[BC3] Ik krijg maar 500 blokjes

Pagina: 1
Acties:

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:06

brid

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Het is me de laatste dagen opgevallen dat ik maar maximaal 500 blokjes binnen krijg.
Ook als ik er 5000 vraag.
Is er soms iets op de proxy''s veranderd, want ik heb er ook last van bij de proxy van DSmart.
Dit is voor mij thuis erg lastig, want mijn athlon(zonder internet) doet minder dan 10 uur over die 500 pakketen en als ik hem dus start om 17:30, loopt hij vanaf 5:30 random blokjes te grazen en dat is niet de bedoeling.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Stuur een email naar fetch@distributed.net en je krijgt een email met uitleg over het ophalen van (zeer) grote hoeveelheden blokjes per email terug. Dit behoort normaal te werken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Het maximale wat je kan binen halen, zowel bij een proxy of een aanvraag via de meel is 500 paketjes. De grote van die paketjes van varrieren van 1 tot 32. Dus als je zegt dat je maximaal iedere keer 500 blokjes krijgt krijg je dus 500 paketjes van 1 blokje. Zet dit even in je ini onder kopje RC5:

preferred-blocksize=32

de getalen die je hier kun invoeren zijn:
33 = 32 blokjes per paket
32 = 16 blokjes per paket
31 = 8 blokjes per paket
30 = 4 blokjes per paket
29 = 2 blokjes per paket
28 = 1 blokjes per paket

...

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:06

brid

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Dankje jongens.
Hij kan weer effe vooruit }:O

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Sorry :+ maar ik heb wel een geldig excus, ik ben een beetje dislecties.

...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 26 april 2001 10:04 schreef Haranaka het volgende:
... paketjes ... paketjes ... paketjes ... paket ... paket ... paket ... paket ... paket ... paket
Het is pakket, met 2 kaas :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Beetje mierenneukende (2 n-en ;) ) nachtvogel die je dit kwalijk neemt Haranaka, zoveel type- en spelfouten die er op GoT en T.net gegooid worden blijven daar ook staan. Een (beetje fake ;) ) oplossing schijnt te zijn de engelse term te blijven gebruiken zolang die het meest gebruikt wordt in de "werkomgeving" (}:O), want "packet" kun je zo uit je client halen en "pakket" moet je zelf verzinnen. En nadenken doet pijn |:( voor 12 uur ''s middags ...
Pagina: 1