[BC3] everglide koetje mat

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 11:33
je kan bij everglide een custom muismat laten maken. misschien leuk als we er een koe logo op laten drukken?
als hier genoeg animo voor is kan het misschien nog wel betaalbaar worden.

misschien kan iemand zo iets regelen?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Quantity Custom Logo Mouse pads require:

Minimum quantity: 25 pads
Custom Order Handling Fee: $7.50
Graphic Set-up Fee: $45
Digital Sample Fee: $5
Printed Sample Fee: $45 (Optional)
Job Set-up Fee: $60
Per Additional Color Set-up Charge: $10
Per Additional Per Pad Color Charge: $1
Prices do not include shipping FOB your destination
En dan heb je nog niks...ik ben van 100 tot 249 stuks uitgegaan...lijkt me reeel. De prijzen per stuk varieren dan van $6,75 tot $16,95 (ligt aan het type muismat).

Nu is het alleen maar wachten op amino.

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
ik wil zeker wel een everglide met een DPC opdruk hebben }:O

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
* Goingin ook

zwarte mat i presume?

Verwijderd

Count /me in :P

Alsie zwart is natuurlijk ;)

Grrrrr, zelfs op dit soort kleine stukjes maak ik een typo ;(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja ik wil er ook een :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

count me in :)

Verwijderd

voor mij ook 1tje

• BC3 Victim
Kom maar op

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sharkzor
k zeg niet dat ik het ga organiseren (niet m''n stekste kant).
misschien iets voor de casebadge crew.

misschien kan iemand ffe een tellertje maken, waar je kan opgeven als je er misschien 1 wil. kijken of het haalbaar is.
wil eigenlijk liever een witte. werkt ook beter met een optische muis....

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
graag :9

(alleen zwart + niet _te_ duur.)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Lijkt me cool :)
I''m in

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

/me kan er wel iets voor fabriceren op WDO, maar kga het niet organiseren, heb het al te druk met alle andere dingen enzo.

Dacht trouwens dat met optische muis wit slechter dan zwart werkt

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

mjah ik wil er wel 1 hebben (als ik ff rondvraag moek er wel 3 of 4 hebben)
wel zwarte achtergrond wit ziet nie uit op me buro :)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Op woensdag 25 april 2001 19:45 schreef weareborg het volgende:
k zeg niet dat ik het ga organiseren (niet m''n stekste kant).
misschien iets voor de casebadge crew.

misschien kan iemand ffe een tellertje maken, waar je kan opgeven als je er misschien 1 wil. kijken of het haalbaar is.
Ik wil het evt wel weer regelen, maar ik heb geen mogelijkheden tot betalen volgens mij voor in US... Rabobank...
Owja, verdeer wil ik er uiteeraard ook eentje, alleen 1 vraag: werken ze ook met optische muizen? Klas laatst nl volgens mij dat ze het niet geod deden met optische muizen.....

• sharkzor
met mijn quake 3 everglide matje doet ie af en toe soms vaag. maar dat kan ook door het rode logo komen. ledje is ook rood.
en wit moet toch juist het meeste reflecteren????

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

^ Count me in
|
|
|

And up trouwens :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Lijkt me leuk :)

Count me in ......

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• BC3 Victim
YAH! ;)

Verwijderd

Ik denk wel dat er genoeg mensen zijn ja, moeten we een simpel ontwerp hebben (niet te moeilijk, dat kost teveel ;)) en dan fix ik wel ff iets op WDO, met een keuze tussen zwart en wit.
Misschien als er genoeg mensen zijn dat we wel zwarte EN witte kunnen bestellen, maar dat moeten we ff kijken :P

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
voor nog geen 2 tientjes!?

edit:
mm dollar...|:(

tuurlijk wil ik dat!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Tekla
euhm, als er eerst eens op WDO of GoT word uitgezocht of er voldoende animo is ed. dan ben ik wel bereid om die dingen te bestelllen ed. als ik over een maandje mijn examen heb gehad heb ik toch tijd zat :)
we moeten trouwens ook mensen hebben die het logo kunnen ontwerpen in illustrator aangezien ze een het logo als illustrator bestand aangeleverd willen hebben (en niet als geconverte .PSD of dergelijk)

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 16:02 schreef _QW_ het volgende:
moeten we een simpel ontwerp hebben (niet te moeilijk, dat kost teveel)
Dan doen we toch gewoon alleen "De Distributed-Koe".
Das lekker makkelijk en niemand kan zeuren dat het niet mooi is.

• sharkzor
Op donderdag 26 april 2001 20:07 schreef MiWa-r het volgende:

[..]

Dan doen we toch gewoon alleen "De Distributed-Koe".
Das lekker makkelijk en niemand kan zeuren dat het niet mooi is.
dat was ook mijn idee.
een witte mat, met een alleen dat koe hoofd in het zwart.

