Toon posts:

[BC3] Optie 1-7 "Pauze if running"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Clients that are not running as a service can also detect by window title and/or by window class. To specify a window title, prefix it with ''*'', for example, "*Backup Exec". Prefix class names with ''#''. Searching by window title and/or class name is exact, ie sensitive to case and name length.
Ik ben dus een uitleg aan het schrijven over de instellingen van de koe (veel naar gevraagd in ons subteampje), maar deze optie.. Daar kom ik niet uit.
Het verhaal over Win9x, WinNT en Win16 snap ik, maar wat daarna komt.. :?

Als een client niet als service draait, kan deze ook pauzeren als de "window title and/or window class" gedetecteerd is. Wat moet ik me daar bij voorstellen?

De window-title van dít venster is bijvoorbeeld "Plaats nieuwe topic in: Dutch Power Cows - Microsoft Internet Explorer", of heb ik dat mis?
Als ik bij deze optie dus invul:
code:
1
*Plaats nieuwe topic in: Dutch Power Cows - Microsoft Internet Explorer

Zal het koetje dan pauzeren?

Window-classes.. Wat zijn dat? Ik heb geen flauw idee wat hiermee bedoeld wordt. :?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Volgens mij is het gewoon de bedoeling dat je daar de naam van een progje invult (b.v. taskmgr.exe). Als dat progje wordt opgestart pauzeert je koetje automatisch. Wat ze nu met dt windows class etc. bedoelen weet ik ook niet :?

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Scandisk hernoemen? :P

Verwijderd

Is er ook een manier om dat uit te schakelen?

Ik kan nergens een optie vinden om hem gewoon door te laten grazen tijdens een scandisk! Dan pauzeert ie, maar het is niet te overriden.

En als me 1e partitie staat te defraggen in DMA mode, staat de koe op de andere partitie gewoon niks te doen terwijl 95% CPU tijd beschikbaar is.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Op dinsdag 24 april 2001 17:23 schreef HlpDsK het volgende:
Is er ook een manier om dat uit te schakelen?

Ik kan nergens een optie vinden om hem gewoon door te laten grazen tijdens een scandisk! Dan pauzeert ie, maar het is niet te overriden.

En als me 1e partitie staat te defraggen in DMA mode, staat de koe op de andere partitie gewoon niks te doen terwijl 95% CPU tijd beschikbaar is.
Ik had eerst ergens gelezen dat je HD echte problemen kon gaan geven als je je koetje tegelijk met scandisk draait. Om dit te voorkomen laten ze hem standaard pauzeren als je scandisk draait. Als ze hier een keuze van maken gaat het gegarandeerd bij veel mensen die niet goed op zitten te letten fout, waarna dnet er de schuld van krijgt :(

[removed]