Toon posts:

[BC3] Hier mensen die Statbar gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier toevallig mensen die het programma''tje "statbar" gebruiken ? Deze zou ook moeten kunnen latenzien hoeveel je koe''tje al gegraast heeft..
Je moet dan een log-file selecteren, maar wie weet welke ?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

winamp pakt hier maar 10% van mijn processor, lijkt me nog wel te overzien, kheb die pc niet alléén voor de }:O

Verwijderd

Je moet je koetje een log-file laten maken, de naam mag je zelf bedenken, die staat natuurlijk gewoon in dezelfde dir als dnetc.
De log file moet type "no limit" zijn, andere werken misschien ook, maar daar weet ik het niet van.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 april 2001 17:06 schreef edwinv het volgende:
Je moet je koetje een log-file laten maken, de naam mag je zelf bedenken, die staat natuurlijk gewoon in dezelfde dir als dnetc.
De log file moet type "no limit" zijn, andere werken misschien ook, maar daar weet ik het niet van.
Oke ! thnxx !

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Vergeet niet dat statsbar ook je processor gebruikt. Dus dan gaat er minder naar je koe.
Het zelfde geld ook voor winamp.
daar over heb ik een vraag; Bestaat er ook een winamp die minder van je procesor gebruik maakt???

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Op zondag 29 april 2001 15:56 schreef Sequence het volgende:
winamp pakt hier maar 10% van mijn processor<..>
10% ???
Heb ik een andere winamp of een andere pc?

plaatje

ter informatie: winamp staat net zo lang aan als m''n koe (en als alle andere programma''s die erboven staan)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Het heeft natuurlijk ook te maken met wat voor proc je in je peeceetje hebt zitten hè, op een 166 gebruikt ie ongeveer 25-45%.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Ik draaide op m''n P166MMX@200 Winamp altijd met de grafische EQ in dat venstertje uit. Scheelde 10% CPU-load!

Op me TB900@1000 heb ik ''t ook uitstaan.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 20:21

DJ

Op zondag 29 april 2001 16:14 schreef HlpDsK het volgende:
Ik draaide op m''n P166MMX@200 Winamp altijd met de grafische EQ in dat venstertje uit. Scheelde 10% CPU-load!

Op me TB900@1000 heb ik ''t ook uitstaan.
* DJ heb ook altijd die EQ uit staan ;)

Alles voor de koe (nou ja, bijna alles dan >:) )

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Waar kun je dat statbar vandaan halen?
En zou het mogelijk wezen om ook de stats van GF daarin te verwerken?
Hoe moet die logfile er precies uitzien?

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik heb op m''n 550 (@550 :P ) ook uitstaan maar niet _alleen_ voor de koe. Ik heb die 550mhz eik alleen nodig om de pieken tijdens bv het opstarten van Word/IE of het draaien van een perlscript op te vangen.

Van die koe weet ik zeker dat ie dan braaf aan de kant gaat, maar die EQ zou gewoon belangrijke piek-capaciteit inpikken.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben niet helemaal bij de tijd, maar ik zou graag willen weten waar je statbar kunt downloaden???:+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb hem net gevonden. Zoek maar eens in de search naar statbar
Ik ben de link weer kwijt, maar ik heb hem!!
Hij is echt cool, nu alleen gf nog ;)

Verwijderd

Topicstarter
contact mij maar voor de statbar, op ICQ#50445866
dan stuur ik em je wel.
(ik weet geen site)

Verwijderd

Voor de volledigheid toch maar ff de officiële homepage van StatBar: http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/winprogs.htm

Verwijderd

Ziet er goed uit zeg. ''k zal wel een linkje plaatsen op m''n homepage (als je dat goed vind). Misschien is het ook een idee om je proggie bij dnet op te laten nemen in de Add-on pagina. Scheelt een hoop bezoekers en veel (positieve) reacties :).

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Het lastige van statbar is dat de maker zijn bar net zo breed laat worden als de width van ht scherm, en niet de availwidth :(

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 08:53 schreef I alone het volgende:
Ziet er goed uit zeg. ''k zal wel een linkje plaatsen op m''n homepage (als je dat goed vind). Misschien is het ook een idee om je proggie bij dnet op te laten nemen in de Add-on pagina. Scheelt een hoop bezoekers en veel (positieve) reacties :).
Ja, alleen is het niet van mij, maar van Mr. B.
Pagina: 1