De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Update kan je misschien met een logon scriptje doen maar dat zullen ze ook zien/merken als ze kijken naar het scherm als ze aanloggen.
1 remote buffer gebruiken bij al je koeien kan je instellen ergens onder optie 2 dacht ik maar dat is al vaker voorbij gekomen dus als niet iedereen je verwijst naar de search dan komt het antwoord vast wel
1 remote buffer gebruiken bij al je koeien kan je instellen ergens onder optie 2 dacht ik maar dat is al vaker voorbij gekomen dus als niet iedereen je verwijst naar de search dan komt het antwoord vast wel
''Remote service control center'' is te vinden op http://www.distributed.net/download/addon.html
erg koel programma, werkt wel fijn
Dit programma werkt alleen onder NT en dat hebben we dus niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij wil ze allemaal tegelijk laten updaten.
That''s the problem....
That''s the problem....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
waarom wil je ze uit 1 buffer laten eten als ze toch een internet verbinding hebben?Op donderdag 19 april 2001 23:10 schreef irule het volgende:
[knip]
Alle clients hebben een internet verbinding.
[/knip]
Thanx en mzzl,
Irule
naar mijn mening kun je ze alleen allemaal tegelijk updaten op nt machines (nt4 en w2k)
voor win9x (95,98,me) moet je er toch met de hand aan de slag
daarvoor heb je meerdere optie''s
1 maak een batchfile(met de wijzigingen) en laat die bij het logonscript uitvoeren
2 1 keer veel werk maar daarna wel handig is om al die w9x machine de dir van dnet te laten sharen (desnoods hidden), vervolgens ga je naar die share en kun je op weer verschillende manieren de koe
of de ini updaten
Met wat creatieviteit moet je er wel uitkomen
ligt eraan hoeveel kennis je hebt
voor win9x (95,98,me) moet je er toch met de hand aan de slag
daarvoor heb je meerdere optie''s
1 maak een batchfile(met de wijzigingen) en laat die bij het logonscript uitvoeren
2 1 keer veel werk maar daarna wel handig is om al die w9x machine de dir van dnet te laten sharen (desnoods hidden), vervolgens ga je naar die share en kun je op weer verschillende manieren de koe
Met wat creatieviteit moet je er wel uitkomen
ligt eraan hoeveel kennis je hebt
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Pagina: 1