• Tekla
ik vind persoonlijk de witte matten erg lelijk. per extra kleur kost het $1 per mat, dus dat is best te doen, de prijs per muismat ligt op ongeveer $7 dus $1 of $2 extra is best mee te leven (ik ga ervan uit dat we de attackpad nemen) en er komt per kleur $10 dollar extra bij (in totaal) aan ontwikkelkosten (slap excuus om winst te maken), maar als er voldoende animo is dan merk je daar niets meer van. natuurlijk komen er nog verzendkosten ed. bij. everglide zit trouwens ook in duitsland, dus het hoeft niet helemaal uit de US te komen.

• sharkzor
Op donderdag 26 april 2001 20:23 schreef Tekla het volgende:
everglide zit trouwens ook in duitsland, dus het hoeft niet helemaal uit de US te komen.
de distributie zit in duitsland. als je een custom mat wil, moet het uit de vs komen. maar misschien kunnen we wat met die gasten regelen.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil er ook wel graag een btw. Misschien moet iemand het ff centraal coordineren...

Verwijderd

Doe mij er ook maar 1

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07

Wimmel

Hello

Eentje alstublieft.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• BC3 Victim
Klein voorbeeldje wat ik bedoel met simpel
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mwateren/dpc/mpad.gif

Maar na het zien van de custom_samples is het misschien juist wel mooi als we een echte professionele designer het werk laten doen.
(op zo''n manier van Wow! vrede pad eens even naar dan adres surfen om te kijken wat het precies is)

• Goingin
Als je bij bovenstaande mat het witte vlak achter de koe weg laat dan vind ik hem mooi zat.

Moet geen masterpiece worden, gaat je ook meer geld kosten he :)

• aKra
  • Laatst online: 24-05 02:46

aKra

Intentionally left blank.

Je kan ook Icemats custom laten drukken, dan krijg je gewoon zo''n glazen oppervlak en dan aan de onderkant zit zo''n koe van ons :)

Intentionally left blank.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 19:45 schreef weareborg het volgende:
Wil er geen één. Ik heb er al drie.. Maar die witte van mij is klote met een optische muis. Werkt niet!

• BC3 Victim
zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://linkwheel.hypermart.net/bootz/dpc_muismat.gif
is dit iets of niet?

[edit]alleen geen idee of dit niet te grote egale vlakken zijn. ivm optical muizen enzo

• Tekla
vind ze beide niet echt super, blijf designs posten, de afbeelding mag maximaal 3 kleuren hebben, anders word het te duur om te drukken. ik verwacht als er 250 stuks besteld worden de matten per stuk zo''n 30 gulden gaan kostten inclusief bezorgkosten, maar pin me daar niet op vast.

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 11:53 schreef Tekla het volgende:
vind ze beide niet echt super, blijf designs posten, de afbeelding mag maximaal 3 kleuren hebben, anders word het te duur om te drukken. ik verwacht als er 250 stuks besteld worden de matten per stuk zo''n 30 gulden gaan kostten inclusief bezorgkosten, maar pin me daar niet op vast.
hmmz maximaal 3 kleuren. is grijs ook een kleur of is dat gewoon zwart+wit mengen? want als dat gewoon mengen (= dithering) is kunnen we ''m in grijswaarden laten maken

Verwijderd

lijkt me idd wel kewl ja , als die dingen echt gemaakt gaan worden wil ik er ook wel 1 als ze betaalbaar blijven

Verwijderd

Wreed :)

doe mijn er ook 1 :)

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat ze voor elke grijstint als een andere kleur rekenen en er extra centen voor vragen.

En natuurlijk wordt het een attack pad, liefst zwart :P

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bestelscriptje dat alle bestellingen in een database gooit zorg ik wel voor, evenals de benodigde formpjes op www.dutchpowercows.org. Verder heb ik niet zo heel erg veel tijd, dus de organisatie laat ik graag aan iemand anders over.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 18:59 schreef Chaos het volgende:
Bestelscriptje dat alle bestellingen in een database gooit zorg ik wel voor, evenals de benodigde formpjes op www.dutchpowercows.org.
Hmz, klote dat ik nu niet op IRC zit, maarre misschien kun je van die scriptjes wel iets standaards maken zodat je in vervolg bij wat voor bestellingen dan ook (Lees: T-SHIRTS DSmarty ;)) meteen die scriptjes kunt inzetten zonder veel moeite?

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
count me in

iets met lenzen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
maarre misschien kun je van die scriptjes wel iets standaards maken zodat je in vervolg bij wat voor bestellingen dan ook (Lees: T-SHIRTS DSmarty ;)) meteen die scriptjes kunt inzetten zonder veel moeite?
Ze zijn redelijk simpel aan te passen, is een half uurtje werk ofzo. Maarja.. dan moet DSmarty eerst even die ontwerpen uitzoeken.

Verwijderd

ALs mijn balloze muis het op erop goed doet waarom niet :):)

Count me in!!

