkers. En zet in je koe (optie 4, type mag je zelf kiezen) logging aan.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!