Toon posts:

[BC3] UD boycot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is UD geboycot oid, zie d''r heel geen topics en stats meer over, hoe zit dat :?

Ik heb ''em nog lekker draaien. Enige nadeel vind ik het niet saven, heb ik net 24h werk door verloren, maar verder geen last van (hibernate ;))

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:00
* Nasty Nate geeft ook niet zo snel op.

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:24
Me neither. We are responsible for finding a cure!!

Alleen jammer dat UnitedDevices zo''n ontzettend kut bedrijf is. Stelletje paupers. WKJW!!!

Waarom is Oxford University niet gewoon naar distributed.net gegaan?

That''s why I choose Cambridge >:)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 30 april 2001 13:06 schreef Rembo het volgende:
Is UD geboycot oid, zie d''r heel geen topics en stats meer over, hoe zit dat :?

[..]
open er een :) we zitten hier met allemaal mensen hoor, dus er is geen standaard bot die zo nu en dan een topic naar jou keuze opent..
begin zelf een leuk topic ipv te ''klagen'' dat er hier niks gebeurd..

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop niet te klagen, het viel me alleen op, that''s all :) Ook de stats zie ik niet meer.
En waarom zou ik een topic moeten openen hierover als ik nergens problems mee heb? Dan loop je weer te zeuren van onzin, slotje enzo.

Verwijderd

het komt waarschijnlijk omdat die client van UD nog veel te brak is om er echt mee aan de slag te gaan.

als ze een beter uit zouden brengen zullen er vanzelf meer mensen weer UD gaan doen.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Op maandag 30 april 2001 20:32 schreef Mo-Bees het volgende:
het komt waarschijnlijk omdat die client van UD nog veel te brak is om er echt mee aan de slag te gaan.

als ze een beter uit zouden brengen zullen er vanzelf meer mensen weer UD gaan doen.
Mee eens. Tot de ud-client even stabiel & non-intrusive & hidden & makkelijk & met personal proxy & vooral ook op linux en andere platforms geïnstalleerd kan worden als die van d.net is het imo (hoe nuttig ook) geen ''echt'' distributed project.

Kom maar terug als het af is. :7

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op maandag 30 april 2001 17:04 schreef pimlie het volgende:
Alleen jammer dat UnitedDevices zo''n ontzettend kut bedrijf is. Stelletje paupers. WKJW!!!

Waarom is Oxford University niet gewoon naar distributed.net gegaan?
Distributed.net is een tijdje geleden overgenomen door UnitedDevices. Dus denk niet dat het wat had uitgemaakt naar wie ze waren gestapt.

...

Pagina: 1