Als ik mijn vermelding zoek in de Participants Stats (PS), is het dan niet mogelijk direct achter in de lijst te zoeken of moet ik eerst een stuk of -tig sites doorworstelen (ik stond gisteren op nr.1162) voor ik er eindelijk ben? Nu is dat nog maar een klein probleem bij wat er vandaag gebeurde ik kreeg namelijk bij de nrs. 800 - 900 en/of 900 - 1000 een foutmelding (Explorer heeft een fout ontdekt in dit programma......enz.; sluit af....enz.) Ligt dat dan aan mijn oude, langzamerhand ontrouwe comp., of aan de lijst PS ?? Welke koeienliefhebber is zo aardig mij (starter) uit te leggen hoe dat zit ??
Sorry dat ik het zeg...maar het is een beetje een wazig verhaal 
Zoals ik het begrijp wil je dus gewoon je eigen stats bekijken? Die kan je hier vinden. Ik heb je emailadress ingevuld bij de "Participant Stats Search".
Als je iets anders bedoeld laat het dan maar weer ff weten
Zoals ik het begrijp wil je dus gewoon je eigen stats bekijken? Die kan je hier vinden. Ik heb je emailadress ingevuld bij de "Participant Stats Search".
Als je iets anders bedoeld laat het dan maar weer ff weten
Ik zie trouwens dat je staat geregistreerd onder je emailadress. Als je onder koekoeksjong of een andere naam wilt grazen klik dan hier.
Succes ermee
Succes ermee
Verwijderd
Euh......Een manier is natuurlijk bookmarken, hoef je de volgende keer niet weer alles te doorzoeken 
Maar als je nu kijkt naar het laatste gedeelte: low=1001&limit=100
Als je dat nu handmatig aanpast komt je er ook (In dit geval laat ie 1001 t/m 1100 zien)
Maar als je nu kijkt naar het laatste gedeelte: low=1001&limit=100
Als je dat nu handmatig aanpast komt je er ook (In dit geval laat ie 1001 t/m 1100 zien)
Errormeldingen in IE staan los van websites; Tenminste, dat is de theorie; Zolang de pagina''s aan de HTML standaard voldoen zou alles zeker goed moeten gaan... Probeer eens windowsupdate...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Heb de pagina "gebook-marked" ; idd soms zoek ik de oplossing véél te ver, denk ik diep na en vergeet daardoor de makkelijke opties! Ook hier en daar verder nog één en ander veranderd en nu loopt het zoals ik graag wilde. Bedankt jongens voor jullie welwillend geboden hulp!!
Pagina: 1