Stuur een email naar fetch@distributed.net en je krijgt een email met uitleg over het ophalen van (zeer) grote hoeveelheden blokjes per email terug. Dit behoort normaal te werken.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Het maximale wat je kan binen halen, zowel bij een proxy of een aanvraag via de meel is 500 paketjes. De grote van die paketjes van varrieren van 1 tot 32. Dus als je zegt dat je maximaal iedere keer 500 blokjes krijgt krijg je dus 500 paketjes van 1 blokje. Zet dit even in je ini onder kopje RC5:
preferred-blocksize=32
de getalen die je hier kun invoeren zijn:
33 = 32 blokjes per paket
32 = 16 blokjes per paket
31 = 8 blokjes per paket
30 = 4 blokjes per paket
29 = 2 blokjes per paket
28 = 1 blokjes per paket
preferred-blocksize=32
de getalen die je hier kun invoeren zijn:
33 = 32 blokjes per paket
32 = 16 blokjes per paket
31 = 8 blokjes per paket
30 = 4 blokjes per paket
29 = 2 blokjes per paket
28 = 1 blokjes per paket
...
Sorry
maar ik heb wel een geldig excus, ik ben een beetje dislecties.
...
Het is pakket, met 2 kaasOp donderdag 26 april 2001 10:04 schreef Haranaka het volgende:
... paketjes ... paketjes ... paketjes ... paket ... paket ... paket ... paket ... paket ... paket
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Beetje mierenneukende (2 n-en
) nachtvogel die je dit kwalijk neemt Haranaka, zoveel type- en spelfouten die er op GoT en T.net gegooid worden blijven daar ook staan. Een (beetje fake
) oplossing schijnt te zijn de engelse term te blijven gebruiken zolang die het meest gebruikt wordt in de "werkomgeving" (
), want "packet" kun je zo uit je client halen en "pakket" moet je zelf verzinnen. En nadenken doet pijn
voor 12 uur ''s middags ...
Pagina: 1