De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
klik door naar features en zoek daar ff naar het opzetten van een personal proxy (geloof pagina 2) en stats staan daar ook uitgelegd.
De manier waarop het nu gebeurd is emailadressen retiren *kan maximaal 8 keer* of allemaal hetzelfde emailadres gebruiken en dan via een eigen personal proxy flushen als je meer stats wil.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
"Spreek ik met 112?"Op donderdag 26 april 2001 21:09 schreef _FBT_KILLER het volgende:
Ik wil een eigen team los van DPC
"daar spreekt u mee, wat is het noodgeval??"
"Kheb hier een heerschap die duidelijk geestelijk niet in orde is"
"Hoezo??"
"Hij wil de DPC niet joinen"
"Ga plat op de buik liggen en wacht op hulp!! Ik stuur direct een SWAT team!!"
*click* Delete username
*click* Slotje op topic
*click* Delete topic
AMENOp donderdag 26 april 2001 23:13 schreef MarcyDarcy het volgende:
*click* Ban user
*click* Delete username
*click* Slotje op topic
*click* Delete topic
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
CMD >> Error, unknown command
CMD >> User wil be deleted
Wat schiet je ermee op, een eigen team. Join gewoon een van de huidige, keuze is niet moeilijk lijkt me, DPC natuurlijk
* Ricoh is clanleader [Fragged By Tweakers]
Maar ik wou ff kijken of ik ook een eigen team kan beginnen met eigen stats.
Maar ik wil ook bij DPC blijf
IK BLIJF WEL bIJ DPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:):):):):):):):):):):)
Op donderdag 26 april 2001 21:09 schreef _FBT_KILLER het volgende:
Ik wil een eigen team los van DPC
Ten eerste: kap es met die 1000 smiliesOp vrijdag 27 april 2001 08:46 schreef _FBT_KILLER het volgende:
Maar ik wou ff kijken of ik ook een eigen team kan beginnen met eigen stats.
Maar ik wil ook bij DPC blijf
Ten tweede: CAPS zuigen
Ten derde: Wat wil je nou?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
PS> Verder is alles wel goed hoor
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Maargoed, als je een subteam van de DPC wil beginnen dan zal je met iedereen die mee wil doen onder een en hetzelfde email adres moeten gaan flushen. Dit mailadres maak je dan gewoon lid van de DPC. (password opvragen, statspagina van DPC opzoeken, "I want to join this team" aanklikken)
Nu kan je met dat zelfde password ook het mailadres dat standaard in de stats komt te staan aanpassen naar een leuke "real name", bij voorkeur de naam die je je subteam wilt geven

Selecteer vervolgens bij List mode de optie list me using my real name en vul bij real name de gewenste naam in, bijvoorbeeld [Dutch Power Cows] subteamnaam. Als je dan op de knop update my information klikt sta je onder je subteamnaam in de stats en is je subteam in principe al geboren
Voordat je dat doet is het trouwens ook handig op die pagina te controleren dat er achter Team: dit staat -> 10313: Dutch Power Cows
Als laatste kan je een op dutchpowercows.prg kijken naar de subteamlijst en je team daar aanmelden. Verder zijn er enkele howto''s te vinden op het gebied van eigen proxy''s en stats.
We spend our years as a tale that is told
moet dat niet zijn:Op vrijdag 27 april 2001 11:39 schreef Dutchman! het volgende:
[.....]
Als laatste kan je een op dutchpowercows.prg kijken naar de subteamlijst en je team daar aanmelden. Verder zijn er enkele howto''s te vinden op het gebied van eigen proxy''s en stats.
dutchpowercows.org