Toon posts:

[BC3] UD Ranking is vreeemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag stonden wij ([DPC]Darkness)op de 38e plaats, nu opeens op 17 :?

de stats worden toch om 02:00 nederlandse tijd geupdate?

/me is confuzed

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Nee, de stats van UD zijn realtime.

...

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ja, ik sta ook ineens een stuk hoger, het lijkt wel of er een zooitje mensen uit de lijst zijn geflikkerd ?!?!?!?!??!

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Hoe zit het overigens met de Dutch Power Cows THINK parade''s ? Worden die nog gemaakt of ? ? ?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
er is grote shit ontstaan in de UD database. ze hebben iets proberen te maken (een user die zijn points niet bij een team zag) en nu zijn alle andere stats omgevallen. ik mis ook aardig wat. 113 results ipv 198, 9010 points ipv 16761.

je kan het bij UD volgen op : http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=001374

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Witlof
  • Laatst online: 24-05 09:35
In mijn andere posts had ik al gezegd dat ik wat raars had gezien. Division Eindhoven heeft in totaal 22 results maar daarvan tellen er maar 3 voor DPC. Dit zijn 552 points van de in totaal 2642 points.

Hopelijk wordt dit snel opgelost anders gooi ik de cient er weer net zo snel af als die erop is gekomen :)
En ik had net weer wat vertrouwen in UD gekregen en besloten om het weer te gaan draaien naast OGR.
Als het zo door gaat denk ik dat UD nog maar weinig leden over houd. Hopelijk zitten ze nu nog in een leerproces want anders begrijp ik dit allemaal niet. Wordt toch een beetje amateuristisch als ik eerlijk ben.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op woensdag 02 mei 2001 22:08 schreef MrCyber het volgende:
Hoe zit het overigens met de Dutch Power Cows THINK parade''s ? Worden die nog gemaakt of ? ? ?
jep, ik worstel nog een beetje met het script, maar ik hoopte vandaag weer stats te hebben...totdat ik negatieve dailyscores te zien kreeg...dus als UD dit geintje heeft opgelost, komen er ook weer stats..

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Hoi,

De teamstats zijn nog niet realtime
(Statistics Current Through: 05/01/2001 11:59:59 PM (GMT))
maar je eigen stats wel.
Voor mij zijn de stats nu wel goed, stijging van pagina 13 naar 2.
Nou ja, hopen dat voor de rest van ons alles gauw opgelost wordt.
We blijven toch wel volhouden he :)

Verwijderd

Zeer irritant,

[DPC AJKNL] is wel een beetje heel veel gezakt.

Wie zijn eigenlijk die razende Peli''s? Die zijn ons echt supervoorbijgeschoten.*D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Och, gewoon een paar mensen uit een studentenflat die vonden dat er her en der maar ''ns wat machines aangezet moesten worden... :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Wij (QU|CCC) zijn ook van 80 results gezakt naar 27.

Heb de client er meteen weer afgegooid, daar gaat een week idle time :(

Stelletje amateuren !

Verwijderd

Ik geloof dat team Graasland nog maar de helft van zijn resultaten heeft !!!

en we stonden in de top 5 dacht ik :(

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Zou het niet handig zijn als mensen die overtuigd zijn van het nut van UD maar niet langer overtuigd zijn van de capaciteiten van UD tijdelijk OGR gaan doen? We hebben de stubs hard nodig.

Zoals jullie misschien wel weten is er bij OGR een team uit Zweden dat een supercomputer tot haar beschikking heeft en DPC zo nu en dan eens om de oren geeft.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op vrijdag 04 mei 2001 10:30 schreef Rico-Burn het volgende:
Wij (QU|CCC) zijn ook van 80 results gezakt naar 27.

Heb de client er meteen weer afgegooid, daar gaat een week idle time :(
Check je personal stats is. Zijn je resultaten daar ook weg? Waarschijnlijk is het nl. alleen de teamlijst die gaar is, en heb je dus niet voor niks gekraakt, maar is het wachten gewoon tot ze de teamstats weer ff gelijktrekken met de personal stats..
Stelletje amateuren !
dat wel een beetje ja :(

http://www.donorofniet.nl/

• stappel_
Uit het forum van UD:
It looks like they will have to completely rescan the log files to generate the statistics. It is probably taking a while to write a program and test it.
zeker geen backups gemaakt van de stats database.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

• stappel_
via UD News Flash gekregen om 19:00
We are in the process of fixing some bugs in the Teams Scoreboards. The code was fixed to address moving forward, but not all of the data issues were resolved (apparently).

Scoreboards and Team Stats Will Be Static (non-updating) For the Next 4-5 hours. The developer working on score boards is "rebuilding the data and fixing several past DB2 synchronization issues, thus will need to turn off the replication cycle for the next few hours." Scoreboards should be back by 5PM CDT.

Pagina: 1