Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Wacht ff rustig af, de ud site is ook down. Waarschijnlijk lopen ze een beetje achter en wordt alles er wat later bij opgeteld. Bij d.net heb je toch ook geen realtime stats.Op zaterdag 21 april 2001 11:07 schreef Wessie het volgende:
Wie bied zich aan
Wie mag ik pakken
Ik word echt knetter.
Vanmorgen na 90 (!!!) uur is eindelijk mijn molecuul af. Natuurlijk stuurd ie ut op en natuurlijk haald ie een nieuwe op, maar wat doet ie niet !? Hij telt het niet bij mij op. Ik zie heel netjes de punten van mijn andere pc er wel bijstaan. Mijn team klopt ook enzo, maar hij telt niks. Weg 90 uur
Weg 25 hits.
Arrrrrghhhhhhh
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hahahaha.Op zaterdag 21 april 2001 13:27 schreef koekoeksjong het volgende:
Leuke homepage Wes!!Don''t be angry...Je mag mij wel pakken -woon in de buurt- maar ik denk niet dat je dat zal bevallen dus "try again...and have a nic day!!"
Enschede is inderdaad hier vlakbij (15 min van mun huidige lokatie
Maar dit slaat gewoon nergens op.
Niks vastloper. Hij stuurt
Gewoon heel erg
Verwijderd
Aha...Op zaterdag 21 april 2001 16:19 schreef [BoerQ] het volgende:
DAMN! Nu heb ik het ook, hij telt er gewoon niks bij, wat een klote-streek.Hopelijk komt het nog goed..
En hoeveel uur ben jij "kwijt"
Verwijderd
Kweenie, 10 ofzo.Op zaterdag 21 april 2001 17:13 schreef Wessie het volgende:
[..]
Aha...
En hoeveel uur ben jij "kwijt"
Verwijderd
Koeien rulen nu 1 maal !
Ik maak het blokkie UD nog af dan gaat hij weer op de KoE
~ben nog maar iets van 40 uur kwijt in totaal dus het valt meeOp zaterdag 21 april 2001 17:36 schreef Mo-Bees het volgende:
heb nu al meerder mensen gehoord over die kut UD client, ik denk dat er een hoop mensen weer over stappen naar die ooh zo leuke koe in je systray!!!
Koeien rulen nu 1 maal !
en koeien draaien prima naast de UD client (zij het op halve kracht)
<edit>
voor de preformance van de UD maakt het niet uit!
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
same hereOp zaterdag 21 april 2001 17:36 schreef Mo-Bees het volgende:
heb nu al meerder mensen gehoord over die kut UD client, ik denk dat er een hoop mensen weer over stappen naar die ooh zo leuke koe in je systray!!!
Koeien rulen nu 1 maal !
Verwijderd
Het was zelfs zo erg dat ik de client heb ge-uninstalled, op een andere schijf heb ge-installed en die nieuwe client maar meteen een andere naam heb gegeven.
Daarna geen problemen meer gehad.
Tot nu toe dan
Maar nu UD helemaal plat ligt staat ie bij mij toch ff uit.
Ik wacht op de positieve dingen die van UD zullen komen
[sjeez]
Zelfs met "bekijk bericht" heb ik nog moeite om alles in 1 keer goed neer te kwakken
[/sjeez]
Ik wil gewoon punten. (hehehehe)
Na 90 uur dat f*cking geval gedraait te hebben vind ik dat ik recht heb op puntjes (toch) ... daar draait ut toch om.
Die sneaky luitjes hebben nu wel 29 hits, maar willen geen punten geven
Ut is gewoon niet eerlijk :'(:'(:'(:'(:'(:'(
G$dverkl$tekut.
Maar he, alles is relatief. Peace bro''s.
Waar doen we het hoofdzakelijk voor? De punten of een remedie tegen kanker?
(Ik weet het wel, ik baal er ook van. Maar aangezien UD om alpha en beta testers vraagt, neem ik toch aan dat binnen een paar maanden het proggie wel debugged is?!)
En voor de rest niet zo ''kankeren'' hoor
We doen het voor de punten en de kanker is bijzaak ?
Neeej grapske..
Voor de kanker natuurlijk, maar ik werd echt helemaal gek van dat gezoem aan mijn oor.
Nu gaat ie s''nachts ook weer uit. Ik moet wel ff opletten dat ie niet lekker lang bezig is met een bepaald stukkie anders zit ik nog met de sjit
Ik ben het overigens wel met een eerdere poster eens ... het koetje RULED gewoon bigtime en die UD agent is brak. BAH
Verwijderd
http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=6 , dan zal je zien dat het allang bekend is dat sommige blokjes niet
Verwijderd
Verwijderd
UD is nog te brak om en fanatiek mee aan de slag te gaan!!
Koeien rulen !!!!}:O
> Hij telt het niet bij mij op.
> Weg 90 uur Weg 25 hits.
Staan die aantallen "hits" in verband met de "points" in de stats? dat vraag ik mij af. En wat zijn "conformers"?
Groet,
frans
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
http://members.ud.com/vypc/cancer/think.htm
De hits leveren geen punten op, staan in principe ook niet in verband met de aantallen conformers of wat ook. Hits zijn van belang voor het onderzoek. Een hit geeft weer dat een getest molecuul interactie met de active site van het eiwit kan hebben, m.a.w. het molecuul heeft invloed op de activiteit.
ben je al gefliptOp maandag 23 april 2001 10:27 schreef Lord_NikoN het volgende:
Ik zit nu op 419 uur en nog een aantal minuten en ben op 98% dus als deze hangt dan flip ik echt helemaal uit. En als hij niet mee getelt nog erger.
Verwijderd
Naar 8 (d8 ik). Ik moet wat he.
Mijn teamgenoten bij RC5 werden al gek
hahaha
Uhm toch wel tov de UD client he? Lijkt me niet zo fijn om een D.net client op Priority 8 te hebbenOp maandag 23 april 2001 16:49 schreef Wessie het volgende:
Ik draai nog altijd UD, alleen heb ik de priority van mijn DNETC client wel flink opgefokt. Hahahaha
Naar 8 (d8 ik). Ik moet wat he.
Mijn teamgenoten bij RC5 werden al gek
hahaha