Verwijderd
Hopelijk zijn er dit keer niet van die lamers die gaan kloten door meerdere keren te stemmen.Op zaterdag 21 april 2001 11:12 schreef DSmarty het volgende:
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=171
Ik ga er toch vanuit dat iedereen gewoon eerlijk stemt, mensen die dat niet doen zijn koe-onwaardig.
Mwah.. Ik denk dat we dit keer toch maar eens gaan met ons sub team..
Ik heb eerlijk gestemd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
En dat geloven wij?Op zaterdag 21 april 2001 11:58 schreef wildhagen het volgende:
Ik heb eerlijk gestemd
Hoe vaak ??Op zaterdag 21 april 2001 11:58 schreef wildhagen het volgende:
Ik heb eerlijk gestemd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hé
Waarom staat Groningen er in de poll dit keer niet bij? Tot die tijd stem ik niet.

Vorige keer als ik me goed herinner eindigde Groningen wel 2e of 3e?
Wie weet dit keer beter
Waarom staat Groningen er in de poll dit keer niet bij? Tot die tijd stem ik niet.
Wie weet dit keer beter
Vind je het gek, als een stel malloten gewoon ligt te frauderen door 50x op Groningen te voten ofzo....Vorige keer als ik me goed herinner eindigde Groningen wel 2e of 3e?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
omdat 1x per jaar wel genoeg is naar groningen;) (3 uur in de trein :(Op zaterdag 21 april 2001 13:42 schreef Chaoot het volgende:
Hé
Wie weet dit keer beter
mooi in enschede, ff alle UT computers assimileren die dag 
wordt sowieso wel erg weinig gestemt nu
wordt sowieso wel erg weinig gestemt nu
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Ach, het kan zijn dat er vals gestemd is, dat weet ik niet. Maar er zijn gewoon wel redelijk wat Groningers die mee doen.
En Enschede hoort dan ook niet in de poll:
Reistijd: (bron NS)
Amsterdam - Groningen : 2u11m
Amsterdam - Enschede : 1u58m
Die 13 minuutjes maken dan ook niet uit, lijkt mij
De afstand deed niet echt ter zake, maar er moest een keuze gemaakt worden, ik kan moeilijk 10 steden in de poll zetten..
oh chaoot is ook weer wakker....Op zondag 22 april 2001 16:16 schreef Chaoot het volgende:
Ach, het kan zijn dat er vals gestemd is, dat weet ik niet. Maar er zijn gewoon wel redelijk wat Groningers die mee doen.
mag je bij mij slapen ok?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
tja bij gebrek aan Groningen, zal ik op ons forum maar een oproep doen dat iedereen maar op Enschede stemt, daar hebben we inderdaad veel slaapplekken, heh Alfredt. 
{De helft van ons team komt uit Enschede maar de leukere helft uut Grunn.
}
{De helft van ons team komt uit Enschede maar de leukere helft uut Grunn.
Ik ben eigelijk nog nooit op zo''n meeting geweest maar lijkt mij wel leuk wat moet je dan mee??? ik ben nog maar 15 maakt da uit???
Tel hier in iedergeval een uur bij op vanwege vertragingen of stakingen...|:(Op zondag 22 april 2001 16:16 schreef Chaoot het volgende:
Pagina: 1