Toon posts:

[BC3] www.dutchpowercows.com gaat verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb,zoals sommigen weten, het domein www.dutchpowercows.com geregged bij NameZero.

Nou heb ik een mail gehad waarin mij verteld wordt dat de gratis service niet wordt verlengd, tenzijn ik 20 dollar betaal voor het komende jaar. "Changing Marketplace"-Blaat.

Ik het kort komt het er op neer dat ik dus niet ga betalen, en dus de account kwijt zal raken (samen met nog 2 andere ;(). Hij zal dan ook niet meer redirecten naar www.dutchpowercows.org, of www.tweakers.net :(

Dit adres heeft ergens in een blad gestaan, foutief ipv de .org, dus het is goed mogelijk dat er nog wel eens hits zijn op die site.

Wil iemand het domein overnemen? (gratis)
Ik weet niet eens of dat mogelijk is hoor. Ze zullen dan het domein wel moeten overdragen aan een andere host dan, en dat zal wel geld kosten.

Als het verder niemand boeit, dan zeg ik nu gewoon FF dat het domein nog bestaat tot 14 Mei (dan moet ik renewed hebben), en daarna zal het wel verdwijnen.

Tot zover deze mededeling.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Helaas, weer een slachtoffer van de zogenaamde gratis diensten van Namezero...

R.I.P. www.dutchpowercows.com R.I.P.
;(

D3 char(s)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hlpdsk --> Ik wil het domein wel overnemen, dan laat ik hem gewoon redirecten naar WDO.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
irritant mijn namezero domeinen (jaja meervoud) gaan er ook aan :( :( :(
nog irritanter: koetje draait ook op namezero domein email adres :( :( :( (naja retiren is niet zo veel werk maar toch irritant weet je wel)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:19

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ach, anders doen we een gezamelijke tweakers-donatie om het domain te behouden ;)

Verwijderd

Ander service zoals namezero maar dan gratis is www.namedemo.com

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Anders neemt Rob hem wel over en laat die hem directen No Problemo Dudes!!

Laat horen als het "nog" nodig is, meestal binnen 3 dagen gebeurt

Aloha,

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Kijk dat is nou de reden dat je dit soort adressen nooit via zo''n gratis domain reg service moet doen.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 09:38

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zaterdag 28 april 2001 10:35 schreef Yeechie het volgende:
Ik vind 35 Dollar niet gratizz hoor!

Gr:):)tZZ

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
volgens mij is Chaos het aangewezen persoon om dat domein over te nemen, en daarna Femme (die heeft in principe ook dutchpowercows.org). Enig ander die ''dat wel wil doen'' iig zeer bedankt, maar volgens mij niet echt practisch op de lange termijn :)

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Niet online
HlpDsK, kun je dat mailtje even forwarden naar crew@dutchpowercows.org? Dan vechten wij wel even uit wie em gaat betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Sure, alleen hoe wil je dat domein dan overzetten? Of wil je verlengen?

Ik heb geen echt adres/naam/tel.nummer en zo ingevuld :o

• Dutchman!
hmm, niet echt handig :)
Maargoed, zodra we alle info hebben kunnen we verder.

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 10:46 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

Ik vind 35 Dollar niet gratizz hoor!

Gr:):)tZZ
BIj mij is die wel gratis

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of het domein dus überhaupt over te zetten is van eigenaar.

Verwijderd

Topicstarter
Kheb mailtje gestuurd naar crew@dutchpowercows.org

Edit : wat is WDO?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op zaterdag 28 april 2001 13:26 schreef HlpDsK het volgende:
...
Edit : wat is WDO?
www.dutchpowercows.org

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
www.dutchpowercows.org

Verwijderd

Topicstarter
FF hoog er mee. Ik hoor er niks meer over.

Over 5 dagen is de account pleite. Zal ik er maar van uitgaan dat hij gewoon verdwijnt?

Misschien dat je ''m gewoon opnieuw kunt reggen nadat hij weer is vrijgegeven of zo.

• Dennis
  • Laatst online: 22:08
Het zal nog wel langer worden dan 14 mei, aangezien NameZero iets van een maand "door blijft zeuren" of je écht niet wilt betalen. Althans dat hadden een aantal gozers uit mn klas.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik dus al. Met als uiterste datum voor vernieuwing : 14 mei.

