Waarom krijg je punten voor je NIC... ???? ?:
Je crackt toch niet sneller als je ietsjepietsje sneer communiceert?
Als het twee verschillende devices zijn onder 1 username, dan kan het nog niet. dit is iets wat we al sinds okt vorig jaar willen, maar UD heeft het nog steeds niet gemaakt.Op woensdag 02 mei 2001 10:48 schreef Witlof het volgende:
Kan ik nou die 2 dezelfde namen samenvoegen en zo ja hoe?
als je goed kijkt (en de client een groter scherm had) dan laat hij alle communicatie devices zien. hij pakt echter de een rare volgorde. maar je krijgt punten die bepaald worden door een soort micro benchmark. op het moment dat hij flushed/fetched bepaald hij over zijn standaard manier van communiceren met het internet hoe snel het is. jij bepaald dus of dat via een netwerkkaart is of via het modem.Kan ik dit ook nog aanpassen? Of is het niet nodig om veel punten te krijgen voor je PC?
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
als de update via de NIC gebeurd dan geeft hij ook de punten die bij die NIC horen. echter laat hij ALLE devices zien. bij mij zie je "magde 16/4,intel 21..."Op woensdag 02 mei 2001 15:27 schreef Witlof het volgende:
De update gebeurd toch echt via de nic want met de modem kan ik niet op internet komen of maakt hij ook een eigen account aan?
De punten die had de client dus eigenlijk aan mijn NIC moeten geven ipv mijn modem. Raar dat die dat niet doet maar het zij zo
Het verschil tussen beide blijkt nogal groot te zijn als ik na ga dat ik voor mijn modem 1 punt krijg en hoor dat de 3-com nic iets meer punten krijgt.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
niet in dit project, maar de client is bedoeld voor een aantal "future" projecten. daar kan het wel van belang zijn dat je een snelle nic heb.Op woensdag 02 mei 2001 18:03 schreef Jack Flushell het volgende:
Waarom krijg je punten voor je NIC... ???? ?:
Verwijderd
Sloop dat ding er dan uit.Op woensdag 02 mei 2001 15:27 schreef Witlof het volgende:
knip..
De update gebeurd toch echt via de nic want met de modem kan ik niet op internet komen of maakt hij ook een eigen account aan?
meer knip
...
kan niet altijd. ik heb hier ook nog een modem, die wordt alleen voor telebankieren gebruiktOp woensdag 02 mei 2001 20:32 schreef Haranaka het volgende:
[..]
Sloop dat ding er dan uit.
If you dont use it, throw it out the window
Same hereOp woensdag 02 mei 2001 21:23 schreef stappel_ het volgende:
[..]
kan niet altijd. ik heb hier ook nog een modem, die wordt alleen voor telebankieren gebruikt