Toon posts:

[BC3] Scsi krijgt er genoeg van ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ook last van grote hoeveelheden wu`s die niet worden bijgeteld , geen randoms dus maar legale blocks. Ik ben al een keer 110k kwijtgeraakt, en het ziet er naar uit dat er nu weer 50k weg is , en vaak bij een 20k flush een 2k of 3k aan wu`s.
Is dit brakheid van dnet ? van de pproxy , interplanetaire magnetische velden? , ik weet het niet, maar ik vind het niet leuk meer zo ... . ALs klein team begonnen, met 2k per dag , nu gemiddelt 7.5k per dag , dus sterk groeiend, maar geen resultaten in de stats :(

Verwijderd

Ik geloof dat ieder team wel wu''s verliest daags, ze kunnen nog in de backlog zitten dus doe ff rustig aan!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je raakt gewoon wat blokjes kwijt, kun je niks aan doen, maar wat ik me afvraag is of je wel zoveel kwijt raakt? je hebt een kudde van 7.5k zeg je, ik neem aan dat je niet dagelijks alle pc''s zelf flusht dus weet je zeker dat er geen pc''s zijn die nog halverwege een buffer zitten? of gebruik je een proxy?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn proxy belt altijd inals ie rond de 30.000 heeft. Mis meestal niets.. (hooguit 200 wu''s)

Verwijderd

Topicstarter
proxybeheerder of Nijmegen Eendracht Cowbinatie http://212.187.29.199 proxyinfo 212.187.29.199 poort 2064

ik draai dus de team proxy ..

155k geflushed 45k in de stats [niks een dag later]
35k geflushed 30k in de stats
50k geflushed nog niks gezien ....

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Wij missen een dikke 136k en die is nog nooit boven water gekomen....
Ook dnet geeft geen reactie na vele emails...
Ook met Ivo gemeeld, geen resultaat....
Wordt er ook doodziek van, het maakt het er allemaal niet leuker op.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Wij zijn ook dagelijks een bepaald percentage aan wu''s kwijt. Varierend van enkele honderden tot 8.000 wu''s. Een hele enkele keer komt er de volgende dag nog wat extra binnen, maar meestal zijn ze gewoon weg.

Ik houd al een poos de gegevens bij van onze proxy en de stats van Dnet. Kijk hier als je wilt zien wat we exact missen:

http://212.120.111.57/StatsHis/Stats_his.htm

Verwijderd

Topicstarter
je hebt er werk van gemaakt zie ik !!

maar het zijn dus niet de aantallen die ik mis .. zo al 175k denk ik ..voor een team met 900k in de stats is dat 20% !!!

Verwijderd

tip als je gaat flushen backup je buffer en als niet alles aankomt flush je dag erna nog een keer en let op dat je niet perongeluk randoms draait
Pagina: 1