• Dennis
  • Laatst online: 22:08
Op woensdag 09 mei 2001 06:36 schreef HlpDsK het volgende:
Die heb ik dus al. Met als uiterste datum voor vernieuwing : 14 mei.
dat zuigt.... :(:(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

laat ik het zo zeggen, als hij 14 blablabla vervalt, dan kan IEDEREEN hem kopen

laat ik het zo zeggen
als ik jullie was zou ik hem ZO SNEL MOGELIJK REGGEN! anders ben je hem KWIJT door 1 of andere LAMER :(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

hmmz, ik heb een idee, aangezien ik mijn domein zoiezo ook terug ga kopen, kan ik net zo goed www.dutchpowercows.com in 1 keer erbij reggen? dan laat ik hem gewoon doorlinken naar www.dutchpowercows.org

zeg maar of jullie het willen, dan reg ik hem zo snel mogelijk ;)

• Dutchman!
Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden. Het domein is nog een jaar het eigendom van Namezero (zo slim zijn ze wel) en zal dus niet zo rap aan "zo maar iemand" vervallen. Maar opnieuw regggen bij nameszero is geen optie. De algemene voorwaarden zijn gewoon schandalig, en een gevaar voor mens en maatschappij ;) (of toch minstends de privacy). De enige optie zal denk ik zijn het domein volledig over te nemen en dus ook van registar te veranderen zodat we NIETS mee met namezero te maken hebben, en dat vinden ze daar weer wat minder leuk....

Maargoed, we verzinnen wel wat.

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
Het domein eerst laten expiren en dan vragen of je het mag hebben (met je crew@wdo adres :) is precies wat namezero wil.

Hun antwoord is dan: "oh dus u bent geinteresseerd in een domein dat van ons is... Nou dat kan. Allereerst $2000 voor het domein, dan $5000 aan administratie kosten en de kosten voor het vasthouden van het domein. Dan nog $1000 voor ditjes en datjes, dat wordt dan $8000 aub.
Wat zegt u? Dan toch maar niet? Nou prima, dan houden wij het nog even een jaartje langer vast..." (bedragen zijn fictief. oh ja? ja! duh!)

Je kan beter HlpDsK laten dokken. Dan vervolgens het domein verhuizen naar nederland (de eigenaar van het namezero domein mag dat namelijk wel van namezero, kunnen ze ook niet tegenhouden volgens mij. medewerking is verplicht dacht ik). HlpDsk schrijft de eigenaar over, en dan HlpDsk zijn gemaakte kosten terugggeven.

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
die datum is nie helemaal het eindpunt.. ze blijven nog zeker een maandje door zeuren.. ik krijg nu elke 2 weken een mailtje ipv elke week.. dus..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Dutchman!
HlpDsk heeft alleen geen bestaande info opgeven (als in naam, adresgegevens e.d.). Dat maakt zo''n transfer vrij lastig, en zorgt er gezien de voorwaarden van Namezero voor dat alle rechten op het domein voor zover ze op HlpDsk van toepassing zijn dan direct nietig worden verklaart. (lees altijd de kleine lettertjes)

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
Als je je domein upgrade naar de plus-service, dan krijg je het domein op je eigen naam en kan je hem kostenloos laten overzetten naar een andere provider.
Dat heb ik gedaan, kostte me 52 piek (Nederlandse guldens dus), maar ik weet niet of dat nu ook nog kan. Ik heb het namelijk in maart ergens gedaan. Als je meer info wilt, icq maar ff.

edit:
Volgens mij kan je je persoonsgegevens zo editen naar je echte gegevens, zodat je hem toch kan overzetten

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

www.dutchpowercows.org blijft toch sowieso wel werken?
Da''s de enige die ik wel gebruik.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op zaterdag 28 april 2001 10:35 schreef Yeechie het volgende:
Namedemo is ook niet meer gratis, kijk maar op hun site. Sowieso is al die gratis domeinmeuk oplichterij!

• Dutchman!
www.dutchpowercows.org is gewoon officieel geregistreerd door Femme, dus die zal niet snel ''kwijt''raken nee :)

Pagina: 1