Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Normaal ben ik gewend, dat m''n koe ongeveer 33 work units per packet doet.. maar nu doet ie op de één of andere gekke reden vanzelf 8 workunits per packet..
Ok je hebt wel meer RC5-packets, maar je schiet er geen ruk mee op.. want het duurt op die manier langer om workunits te maken
Wie weet hoe dit komt !? Bug in de software
Ok je hebt wel meer RC5-packets, maar je schiet er geen ruk mee op.. want het duurt op die manier langer om workunits te maken
Wie weet hoe dit komt !? Bug in de software
bllehhhhahhduh?
in één packet zitten x work units.
elke workunit duurt even lang, alleen als een packet 32 workunits bevat, duurt het 32x zo lang voor dat packet af is.
In de stats krijg je voor zo''n packet ook gewoon 32 punten... Uiteindelijk heb je hierdoor dus minder internetverkeer voor meer workunits (grootte per packet is ca hetzelfde)
Je kunt dit aangeven in je dnetc.ini;
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=1000
blocksize 33 = 32 workunits (2^33 keys = 32*2^28)
fetch geeft aan hoeveel je in je buffer aan WORKUNITS wil (onafhankelijk van packets)
max packets = 500, dus max workunits = 500 * 32 = 16000....
snappie...?
Uiteraard is de packetgrootte afhankelijk van wat de server je kan aanbieden... (zoals scorpion al zei...)
in één packet zitten x work units.
elke workunit duurt even lang, alleen als een packet 32 workunits bevat, duurt het 32x zo lang voor dat packet af is.
In de stats krijg je voor zo''n packet ook gewoon 32 punten... Uiteindelijk heb je hierdoor dus minder internetverkeer voor meer workunits (grootte per packet is ca hetzelfde)
Je kunt dit aangeven in je dnetc.ini;
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=1000
blocksize 33 = 32 workunits (2^33 keys = 32*2^28)
fetch geeft aan hoeveel je in je buffer aan WORKUNITS wil (onafhankelijk van packets)
max packets = 500, dus max workunits = 500 * 32 = 16000....
snappie...?
Uiteraard is de packetgrootte afhankelijk van wat de server je kan aanbieden... (zoals scorpion al zei...)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mocht de proxy of keyserver waarvan je de blokjes krijgt geen packets van 32 blocks op voorraad hebben dan krijg je automatisch kleinere om toch door te kunnen grazen.
Hierdoor heb je dus wel ingesteld dat je 32 blocks per packet wilt maar je krijgt ze niet omdat ze er gewoon niet zijn.
Hierdoor heb je dus wel ingesteld dat je 32 blocks per packet wilt maar je krijgt ze niet omdat ze er gewoon niet zijn.
Verwijderd
Ja ik snap wel allemaal dat het hetzelfde is hoor.. maar hij staat goed ingesteld en draait momenteel op 8^2^28.. terwijl ie normaal op 32^2^28 draait 
en of ik nou meer of minder internetverkeer heb zal me een zorg zijn, want ik ben 24 uur per dag online..
alleen lijkt het me wel sneller als ie 32 units per keer doet.. als ie om de 8 units steeds weer moet de volgende moet laden, lijkt me dat niet sneller voor de performance..
en of ik nou meer of minder internetverkeer heb zal me een zorg zijn, want ik ben 24 uur per dag online..
alleen lijkt het me wel sneller als ie 32 units per keer doet.. als ie om de 8 units steeds weer moet de volgende moet laden, lijkt me dat niet sneller voor de performance..
Verwijderd
ow dan zal dat het misschien zijn..
Op donderdag 03 mei 2001 18:24 schreef Witlof het volgende:
Mocht de proxy of keyserver waarvan je de blokjes krijgt geen packets van 32 blocks op voorraad hebben dan krijg je automatisch kleinere om toch door te kunnen grazen.
Verwijderd
En nog doet ie het niet goed
Haal normaal 2000 units per dag.. Nu niet eens 1000
.. Ga maar een verse windows install erop donderen denk ik.
Pagina: 1