[BC3] Onderhoud proxy.dsmarty.com

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lieve, flushende koetjes,

Vandaag ga ik de keyserver geheel vervangen door een andere machine met win2k.

Daarom kan je vandaag wel fetchen/flushen, maar is de webserver/stats offline.

Excuses voor het ongemak.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Wat goed ja, DSmarty :P

Heb je als je de volgende keer naar Zuid-Afrika gaat tenminste geen last van een vastlopenede Win98 bak :P ;)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
hehehehe :P

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]zit nog steeds te piekeren hoe je erbij komt om Win98 op een keyserver te zetten... ik kan het gewoon niet begrijpen >:)

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 13:17 schreef [eNeRGy] het volgende:
/me ]zit nog steeds te piekeren hoe je erbij komt om Win98 op een keyserver te zetten... ik kan het gewoon niet begrijpen >:)
Als mij zoiets was overkomen had ik in zuid-afrika gebleven. Ik zou me echt niet meer in nederland durven vertonen met zo''n actie. >:)

• DSmarty
  • Niet online
Mijn keyserver moest ik inzetten bij een bedrijf waar ik een contract mee heb in geval van server storingen.
Ik moest dus binnen 2.5 hrs snel een andere machine klaar maken voor de proxy/webserver etc... win98 was ff de snelste oplossing.

• [eNeRGy]
doe je toch iets niet goed hoor.. W2k heb je in een uurtje geinstalled !

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
niet als je win98 thuis hebt liggen, en win2k nog een zuid-afrika op moet halen ;)

• FlipFlap
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Ach, jongens. Uiteindelijk is het allemaal best wel meegevallen. 3x een vastloper waarbij alleen de eerste wat meer tijd gekost heeft. De laatste keer was het zelfs binnen een 1,5 uur opgelost.

En een bijkomend voordeel was dat ik me als "Holiday Admin" ook niet overbodig heb hoeven voelen ;)

ff niets

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
je moet je ook afvragen of het persoon dat zit te piekeren wel recht heeft om te piekeren. er staat mij nog iets in mijn geheugen gegrift met iets van en heleboel werk kwijt raken omdat er geen backup''s gemaakt werden. ik weet niet wat er momenteel erger is. win98 gebruiken of geen backup''s.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
oei, stappel_
die is raak! :)

• DSmarty
  • Niet online
En omdat de proxy weer draait draai ik maar snel een einde aan deze thread.
Make wu''s not war ;)

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 11:43 schreef stappel_ het volgende:
je moet je ook afvragen of het persoon dat zit te piekeren wel recht heeft om te piekeren. er staat mij nog iets in mijn geheugen gegrift met iets van en heleboel werk kwijt raken omdat er geen backup''s gemaakt werden. ik weet niet wat er momenteel erger is. win98 gebruiken of geen backup''s.
:P

Er werden iig wel automatisch backups gemaakt... (om het uur van data elke nacht van system)

• [eNeRGy]
Op maandag 30 april 2001 11:43 schreef stappel_ het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat (gelukkig) bijna iedereen heel sportief ermee omging.. op 1 persoon na

Verwijderd

Begint interessante ( puberale ) wending te krijgen deze topic.........:(

laat geschiedenis geschiedenis zijn, en een leermomentje ( brak woord eigenlijk)
Pagina: 1