De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou, dat stuk heb ik al gevonden... gewoon naar de man pages directory kopiëren schijnt te werken.Op vrijdag 20 april 2001 00:55 schreef mahi het volgende:
En die dnetc.1 file die erbij staat. Dat lijkt mij een man file, maar hoe krijg ik die in de man pages?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
$ tar xvzf dnetc-linux-arm-elf.tar.gz
en niet een x86 versie ?
x86 is de versie die je nodig hebt voor bijvoorbeeld 99% van de Intel CPU''s en alle AMD CPU''s
We spend our years as a tale that is told
Bedankt om me erop te wijzen. Daar had ik nog uren op kunnen suffen!
Kan je me ook effe een tip geven met waar ik dnetc best installeer?
is dus een ARM client,
gewoon nieuwe downloaden en untarren,
de permissions zijn wel goed als je ze uitpakt..
en grazen maar !
boeit weinig gewoon een dir of je maakt een nieuwe dir ::Op vrijdag 20 april 2001 01:45 schreef mahi het volgende:
Oh god... Ik voel me zo belachelijk. Gewoonweg de verkeerde file gedownload
Bedankt om me erop te wijzen. Daar had ik nog uren op kunnen suffen!
Kan je me ook effe een tip geven met waar ik dnetc best installeer?
/home/dnetc
als hij dan nog zegt cann''t execute probeer dan eens:
chmod u+x dnetc
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96