[BC3] Buff-out.rc5

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik dit bestand gewoon op een diskette zetten en dan op een andere pc onder dezelfde naam flushen? En als ik dan op deze (nouja die thuis dus)pc ga flushen als mijn kabel het weer doet, is het prg. dan zo slim om te zien dat ik "ze" al op een ander pc heb aangeboden? EN.. kan dat ook met de Buff-in.rc5? (alsin dat ik ze op deze (ja deze nu)pc dan binnen haal op flop zet en thuis decodeer?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:06

brid

Onze excuses voor het ongemak

Je kan gewoon je buffer van de ene naar de andere pc verhuizen. Is geen probleem zolang je de buffer out niet 2 keer flushed.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op vrijdag 04 mei 2001 15:12 schreef The_Ghost_II het volgende:
Kan ik dit bestand gewoon op een diskette zetten en dan op een andere pc onder dezelfde naam flushen?
Ja.
En als ik dan op deze (nouja die thuis dus)pc ga flushen als mijn kabel het weer doet, is het prg. dan zo slim om te zien dat ik "ze" al op een ander pc heb aangeboden?
Ze zullen gewoon geflusht worden, maar niet bij je totaal opgeteld worden op distributed.net. Het beste is dus om dit bestand gewoon op een flop te zetten, elders te flushen, en dan het originele bestand verwijderen.
EN.. kan dat ook met de Buff-in.rc5? (alsin dat ik ze op deze (ja deze nu)pc dan binnen haal op flop zet en thuis decodeer?)
Ja, dat kan prima. Maar denk er dan aan dat je die buff-in.rc5 / buff-in.ogr op 1 pc zet, anders staan 2 pc''s hetzelfde werk te doen. En dat is (zie boven) compleet nutteloos :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 04 mei 2001 15:16 schreef Brid het volgende:
Je kan gewoon je buffer van de ene naar de andere pc verhuizen. Is geen probleem zolang je de buffer out niet 2 keer flushed.
Want dan ??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Buff-in.rc5 kun je ook gewoon verhuizen met een floppy, alleen moet je daarbij goed opletten dat je niet 2 clients laat werken aan workunits uit dezelfde inbuffer, deze worden dan namelijk maar 1 keer geteld in de stats.

[edit: wat een enthousiasme ineens :)]

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op vrijdag 04 mei 2001 15:18 schreef The_Ghost_II het volgende:

[..]

Want dan ??
Gebeurt er niks en wordt die buffer de 2e keer niet meegeteld. Useless dus.
Happy grazin'' }:O

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1