[BC3] UD Vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
Waarom krijg je punten voor je NIC... ???? ?:
Je crackt toch niet sneller als je ietsjepietsje sneer communiceert?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Ik heb eindelijk weer eens de UD-client geïnstalleerd maar nou zit ik met het probleem dat die niet bij mijn vorige resultaten worden opgeteld maar er apart bij komen te staan.
Nu staat er 2x de Device name Witlof in de stats en als ik nu iets verander krijg ik de melding dat de wijzigingen niet gemaakt kunnen worden doordat die naam al bestaat :?

Kan ik nou die 2 dezelfde namen samenvoegen en zo ja hoe?

• Witlof
En dan heb ik nog een vraagje :)

In die PC waar de client op draait zit een modem en een netwerkkaart. Hij geeft nu punten aan mijn externe toegangsadapter ipv mijn netwerkkaart.
Ik krijg nu precies 1 punt voor mijn externe toegangsadapter terwijl ik met mijn 3-com nic, die meer punten krijgt, het internet op ga.

Kan ik dit ook nog aanpassen? Of is het niet nodig om veel punten te krijgen voor je PC?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 02 mei 2001 10:48 schreef Witlof het volgende:
Kan ik nou die 2 dezelfde namen samenvoegen en zo ja hoe?
Als het twee verschillende devices zijn onder 1 username, dan kan het nog niet. dit is iets wat we al sinds okt vorig jaar willen, maar UD heeft het nog steeds niet gemaakt.
Kan ik dit ook nog aanpassen? Of is het niet nodig om veel punten te krijgen voor je PC?
als je goed kijkt (en de client een groter scherm had) dan laat hij alle communicatie devices zien. hij pakt echter de een rare volgorde. maar je krijgt punten die bepaald worden door een soort micro benchmark. op het moment dat hij flushed/fetched bepaald hij over zijn standaard manier van communiceren met het internet hoe snel het is. jij bepaald dus of dat via een netwerkkaart is of via het modem.

de micro benchmark is zo slecht dat daarom de punten zo verschillen.

en voor je resultaat hoef je het niet te doen want de stats zijn tot nu to op ingeleverde results aantallen en niet op punten.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Witlof
Het is het zelfde systeem waarbij ik de client opnieuw heb geinstalleerd. Hierdoor komt er gewoon een 2e device met dezelfde naam in de lijst. Nu sta ik er dus 2x in en kan ik mezelf weer in gaan halen ;)

De update gebeurd toch echt via de nic want met de modem kan ik niet op internet komen of maakt hij ook een eigen account aan? :+
De punten die had de client dus eigenlijk aan mijn NIC moeten geven ipv mijn modem. Raar dat die dat niet doet maar het zij zo :)
Het verschil tussen beide blijkt nogal groot te zijn als ik na ga dat ik voor mijn modem 1 punt krijg en hoor dat de 3-com nic iets meer punten krijgt.

• stappel_
Op woensdag 02 mei 2001 15:27 schreef Witlof het volgende:
De update gebeurd toch echt via de nic want met de modem kan ik niet op internet komen of maakt hij ook een eigen account aan? :+
De punten die had de client dus eigenlijk aan mijn NIC moeten geven ipv mijn modem. Raar dat die dat niet doet maar het zij zo :)
Het verschil tussen beide blijkt nogal groot te zijn als ik na ga dat ik voor mijn modem 1 punt krijg en hoor dat de 3-com nic iets meer punten krijgt.
als de update via de NIC gebeurd dan geeft hij ook de punten die bij die NIC horen. echter laat hij ALLE devices zien. bij mij zie je "magde 16/4,intel 21..."
en de intel wordt gebruikt voor internet.

voor mijn 3com krijg ik ook vaak slechts 1. soms 7, maar meestal 1.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

• stappel_
Op woensdag 02 mei 2001 18:03 schreef Jack Flushell het volgende:
Waarom krijg je punten voor je NIC... ???? ?:
Je crackt toch niet sneller als je ietsjepietsje sneer communiceert?
niet in dit project, maar de client is bedoeld voor een aantal "future" projecten. daar kan het wel van belang zijn dat je een snelle nic heb.

• Witlof
Hmm, nou ben ik eens in de stats gaan kijken en wat zie ik nou weer. Tot mijn grote verbazing sta ik bij DPC nog steeds onder de zelfde naam (met password) alleen zijn de oude scores niet meegenomen :?

Ik heb de client opnieuw gedownload en geinstalleerd met de oude gegevens en nu sta ik er opeens nog maar bij met 3 van de 21 geretuneerde results :?

Verwijderd

Ik heb daar nu ook weer een probleempje.
Heb ik 65 returns gehad die allemaal voor DPC moetten zijn staat er sinds vandaag maar 30 returns voor DPC.:(:(:(:(:(:(
Zo komen we nooit omhoog :(:(:(:'(

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op woensdag 02 mei 2001 15:27 schreef Witlof het volgende:

knip..

meer knip
Sloop dat ding er dan uit.
If you dont use it, throw it out the window >:)

...

• stappel_
Op woensdag 02 mei 2001 20:32 schreef Haranaka het volgende:

[..]

Sloop dat ding er dan uit.
If you dont use it, throw it out the window >:)
kan niet altijd. ik heb hier ook nog een modem, die wordt alleen voor telebankieren gebruikt

• Witlof
Op woensdag 02 mei 2001 21:23 schreef stappel_ het volgende:

[..]

kan niet altijd. ik heb hier ook nog een modem, die wordt alleen voor telebankieren gebruikt
Same here :)
Pagina: 1