Toon posts:

[BC3] [GF] proxy tijdelijk onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik waarschijnlijk morgen overstap van chello naar adsl, zal mijn domein boeffie.dhs.org, tijdelijk onbereikbaar zijn, voor maximaal 24 uur, ik zal het zo snel mogelijk aanpassen, zodra ik mijn nieuwe ip adres weet, zet ik dat gelijk hier neer.

Maar de client flush gewoon zodra die de proxy weer kan vinden, dus echt een probleem is het niet.

Ook de stats site, http://www.boeffie.dhs.org/gfstats zal tijdelijk niet te bereiken zijn.

mijn exuses hiervoor maar ik hoop een betere verbinding terug te krijgen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zoals je zegt zal de client niet flushen zolang ie de proxy niet kan vinden, maar zo snel de proxy weer op is zal alles vanzelf geflusht worden :)

succes met je overstap! ;)

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
Hetzelfde geldt voor de DCypher.net centrale proxy.... Die is nu al 2(!) dagen down. :(

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

achjah, als ie 13 mei maar weer UP is, dan hebben wij het meest gespaard :)

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

kia, is het mogelijk dat ik op jou proxy een alias krijg ipv dat mijn email adres zichtbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
dat is zeker mogelijk , geef maar effe je email en je de alias die je wilt hebben

• Arjan404
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

email: arjanwas@dds.nl
alias: [DPC] _ArJaN_

owja, en hoe vaak worden je stats geupdate, want ik zit nu al 10 minuten op F5 te drukken :P

Verwijderd

Topicstarter
bij de volgende update zal het als het goed is veranderd zijn

• WouterG
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

De statestieken zijn down nu, maar mijn client flushen lukt wel??

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zag ineens een hoop binnen komen, vaag nog effe ik denk dat die gasten van dhs met het updaten van de dns bezig zijn, de website doet het inderdaad nog niet, en zelf kan ik ook nog niet flushen , maar adsl werkt als een trein tot nu toe, nu alleen de linux bak nog configureren

• Melkie
De webserver werkt wel, maar ik krijg op dit moment Permission Denieds. (HTTP error 403)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan er nu zelf weer op komen dus moeten jullie dat denk ik ook wel, hebeen nieuw ip dus, alles moest effe nagekeken worden en dat kost tijd.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Ik kan er hier iig weer goed opkomen. Zal trouwens straks ook eens wat gaan flushen naar die proxy, aangezien ik er net achterkom dat ik er dat weekend niet ben, en ''s avonds waarschijnlijk pas laat thuis kom. Zal nu ongeveer 4K zijn denk ik :)

[removed]

• Melkie
Dan zal ik vanavond ook maar es op kia''s server gaan flushen...

scate269@hotmail.com = [DPC] Skater

PS. kia: Ik zie trouwens dat er onderaan de statslijsten een taalfout staat! "send" moet zijn "sent".

• redwing
Kia, kun je bij mij ook mijn e-mailadres veranderen door mijn alias. e-mail is redwing@chello.nl, alias is [DPC]Redwing
Alvast bedankt :)

[removed]

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Kia ... kun je ook mijn e-mailadres omzetten in een alias? roland@smakgregoor.com --> [DPC] Heinrich Harrer

Thnx :)

• redwing
Ik heb gisteren al mijn wutjes die ik klaar had staan naar de proxy gestuurd. Het viel me alleen op dat ik 1 wu meer heb bij totals dan de wu''s van gisteren en vandaag bij elkaar opgeteld :?

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
de proxy maakt soms fouten in de logfile, daar kan ik niets aan doen, soms zet hij er een foute datum bij of zo, en kan het zijn dat de aantallen per dag of zelf het totaal niet helemaal kloppen.

• Melkie
kia: Je hebt nog één "send" door "sent" te vervangen open staan.... Op de pagina met de dagstats.
Pagina: 1