• Tekla
ik denk dat het het beste is dat we de zwarte nemen ivm optische muizen

ff een stukje uit een review van sharky extreme:
If you do end up getting an Everglide and have an optical mouse, avoid the white ones. While it was fine on my black Everglide with the Unreal Tournament logo on it, the original white Everglide pad renders optical mice completely unusable - play too much Quake 3 with an optical mouse and a white Everglide pad and you''ll spend half your time rail gunning the floor.
verder is het handig als we iemand hebben die met adobe illustrator om kan gaan en hebben we een goed design nodig.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 19:19 schreef Tekla het volgende:

[..]

verder is het handig als we iemand hebben die met adobe illustrator om kan gaan en hebben we een goed design nodig.
ik geloof dat het al een beetje duidelijk was dat het een zwarte zou moeten worden...
anyway iemand moet een goed en mooi ontwerp maken (''kben wel een beetje creatief maar is maar de vraag of het lukt, ga het iig wel proberen)

• Goingin
Op zaterdag 28 april 2001 19:19 schreef Tekla het volgende:

If you do end up getting an Everglide and have an optical mouse, avoid the white ones. While it was fine on my black Everglide with the Unreal Tournament logo on it, the original white Everglide pad renders optical mice completely unusable - play too much Quake 3 with an optical mouse and a white Everglide pad and you''ll spend half your time rail gunning the floor.

Kortom, er moet ook zo weinig mogelijk wit op die mat komen

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 20:22 schreef Goingin het volgende:

[..]

lijkt mij zo veel mogelijk variatie. optical muizen werken immers met een heleboel foto''tjes maken dus als er veel variatie (voor zover dat gaat in zwart/wit) in zit werkt het denk ik wel. *forgive me if i''m wrong*

• B-Force
Op zaterdag 28 april 2001 20:34 schreef bigbadbootz het volgende:

[..]

lijkt mij zo veel mogelijk variatie. optical muizen werken immers met een heleboel foto''tjes maken dus als er veel variatie (voor zover dat gaat in zwart/wit) in zit werkt het denk ik wel. *forgive me if i''m wrong*
Tis je vergeven >:) ;)

• BC3 Victim
Op zondag 29 april 2001 12:12 schreef B-Force het volgende:

[..]

Tis je vergeven >:) ;)
:)

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik heb nu een neverglide:(
count me in

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Rob wil er ook een :9~

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Goingin
Schiet niet op zo, ^^^up

• sharkzor
idd. er zijn nog te weinig mensen die hem willen.
kan iemand ffe een scriptje inelkaar draaien waarmee we kunnen zien of we aan een behoorlijk aantal komen?

• SaURoN
  • Niet online
ik wil er ook wel 1

• Tekla
ik kan de crew ff vragen of ze een poll op wdo willen zetten met de vraag of er interesse is.

• Muurbestormer
  • Laatst online: 23:24
* Muurbestormer doet ook mee :Y)

• Tekla
kep btw even wat zitten klooien in photoshop om mijn visie even vorm te geven ;)
hier
hier
hier
en hier

• B-Force
Op maandag 30 april 2001 21:20 schreef Tekla het volgende:
kep btw even wat zitten klooien in photoshop om mijn visie even vorm te geven ;)
hier
hier
hier
en hier
Tekla ik vind vooral de eerste twee zeer mooi, ware het niet dat ik een optische muis heb, die het ws net goed doet op witte oppervlakken, dus ik denk dat je ze iets aan moet passen :( Sorry, maar beter opbouwende kritik dan afbrekend commentaar toch? ;)

• Scraper
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Heb ooit een blauw matje gehad van vorige bedrijf en mijn optical werd helemaal gek van dat matje (dacht eerst dat het aan me muis lag, omdat het heel soms gebeurde).

Is best wel vaag, ben je een spelletje aan het spelen, sta je opeens in de rondte te draaien en naar boven te kijken :)

/edit: wel ff het berichtje afmaken

Kan everglide ook een garantie geven dat het matje werkt met een optical???

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 20:22 schreef Goingin het volgende:

[..]

Blauw en rood is misschien handig dan?

• Muurbestormer
  • Laatst online: 23:24
En? gaat dit ooit nog gebeuren of niet? de poll is weg, dus ik kan de interesse peiling van een ander topic hierover niet meer zien. maar ik denk dat er wel mensen waren die mee wilden doen. Ik iig nog wel. Of heb ik iets gemist en is everglide failliet? :?

:)

• Scraper

Scraper

ErikJ

Ik wil wel even een poll op www.dutchpowercows.org neergooien als je dat wilt?

• BC3 Victim
* BC3 Victim doet mee

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

* mythor 3

What you say?!

• Tekla
scraprrrt, zet maar een poll neer. ik wil eigenlijk alleen bestellen als er min. 100 besteld worden, anders word het een beetje duur denk ik.

• Scraper

Scraper

ErikJ

Pagina: 1