De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoeveel blocks heben jullie per dag??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Moet je GammaFlux gaan doen, daar heb je wel realtime stats.Op maandag 30 april 2001 21:54 schreef -.Roy.- het volgende:
oh ik dacht dat ie gelijk kwam .
Hoeveel blocks heben jullie per dag??
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
1 RC5 packet kan 1 tot en met 32 wu''s bevatten. de packets worden verstuurd, deze zie je in de melding staan. Het aantal wu worden echter getelt, dit kunnen er dan max (a)packets RC5 x (1-32) wu''s zijn. Iig, wat betreft je output, vertel es, wat voor systeem heb je ( mn proc is belangrijk ), hieruit kan er een theoretische output en snelheid berekend worden. (snelheid zie je in t werkscherm van het koetje. )
voor een cel2-566@877 is dit:2.15 mkeys/s ( met wat troep op de achtergrond meedraaiend )
gegroet.:)
( off-topic: DSamrty, wat is het adres voor je forum, je weet wel die omgeleide via flipflap?)
ps. veel cpu-intensieve proggie''s draaien is slecht voor je lieve koetje, dus niet meer zo veel counter-striken, ok?
Verwijderd
TB moet >1000 kunnen doen, AMD ''s zijn perfecte proc''s voor de koe.(op de powermac''s na dan, maarja wie wilt zo''n ding.)Op maandag 30 april 2001 22:06 schreef marble het volgende:
nou, met mijn bakkie (TB900@1008 (binnenkorthoger)) heb ik zo''n 800 blokjes op een dag denk ik.
<jaloers mode>
zo beter chaos?
http://forum2.flipflap2.comDSamrty, wat is het adres voor je forum, je weet wel die omgeleide via flipflap?)
(nog offtopicer: kun je iets zuiniger zijn met de newlines in je sig?)
en met m''n Pentium 133@133 doe ik zo''n 180 KKety/s
is toch aardig of niet
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
weet ik......maar ik doe graag ook nog wat games en photoshoppen op mijn computertje.Op maandag 30 april 2001 22:10 schreef #BRILSMURF het volgende:
[..]
TB moet >1000 kunnen doen, AMD ''s zijn perfecte proc''s voor de koe.(op de powermac''s na dan, maarja wie wilt zo''n ding.)
<jaloers mode>
zo beter chaos?
Stefan & Roy''s stats
--------------------------------------------------------------------------------
Current Ranking: 215,847 (44019)
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 388
Keyspace Checked: 0.00000056%
Total Keys Tested: 104,152,956,928
Time Working: 2 days
Overall Rate: 603 KKeys/sec
--------------------------------------------------------------------------------
is dit veel voor een ahtlon 800
maar ik heb niet de heledag aanlatenstaan en veel ge quaked
Verwijderd
zie sig. van mijOp maandag 30 april 2001 22:03 schreef #BRILSMURF het volgende:
( off-topic: DSamrty, wat is het adres voor je forum, je weet wel die omgeleide via flipflap?)
Verwijderd
nou, niet zo eigenlijk, mijn cel700 doet 1.85 mkeys/s, en AMD zou t sneller moeten doen, maarja als je idd photoshopt enzo dan gaat dit ten koste van de snelheid ( geef niet trouwens hoor, ik DF wel eens...:))Overall Rate: 603 KKeys/sec
is dit veel voor een ahtlon 800
Als jeje koetje opent ( indien je het koetje in je traybar hebt staan en je doet re-muisknop en dan -->benchmark en -->RC5 long, dan laattie zien wat de proc zou kunnen halen.
Stefan & Roy''s stats
Current Ranking: 152,902 (4009)
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 3,237
Keyspace Checked: 0.00000471%
Total Keys Tested: 868,925,571,072
Time Working: 17 days
Overall Rate: 592 KKeys/sec
379 blocks were completed yesterday (0.00000055% of the keyspace)
at a sustained rate of 1,178 KKeys/sec! Ranked 19,846 for the day.
This is about 65% of the rate of this participant''s best day ever, which was
9-May-2001 when 582 blocks were completed at a rate of 1,808 KKeys/sec.
Link d00dOp woensdag 16 mei 2001 19:30 schreef B-Force het volgende:
Of het snel is, kan je hier zien gloof ik.
Klopt B-Force weet waar doe koe staat maar niet waar de uier hangtOp woensdag 16 mei 2001 19:33 schreef -.Roy.- het volgende:
[..]
Link d00d
Dit is de juiste site --> http://www.teamanandtech.com/speed.asp
Verwijderd
Waar gaat dat over met die koeien?
''k heb bij http://www.distributed.net gekeken, maar ik begrijp niet wat de bedoeling is.
Lees maar eens --> http://www.tweakers.net/reviews/123Op woensdag 16 mei 2001 20:07 schreef eronde het volgende:
Vraagje
Waar gaat dat over met die koeien?
''k heb bij http://www.distributed.net gekeken, maar ik begrijp niet wat de bedoeling is.