Vanmiddag stonden wij ([DPC]Darkness)op de 38e plaats, nu opeens op 17 
de stats worden toch om 02:00 nederlandse tijd geupdate?
/me is confuzed
de stats worden toch om 02:00 nederlandse tijd geupdate?
/me is confuzed
...
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
jep, ik worstel nog een beetje met het script, maar ik hoopte vandaag weer stats te hebben...totdat ik negatieve dailyscores te zien kreeg...dus als UD dit geintje heeft opgelost, komen er ook weer stats..Op woensdag 02 mei 2001 22:08 schreef MrCyber het volgende:
Hoe zit het overigens met de Dutch Power Cows THINK parade''s ? Worden die nog gemaakt of ? ? ?
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Check je personal stats is. Zijn je resultaten daar ook weg? Waarschijnlijk is het nl. alleen de teamlijst die gaar is, en heb je dus niet voor niks gekraakt, maar is het wachten gewoon tot ze de teamstats weer ff gelijktrekken met de personal stats..Op vrijdag 04 mei 2001 10:30 schreef Rico-Burn het volgende:
Wij (QU|CCC) zijn ook van 80 results gezakt naar 27.
Heb de client er meteen weer afgegooid, daar gaat een week idle time
dat wel een beetje jaStelletje amateuren !
zeker geen backups gemaakt van de stats database.It looks like they will have to completely rescan the log files to generate the statistics. It is probably taking a while to write a program and test it.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
We are in the process of fixing some bugs in the Teams Scoreboards. The code was fixed to address moving forward, but not all of the data issues were resolved (apparently).
Scoreboards and Team Stats Will Be Static (non-updating) For the Next 4-5 hours. The developer working on score boards is "rebuilding the data and fixing several past DB2 synchronization issues, thus will need to turn off the replication cycle for the next few hours." Scoreboards should be back by 5PM CDT.