De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ziet er goed uit
zoiets is ook mijn bedoeling, maar omdat het allemaal nieuw is voor me duurt het alleen wat langer..
("17 Canadians (et QuÚbÚcois) unite against Cancer " *grin*, ik zie dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de letters van die gekke canadezen
)
("17 Canadians (et QuÚbÚcois) unite against Cancer " *grin*, ik zie dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de letters van die gekke canadezen
Opgelost hoor! Characterset van de database stond nog op OEM ipv. ANSI..Op vrijdag 27 april 2001 15:30 schreef jeroon het volgende:
("17 Canadians (et QuÚbÚcois) unite against Cancer " *grin*, ik zie dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de letters van die gekke canadezen)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Erg goed Sixpack, werkt echt perfect.
1 foutje alleen, als je bijv. op "Results" klikt blijft "NEXT" nog steeds naar "results" verwijzen ipv "points"
En idd, DPC moet beter kunnen scoren in dit project. Niet in de top-10 voorkomen is niet DPC waardig
1 foutje alleen, als je bijv. op "Results" klikt blijft "NEXT" nog steeds naar "results" verwijzen ipv "points"
En idd, DPC moet beter kunnen scoren in dit project. Niet in de top-10 voorkomen is niet DPC waardig
Zie het overzicht van Sixpack: zie ik nou (als je klikt op teamname, linksboven) de naam tweakers.net against cancer????
Waarom niet bij de DPC??
Weird stuff!:(
Waarom niet bij de DPC??
Weird stuff!:(
Thnx elefino!Op vrijdag 27 april 2001 23:14 schreef elefino het volgende:
Maar suggesties en opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom. Ben trouwens bezig met een andere layout en nog wat leuke features zoals e-mail notificatie en een zoekfunctie!
Omdat het overzicht dan op naam gesorteerd is, dan komt ''#'' toch voor de ''D''?Op vrijdag 27 april 2001 23:30 schreef Tao het volgende:
Waarom niet bij de DPC??
Sorteer maar eens op "Points" Dan zie je DPC}:O wel staan
Sixpack: ik bedoelde dit:
als tweakers.net ook meeprocessed met UD, waarom dan niet als teamlid bij de DPC??
als tweakers.net ook meeprocessed met UD, waarom dan niet als teamlid bij de DPC??
Verwijderd
Ik doe nu vanaf 25 April mee en heb 10 results.([DPC] Snorkel)
Die zijn alleen nog steeds niet bij het team bijgeteld
Hoe zit het nu eigenlijk met die update''s, ik dacht dat die realtime waren.
Iemand een idee?
Die zijn alleen nog steeds niet bij het team bijgeteld
Hoe zit het nu eigenlijk met die update''s, ik dacht dat die realtime waren.
Iemand een idee?
Pagina: 1